SEO Made Simple: راهنمای گام به گام برای سال 2020

يکشنبه 8 دی 1398
9:55
hostingtutorial

بهینه سازی وب سایت - یاد بگیرید که برای SEO بهینه سازی کنید

این راهنما یک پیش نویس و بررسی بهبود وب سایت (SEO) ، یک استراتژی بسیار مهم برای هدایت افراد به صفحه وب شما خواهد بود.

در این راهنما یاد خواهید گرفت:

SEO چیست و چرا اهمیت دارد؟


افزایش طراحی وب سایت تحقیقات کلمات کلیدی و هدفمندی کلمات کلیدی بهترین اقدامات

بهترین روشهای بهینه سازی در صفحه

چطور شروع می کنیم!

1. سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

بهبود طراحی سایت راهی است برای پیشبرد صفحات سایت و محتوای آنها توسط مشتریانی که شرایط را برای سایت شما در نظر می گیرند به طور مؤثر قابل کشف باشند. اصطلاح SEO علاوه بر این روش ساده تر ساختن صفحات وب سایت را برای برنامه نویسی سفارش دهنده جستجوگر اینترنت ساده تر ، معروف به "خزنده ها" برای کشف ، خروجی و پرونده سازی صفحه وب شما نشان می دهد.

در حالی که ایده سئو نسبتاً واضح است ، بسیاری از تازه واردان SEO هنوز سؤالاتی درباره نقاط مورد علاقه دارند ، به عنوان مثال ،

چگونه می توانید برای وب سایت یا سایت سازمان خود برای خزندگان وب "ارتقا" دهید؟

چگونه می دانید چه مدت زمان صرف SEO را می کنید؟

چگونه ممکن است مشاوره عالی "عالی" SEO را از "ترسناک" یا مخرب SEO مخرب جدا کنید؟

شاید مهمترین بخش بهبود سایت روشی باشد که با استفاده از آن می توانید واقعاً از SEO استفاده کنید تا به افزایش مهم ترافیک ، هدایت و معاملات تجاری خود کمک کنید.

به چه دلیلی باید از SEO مراقبت کنید؟

میلیاردها جستجو هر روز بصورت آنلاین انجام می شود. این به معنای یک اندازه گیری عظیم از ترافیک صریح و پر هدف است.

تعداد زیادی از افراد با برنامه ای برای پرداخت این موارد ، موارد و مصالح صریح را اسکن می کنند. این سرمایه گذاری ها دارای هدف تجاری هستند ، به این معنی که آنها آشکارا با شکار خود نشان می دهند که نیاز به خرید چیزی که شما ارائه می دهید وجود دارد.

بهینه سازی وب مقدماتی

استعلام تعقیب مانند "من نیاز به خرید وسیله نقلیه دارم" هدف شفاف تجارت را نشان می دهد

افراد در حال اسکن هر راه کارهایی هستند که به طور مشروع با مشاغل شما مشخص شده اند. گذشته از این ، امکانات شما نیز به دنبال طیف گسترده ای از مواردی هستند که تقریباً با تجارت شما مشخص می شوند. اینها به احتمال بسیار بیشتری برای برقراری ارتباط با آن افراد صحبت می کنند و به پاسخگویی به سوالات آنها ، رفع مشکلات آنها و تبدیل شدن به دارایی محرمانه برای آنها کمک می کنند.

آیا این صحیح است که شما مجبور هستید اسبابکهای خود را از یک دارایی محرمانه دریافت کنید که داده های فوق العاده ای را به شما داده است که آخرین بار چند بار برای کمک به یک مسئله به شخصی که در Google مراجعه کرده اید یا کسی که شما هرگز درباره آن چیزی نشناخته اید؟

واقعاً برای رانندگی ترافیک سئو از موتورهای جستجو چه کار می کند؟

توجه داشته باشید که Google مسئولیت بیشتر ترافیک فهرست وب در کره زمین است. این ممکن است با شروع یک صنعت و سپس بر روی صنعت دیگر تغییر کند ، اما تقریباً مطمئناً Google نقش اصلی در موارد جستجوگر مورد نیاز کسب و کار یا سایت شما را دارد ، اما مراحل تعیین شده در این راهنما به شما در موقعیت یابی کمک می کند. سایت و ماده آن برای رتبه بندی در سایر خزنده های وب نیز

آجیل و پیچ و مهره بهینه سازی وب را بیاموزید

Google در بین خزندگان وب حاکم است ، اما در مقصدی مانند یاهو و بینگ قرار ندارد

بنابراین چگونه Google مشخص می کند که با توجه به آنچه افراد اسکن می کنند ، کدام صفحات را برگردانند؟ چگونه می توانید کل این ترافیک مهم را به سایت خود بدست آورید؟

محاسبات Google بسیار پیچیده است ، اما در سطح قابل توجهی:

Google در جستجوی صفحاتی است که حاوی داده های دارای کالیبر بالا و مهم هستند که مربوط به سوال جستجوگر است.

محاسبه گوگل با توجه به کلمات کلیدی موجود در آن و اجزای مختلف آن (ارزیابی از الگوریتم) بدون در نظر گرفتن اینکه آیا این ماده برای جستجوی جستجوگر مهم است ، با توجه به کلمات کلیدی موجود در آن و اجزای مختلف (معروف به "موقعیت یابی") ، ارتباط را تعیین می کند. امضاء کردن").

گوگل با روش های مختلف تصمیم به "کیفیت" می دهد ، اما مشخصات اتصال یک صفحه وب - تعداد و ماهیت سایتهای مختلف که به یک صفحه و وب سایت به طور کلی متصل می شوند - از مهمترین آنهاست.

به تدریج ، علامت موقعیت یابی اضافی با محاسبه گوگل مورد بررسی قرار می گیرد تا مشخص شود که یک سایت در چه رتبه ای قرار خواهد گرفت ، به عنوان مثال ،

چگونه افراد با یک سایت ارتباط برقرار می کنند (آیا داده های مورد نیاز خود را کشف می کنند و در سایت می مانند یا به صفحه شکار باز می گردند یا به اتصال دیگری ضربه می زنند؟ یا از طرف دیگر آیا به سادگی از ارسال شما در ایندکس صرف نظر نمی کنند) لیست کنید و بیرون بروید و هرگز حرکت نکنید؟)

سرعت انباشت یک سایت و "همسایگی قابل حمل"

چه مقدار ماده استثنایی یک سایت دارد (در مقابل "محتوای باریک" یا کپی شده ، با عزت پایین)

بسیاری از مؤلفه های موقعیت یابی وجود دارد که محاسبه گوگل با توجه به جستجوها را در نظر می گیرد ، و گوگل همیشه تضمین می کند و روش خود را اصلاح می کند تا تضمین کند ایده آل ترین تجربه مشتری را منتقل می کند.

2. طراحی وب سایت تحقیقات کلمات کلیدی و اهداف کلیدی کلیدی

مرحله اول در بهبود سایت این است که بفهمید واقعاً برای چه چیزی در حال ارتقا هستید. این به معنی تمایز اصطلاحات هندی است
vidual ها در حال اسکن هستند ، که در غیر این صورت به عنوان "watchwords" گفته می شود ، که به سایت خود برای رتبه بندی در ابزارهای جستجوی وب مانند Google نیاز دارید.


به عنوان مثال ، ممکن است شما به سازمان ابزارهای خود نیاز داشته باشید تا افراد هنگام جستجوی "اسباب" ، و احتمالاً هنگام تایپ مواردی مانند "خرید اسباب بازی" ، به سازمان ابزارهای خود نشان دهند. شکل زیر میزان جستجو یا تعداد ارزیابی شده اسکن شده برای یک ترم خاص را در برخی از بازه های زمانی نامشخص نشان می دهد:

حجم اسکن برای کلید واژه های بهینه سازی وب سایت

زیر کلمات کلیدی SEO را به صورت متقاطع در بازه های زمانی مختلف دنبال کنید

در هنگام تصمیم گیری در مورد مسیرهای دستیابی لازم برای تمرکز در سایت خود ، چند مؤلفه اصلی در نظر گرفته شده است:

جلد جستجو - عامل اصلی که باید در نظر بگیریم این است که تعداد افراد واقعاً به دنبال گرفتن معامله خاص هستند. هرچه تعداد افراد بیشتری در جستجوی پیشگویی اسکن شوند ، جمعیت بالقوه شما برای دستیابی بیشتر می شوند. از طرف دیگر ، اگر کسی به دنبال کلمه نگهبانی نباشد ، جمعیتی برای یافتن ماده شما از طریق جستجو در دسترس نیست.

وابستگی - یک اصطلاح ممکن است به طور مرتب جستجو شود ، اما واقعاً دلالت بر این ندارد که از نظر امکانات شما اهمیت دارد. ارتباط کلمات کلیدی یا ارتباط بین محتوا در یک سایت و سؤال از مشتری ، یک نشانه موقعیت یابی حیاتی است.

رقابت - کلمات کلیدی با حجم استعلام بالاتر می تواند اقدامات حساس ترافیک را هدایت کند ، اما رقابت برای مکان یابی حق بیمه در صفحات نتایج ابزار جستجوی وب می تواند جدی باشد.

ابتدا باید درک کنید که مشتری های آینده شما چه کسانی هستند و احتمالاً آنها را برای چه چیزی جستجو می کنند. از آن نقطه باید درک کنید:

چه نوع چیزهایی می گویند که آنها علاقه مند هستند؟

چه موضوعاتی دارند؟

آنها برای نشان دادن کارهایی که انجام می دهند ، دستگاه هایی که از آنها استفاده می کنند و موارد دیگر از چه زبانی استفاده می کنند؟

چه کس دیگری می گویند آنها اقدام به خرید چیزهایی می کنند؟

هنگامی که به این سوالات پاسخ داده اید ، یک "لیست بذر" اساسی از کلمات کلیدی و فضاهای بالقوه برای کمک به شما در یافتن افکار اضافی برای گرفتن اصرار و ایجاد برخی از حجم پرس و جو و اندازه گیری رقابت در اختیار شما قرار می دهد.

روشهای متداول را در نظر بگیرید که امکانات و مشتریان شما آنچه را انجام می دهید به تصویر بکشید و آنهایی را که وارد دستگاههای تماشایی مانند دستگاه گیربکس خود Google یا دستگاههایی مانند دستگاه گیربکس WordStream می شوند وارد کنید:

دستگاه کلمه کلیدی بهینه سازی وب سایت wordstream

ابزار کلید واژه رایگان WordStream برای SEO

علاوه بر این ، در صورت عدم امکان داشتن سایت فعلی ، احتمالاً از همین حالا از ترافیک وب ترافیکی دریافت خواهید کرد. به شرطی که این وضعیت باشد ، می توانید از اطلاعات خیلی مناسب برای گرفتن اطلاعات استفاده کنید تا به شما در درک شرایط استفاده از ترافیک کمک کند (و اینکه ممکن است شما گزینه ای برای رتبه بندی بهتر برای آن داشته باشید).

متأسفانه ، گوگل از انتقال اطلاعات تنی درمورد آنچه افراد برای تهیه کنندگان آزمایش استفاده می کنند ، صرف نظر کرده است. Google بخشی از این اطلاعات را در رابط کاربری Webmaster Tools رایگان خود در دسترس قرار می دهد (در صورتی که شما سابقه ای در این زمینه ثبت نکرده باشید ، این یک ابزار کاملا مهم SEO است که هم برای کشف اطلاعات سؤال ظاهری و هم برای تشخیص موضوعات تخصصی مختلف SEO).

هنگامی که تلاش خود را برای فهمیدن امکانات خود کنار گذاشته اید ، در تماشاگرانی که مردم را به سمت رقبای خود و مقاصد مرتبط هدایت می کند ، سرگردانی کرده اید و با شرایطی که مردم را به سمت سایت شخصی خود هدایت می کنید ، سرگردانی کرده اید. درک کنید که اصطلاحاتی را که احتمالاً می توانید برای آنها درج کنید و بهترین درهای باز واقعاً دروغ می گویند.

تصمیم گیری در مورد چالش عمومی یک پیشگویی می تواند یک تکلیف کاملاً پیچیده باشد. در یک سطح بسیار بالا ، شما باید درک کنید:

چقدر قابل اعتماد و قطعی است (در پایان روز: کل سایت به چه تعداد اتصالی دسترسی پیدا می کند ، و کالیبر ، قابل اعتماد و کاربردی آن مقصد برای اتصال چقدر است؟) کل محلی های دیگر که قصد دارند برای یک اصطلاح مشابه رتبه بندی شوند.

چقدر آنها با خودشان متناسب هستند (آیا آنها پاسخ خارق العاده ای به استعلام آن جستجوگر ارائه می دهند)

هر صفحه جداگانه در آن مورد چقدر شناخته شده و قطعی است (به عنوان مثال: این صفحه چه تعداد اتصالی دارد و چه اندازه کالیبر ، قابل اعتماد و قابل توجه آنهایی که محل های اتصال را دارند)؟

می توانید با استفاده از دستور العمل لیست متمرکز لیست لری کیم ، در تصمیم گیری درباره چگونگی تماشای کلمات مراقبتی ، راه دیگری را انتخاب کنید.

3. بهینه سازی در صفحه برای سئو

هنگامی که شما لیست keyphrase خود را دارید ، مرحله زیر واقعاً تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی در محتوای سایت خود است. هر صفحه در سایت شما باید بر روی یک اصطلاح مرکز تمرکز کند ، دقیقاً به عنوان "جعبه" اصطلاحات مرتبط. رند فیشکین در نمای کلی از صفحه بهبودناپذیر ، تصویری مناسب از آنچه که یک صفحه چاه (یا فوق العاده) پیشرفته شبیه است ، ارائه می دهد:

بی عیب و نقص بهینه سازی صفحه بهبود یافته صفحه

"صفحه بهینه شده بی نقص" (با استفاده از Moz)

چگونه می توانیم در یک زن و شوهر از شرکتهای اساسی و بنیادی در صفحه ، سرگردانی کنیم

هنگامی که فکر می کنید چگونه می توانید ترافیک ایندکس وب را به سایت خود هدایت کنید ، mponent را درک کنید:

عنوان برچسب ها

در حالی که گوگل در تلاش است تا بیشتر با اهمیت واقعی یک صفحه را درک کند و تحت تأکید (و در هر صورت رد کردن) استفاده اجباری و دستکاری شده از کلمات کلیدی ، از جمله اصطلاح (و اصطلاحات مرتبط) را که باید برای آن درج کنید صفحات شما هنوز قابل توجه است همچنین ، مطلوب ترین نقطه ای که می توانید کلمه تماشا خود را بگذارید ، برچسب عنوان صفحه شماست.

برچسب عنوان ویژگی اساسی صفحه شما نیست. ویژگی ای که در صفحه مشاهده می کنید ، معمولاً یک مؤلفه HTML H1 (یا شاید H2) است. برچسب عنوان چیزی است که می توانید در فوق العاده بالای برنامه خود مشاهده کنید ، و از منبع صفحه شما پر شده است
برچسب های عنوان برای بهینه سازی وب سایت

برچسب عنوان شما ویژگی نتیجه طبیعی شما را هماهنگ می کند: آنرا تعاملی کنید

طول برچسب عنوانی که گوگل نشان خواهد داد تغییر می کند (به پیکسل ها بستگی دارد ، نه بررسی کاراکترها) با این وجود شخصیت های بزرگ 55-60 در اینجا یک دستورالعمل کلی مناسب هستند. در صورت خالی از تصور بودن ، لازم است که شما در کلمه مرکزی خود کار کنید ، و در صورتی که بتوانید این کار را به صورت مشخص و قانع کننده انجام دهید ، شامل برخی از اصلاح کننده های مربوط به آن دوره نیز باشید. با این حال به یاد داشته باشید: برچسب عنوان بیشتر اوقات چیزی خواهد بود که یک جستجوگر در لیست موارد صفحه شما پیدا می کند. این "ویژگی" در موارد لیست طبیعی است ، بنابراین شما نیز باید در نظر بگیرید که برچسب عنوان شما چقدر تعاملی است.

توضیحات متا

در حالی که برچسب عنوان به خصوص ویژگی برجسته سازی پست شماست ، تصویر متا (یکی دیگر از مؤلفه های متا HTML که می تواند در کد سایت شما تجدید شود ، اما در صفحه واقعی شما مشاهده نمی شود) به اندازه کافی تکرار تبلیغات اضافی سایت شماست. Google با آنچه در موارد لیست نشان می دهد ، بدرفتاری می کند ، بنابراین ممکن است تصویر متا به صورت کلی ظاهر نشود ، اما به هر حال در صورت خاموش بودن تصویری قانع کننده از صفحه خود که باعث می شود افرادی که از طریق مستعد برای کلیک کردن استفاده می کنند ، می توانند به طرز باورنکردنی ترافیک را گسترش دهند. (به خاطر داشته باشید: ظاهر شدن در موارد نمایش داده شده فقط اولین قدم است! با وجود همه چیز شما باید جستجوگرهایی را برای رفتن به سایت خود داشته باشید و بعد از آن واقعاً حرکتی را که لازم دارید انجام دهید.)

در اینجا یک مورد از یک تصویر بزرگ متا در جهان وجود دارد که در موارد لیست ظاهر می شود:

بهینه سازی موتورهای جستجوگر عکس های متا را احتیاج دارد

تصاویر متا = SEO "تبلیغ تکراری"

محتوای بدن

محتوای واقعی صفحه شما به طور واضح قابل توجه است. انواع صفحات "اشتغال" متنوعی دارند - منبع محتوای بنیاد شما برای دسترسی به انبوهی از افراد باید کاملاً متفاوت از محتوای کمک شما باشد که شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریهای شما سریع و سریع راه حلی را پیدا می کنند. بنابراین ، Google به تدریج از انواع خاصی از مواد پشتیبانی می کند ، و هرچند که شما در هر صفحه از سایت خود کار می کنید ، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر بسپارید:

محتوای ضخیم و منحصر به فرد - هیچ شماره دلربایی به اندازه کلمه وجود ندارد ، و در صورتی که شما یک دو صفحه از ماده را در سایت خود داشته باشید با یک دسته به دو یا سیصد کلمه شما نمی توانید از Google خارج شوید. نعمتهای عالی ، با این حال همه در مورد طراوت های جدید در حال انجام ، به طور خاص پشتیبانی طولانی تر ، یک ماده نوع. در صورتی که تعداد بسیار زیاد (تعداد زیادی زیاد فکر کنید) بسیار کوتاه است (50-200 عبارت از محتوای) صفحات یا دسته ای از محتوای کپی شده که در آن هیچ چیز به جز برچسب عنوان صفحه تغییر نمی کند و یک خط از مطالب را بیان می کنید ، می تواند دریافت کند. شما در یک وضعیت دشوار در کل سایت خود سرگردان شوید: آیا سطح عظیمی از صفحات شما باریک ، کپی و کم ارزش است؟ با فرض این مورد ، سعی کنید رویکردی را برای "ضخیم شدن" آن صفحات تشخیص دهید ، یا بررسی خود را بررسی کنید تا ترافیک زیادی را که می گیرید درک کنید و اساساً از جلوگیری از آنها (استفاده از یک برچسب noindex) از موارد پرس و جو جلوگیری کنید. با توجه به اینکه به نظر می رسد گوگل در حال تلاش برای ریختن سوابق آنها با صفحات کم ارزش سعی در رتبه بندی آنها هستید.

تعهد - Google به تدریج وزن و تعهد را افزایش می دهد و تجربه مشتری را با جدیت تر انجام می دهد. شما می توانید با اطمینان از اینکه ماده شما به سؤالاتی که جستجوگرها در حال نمایش هستند پاسخ دهد ، روی این مسئله تأثیر بگذارید ، بنابراین احتمالاً آنها در صفحه شما باقی می مانند و با ماده خود جذب می شوند. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به سرعت بارگیری می شوند و مؤلفه های برنامه ندارند ، (برای مثال تبلیغات بیش از حد پرقدرت بر روی ماده) که احتمالاً جستجوگرها را خاموش کرده و آنها را دور می کند.

"شفافیت" - هر یک از مواد موجود در سایت شما چند بار به آن متصل و به اشتراک گذاشته نمی شوند. در هر صورت ، به همین ترتیب ، باید محتاط باشید که تعداد زیادی از صفحات دارای ماده خشکی را روشن نکنید ، باید در مورد کسانی که احتمالاً به اشتراک گذاشتن و اتصال به صفحات جدیدی که در سایت خود ایجاد می کنید ، قبل از روشن کردن آنها ، فکر کنید. داشتن صفحات عظیمی از صفحات که احتمالاً به اشتراک گذاشته نمی شوند یا به آنها متصل نیستند ، آن صفحات را در اختیار شما قرار نمی دهد تا به خوبی در موارد پرس و جو قرار بگیرند ، و به طور کلی برای ایندکس های وب تصویر مناسبی از سایت شما ایجاد نمی کند.

ویژگی های Alt

اینکه چگونه تصاویر خود را افزایش می دهید ، نه تنها بر نحوه مشاهده این فهرست های وب صفحه شما تأثیر می گذارد ، اما علاوه بر این میزان ترافیک جستجو از جستجوی تصویری که وب سایت شما تولید می کند نیز تأثیر دارد. یک صفت alt یک جزء HTML است که اگر مشتری نتواند آن را ببیند ، به شما امکان می دهد داده های انتخابی را به یک تصویر بدهید. ممکن است تصاویر شما پس از مدتی خراب شود (سوابق پاک می شوند ، مشتریانی که مشاغل مربوط به سایت شما و غیره را تجربه می کنند.) بنابراین داشتن یک تصویر با ارزش از تصویر می تواند از یک دید کلی استفاده از آن مفید باشد. علاوه بر این ، فرصتی دیگر - خارج از ماده شما - برای کمک به ابزارهای جستجوی وب در درک آنچه در صفحه شما وجود دارد ، به شما کمک می کند.

شماترجیح می دهم "چیزهای واژگانی" را "بسته بندی" نکنید و پیشگویی مرکز و انواع مختلف قابل تصور از آن را با کیفیت Alt خود بسته بندی نکنید. به حقیقت گفته می شود ، به شرط خاموش بودن اینکه به طور عادی در تصویر جلوه نمی کند ، به هیچ وجه امکان دستیابی به هدف خود را از این رو حذف نکنید. به سادگی مطمئن باشید که از خاصیت alt جلوگیری نمی کنید ، و سعی کنید تصویری جامع و دقیق از تصویر ارائه کنید (تصور کنید که شما آن را برای کسی که نمی توانید آن را ترسیم کنید نشان دهید - این همان چیزی است که برای آن وجود دارد!).

با گشودن به صورت عادی در موضوع خود ، از کانالهای "بیش از حد ساده" خودداری می کنید (در پایان روز: به نظر نمی رسد که در حال تلاش برای فریب دادن Google به موقعیت صفحه خود برای هدف خود باشید. کلمات کلیدی) و به خودتان فرصت برتر می دهید تا بتوانید برای انواع قابل توجهی تغییر یافته "دم بلند" نقطه مرکزی خود رتبه بندی کنید.

ساختار URL

ساختار URL سایت شما می تواند از نظر دیدگاه زیر قابل توجه باشد (می توانید اطلاعات موثرتر در بخش را در گزارشات با استفاده از ساختار URL تقسیم شده و هوشمند داشته باشید) و یک دیدگاه اشتراکی (کوتاهتر ، URL های مجزا برای ترتیب مجدد ساده تر و در اختیار شما قرار می دهد). به طور کلی هر چند وقت یکبار اشتباه کمتر قطع می شود). یک بار دیگر: برای بسته بندی در هر عدد پیش بینی عددی که ممکن است تحت شرایط پیش بینی شود کار نکنید. یک URL کوتاه و گرافیکی ایجاد کنید.

علاوه بر این: در فرصتی خاموش که نیازی به آن ندارید ، آدرسهای اینترنتی خود را تغییر ندهید. صرفنظر از اینکه URL های شما "دوست داشتنی" نیستند ، به شرطی که احساس نکنید که وقتی همه چیز بر روی مشتری و شغل شما تأثیر منفی می گذارد ، وقتی همه کارها تمام شد ، آنها را تبدیل به مرکز توجه بیشتر کنید. برای "SEO بهتر" اگر شما نیاز به تغییر ساختار URL خود دارید ، یک نکته را برای استفاده از بهترین شکل ممکن (301 دائمی) تغییر شکل استفاده کنید. این یک سازمان مخلوط معمولی است که هنگام به روزرسانی سایت های خود ایجاد می کند.

ترکیب و نشانه گذاری

سرانجام ، هنگامی که کلیه مؤلفه های استاندارد در صفحه راجع به آنها پرداخته می شود ، می توانید به فراتر از آن بروید و به درک بهتر Google (و سایر ابزارهای جستجوی وب ، که به همین ترتیب نقشه برداری را درک می کنند) نیز کمک کنید.

نشانه گذاری برنامه باعث نمی شود صفحه شما در لیست های فهرست بندی بالاتر ظاهر شود (این در حال حاضر چیزی جز جزء موقعیت یابی نیست). به شما امکان می دهد "سرزمین" دیگری را در فهرست موارد قرار دهید ، روشی که پیشرفت های تبلیغاتی را برای تبلیغات AdWords شما انجام می دهد.

در برخی از موارد لیست ، اگر هیچ کس دیگری از ساخت و ساز استفاده نکند ، می توانید با صحیح بودن درصد بازدید سایت های فعال با کلیک بر روی درصد با صحیح بودن راهی که سایت شما نشان دهنده مواردی مانند ارزیابی است ، در حالی که دیگران چنین کاری ندارند. در سایر موارد پرس و جو ، در جایی که همه افراد از طرح کلی استفاده می کنند ، ممکن است نظرسنجی "سهام جدول" باشد و ممکن است با حذف این موارد به CTR شما آسیب برساند:

نمودار برای بهینه سازی وب سایت

با در نظر گرفتن نشانه گذاری و ترکیب ، هزینه نتایج طبیعی خود را بیش از پیش متحمل شوید

انواع مختلفی از نشانه گذاری ها وجود دارد که می توانید برای سایت خود به خاطر بسپارید - که احتمالاً هیچ تاثیری در تجارت شما نخواهد داشت ، اما تقریباً مطمئناً ، در هر صورت یک نوع نشانه گذاری احتمالاً برای بخشی از صفحات سایت شما اعمال می شود. .

می توانید با طرح و نشانه گذاری در کتابچه راهنمای WordStream برای الگویی برای سئو آشنا شوید.

منابع خواندن و منابع بیشتر SEO

انتظار می رود این راهنما به عنوان پیش نویس سئو تکمیل شود. برای خلاصه ای از ایجاد مواد در بالا از پایین به جستجوگرها ، تفکرات تخصصی که باید بدانید و سایر مضامین مرتبط با آن ، کتابچه راهنمای کامل کامل تام دیمرز را به صورت دستی برای موارد ضروری SEO بخوانید.

[ بازدید : 465 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]