شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

hosting tutorial

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

هر آنچه بایستی قبل از خرید سرور مجازی بدانید

هنگامی که صحبت از میزبانی وب سایت می آید ، خرید سرور مجازی یک سرور خصوصی مجازی (VPS) پیشرفت طبیعی یک برنامه مشترک اساسی است. با رشد سایت شما ، در برخی از زمان های نامشخص در آینده میزبانی مشترک دیگر کافی نخواهد بود ، و شما منابع بیشتری می خواهید. بنابراین ، هدف شما تحقق این است که زمان مناسب برای ارتقاء میزبانی وب VPS است.

هنگامی که صحبت از میزبانی وب سایت می آید ، خرید سرور مجازی یک سرور خصوصی مجازی (VPS) پیشرفت طبیعی یک برنامه مشترک اساسی است. با رشد سایت شما ، در برخی از زمان های نامشخص در آینده میزبانی مشترک دیگر کافی نخواهد بود ، و شما منابع بیشتری می خواهید. بنابراین ، هدف شما تحقق این است که زمان مناسب برای ارتقاء میزبانی وب VPS است.

در این مقاله ، تقریباً بین تغییرات میزبانی وب سایت مشترک خرید سرور مجازی و برنامه های VPS ارتباط برقرار خواهیم کرد. سپس ما به شما کمک خواهیم کرد تا ضمن تصمیم به ارتقاء میزبانی وب VPS ، تصمیم بگیرید و چگونه فقط در 3 مرحله شروع کنید:

شکل مناسب VPS را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

بیاموزید که چگونه با VPS خود در استفاده از دسترسی Secure Shell (SSH) ارتباط برقرار کنید.

برای دستکاری VPS از خط فرمان استفاده کنید.

هدف ما این است که به شما کمک کنیم در زمان مناسب خرید سرور مجازی برای وب سایت شخصی خود ، میزبان وب سایت VPS را ارتقا دهید.

تفاوت بین میزبانی مشترک و VPS

برای کار با هر وب سایت ، سروری را می طلبد که عموم مردم خرید سرور مجازی بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. سرور لپ تاپی است مانند هر نرم افزار متفاوت و کارآمد با یک نرم افزار بی نظیر تنظیم شده (و یک بار سخت افزارهای سفارشی نیز یکبار).

وقتی افراد تقریباً در مورد میزبانی مشترک به اشتراک می گذارند ،خرید سرور مجازی به بیش از یک وب سایت که ممکن است در سرور یکسان ذخیره شوند ، مربوط می شوند. این رویکرد ارائه دهندگان را قادر به ارائه هزینه های پایین تر می کند ، به همین دلیل برنامه های مشترک به طور عادی ارزان ترین قیمت شما هستند. با این حال ، در این سبک از هاستینگ وب نقاط مثبت وجود دارد.

برای فهمیدن مواردی که وجود دارد ، می توانید از طریق اینترنت رایانه خود را به عنوان یک برنامه رایانه ای منعکس کنید. برای کار با آن ، به دارایی نیاز دارد ، متشکل از برق RAM و CPU. هرچه افراد بیشتری در همان زمان از آن برنامه استفاده كنند ، در كل منابع آرزو می شود.

با این حال ، هر رایانه مشخص (یا سرور) خرید سرور مجازی فقط دارای مقدار محدود دارایی در دسترس است. این بدان معنی است که با میزبانی وب سایت مشترک ، می توانید به تنگناهایی بپردازید که صفحه وب شما را کند می کند. در عمل ، این معمولاً ساده ترین اتفاق در زیر دو شرایط اتفاق می افتد:

هنگامی که صادرکننده میزبان وب شما تعداد زیادی وب سایت را در همان سرور راه اندازی می کند.

هنگامی که سایت اینترنتی شما تعداد زیادی از بازدید کنندگان سایت را بدست می آورد.

اگر ارائه دهنده خدمات معتبر میزبانی وب را انتخاب کرده اید ، خرید سرور مجازی اولین سناریو نباید مسئله باشد. با این حال ، در حالی که سایت اینترنتی شما محبوبیت خود را گسترش می دهد ، مشکلات عملکرد می تواند غیرقابل اجتناب باشد ، به این دلیل که برنامه های اشتراکی بسیار مؤثر است که می توانند ارائه دهند. این روش زمان آن است که مستقیماً به یک برنامه میزبانی وب بهتر بروید.

به عبارت دیگر ، می خواهید در میزبانی VPS پیشرفت کنید. اصطلاح سرور اختصاصی مجازی (VPS) ممکن است نگران کننده به نظر برسد ، اما مطمئناً بسیار ساده است. با داشتن VPS ، شما هنوز هم سرور بدن مشابه خود را با سایر کاربران نسبت می دهید. با این وجود ، هر سایت با کمی اختصاصی از منابع ، بخشی جدا از آن سرور را به خود اختصاص می دهد.

در اینجا روش های اصلی تمایز VPS از میزبانی وب مشترک به طور منظم وجود دارد:

VPS ها بطور ویژه جابجایی می شوند. اگرچه شما در حال اشتراک سرور بدن هستید ، هر VPS عمدتا محیط خاص خود را دارد ، بدون اینکه همپوشانی داشته باشد.

شما نمی خواهید منابع را متناسب کنید. خرید سرور مجازی هر VPS مقدار سخت و سریع دارایی دریافت می کند ، بنابراین شما به دلیل داشتن ترافیک در سایت های دیگر ، در تنگناهای کار قرار نخواهید گرفت.

VPS ها معمولاً مقیاس پذیر هستند. بسته به ارائه دهنده خود ، ممکن است شما بتوانید منابع VPS خود را در صورت نیاز به روز کنید (به عنوان مثال ، در صورت حفظ وب سایت شما برای توسعه ، انرژی RAM یا CPU بیشتری دریافت کنید).

شما می توانید مدیریت کامل روی سرور خود داشته باشید. با یک VPS ، می توانید تنظیمات سرور خود را یا به تنهایی یا به کمک شرکت میزبان وب خود تنظیم کنید.

بیایید بخشی از فاکتور نهایی را بیان کنیم. معمولاً ، برنامه های میزبانی وب سایت مشترک نمی توانند کنترل زیادی در مورد نحوه پیکربندی سرور شما داشته باشند. درعوض ، آنها تمامیت را برای شما تنظیم می کنند ، و به شما اجازه می دهند تا مانند سرمشق میزبانی وب ، مانند صفحه زیر ، با سرور خود ارتباط برقرار کنید:

این پانل های کنترل به طور معمول گزینه های زیادی را بسته بندی می کنند. خرید سرور مجازی با این حال ، اگر فردی با تجربه مدیریت سرور (یا کسی که با یادگیری نحوه پیکربندی سرور بسیار شخصی خود علاقه دارد) می تواند مختصر باشد. در این حالت ، با توجه به اینکه در تنظیمات آن صحبت های بیشتری خواهید کرد ، ارتقا به VPS خواسته های شما را بسیار بالاتر خواهد برد.

درنهایت ، ارتقاء میزبانی وب VPS به معنای به دست آوردن منابع و قابلیت های بیشتر است ، بنابراین می توانید وب سایت خود را به طور موثرتر اجرا کنید. بیایید تقریباً صحبت کنیم در حالی که ساختن این کلید هوشمندانه است.

چه موقع می توان پرش را از میزبانی مشترک به یک VPS داد

همانطور که اشاره کردیم ، توجه اصلی هنگام به روزرسانی در VPS ، مزیت سرور مجازی است. یعنی اگر وب سایتی را بازدید می کنید که تعداد بازدید کنندگان زیادی را به خود اختصاص می دهد ، در بعضی از زمان هاست مشترک قادر به نگه داشتن آن نیستید.

به زودی که به آن فاکتور رسیدید به سخت افزاری که صادرکننده میزبان شما ، تنظیمات سرور آن و برنامه ای که از آن استفاده می کنید ، اعتماد خواهید کرد. از این گذشته ، خرید سرور مجازی حداکثر شرکت ها بیش از سایر موارد را ارائه می دهند

درجه برنامه ها ، حتی برای میزبانی مشترک:

از آنجا که هیچ دو فروشنده تجربه یکسانی را ارائه نمی دهند ، درک این امر در حالی که ارتقا به هاستینگ وب VPS دشوار است. با این حال ، اگر سایت اینترنتی شما معیارهای زیر (یا همه) از معیارهای زیر را رعایت کند.

شما روزانه حداقل 100 تا صد بازدید می کنید.

رشد پایدار در میزان افزایش سرعت شما وجود دارد.

زمان بارگیری سایت شما در حال افزایش است ، و / یا شما شروع به دیدن خرابی می کنید.

به خاطر داشته باشید که 100-200 بازدید فقط یک قانون اساسی است. خرید سرور مجازی اگر شما یک برنامه مشترک به اندازه کافی قوی داشته باشید ، احتمالاً قادر است هزاران بازدید را طبق ماه انجام دهد. همچنین شایان ذکر است که عوامل زیادی می توانند عملکرد وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهند ، فراتر از کدام نوع برنامه میزبانی که از آنها استفاده می کنید.

http://hostingtutorial.avablog.ir/post/23/5+%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA+%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

5 مزایای استفاده از هاست ایمیل چیست

بسیاری از ارائه دهندگان پست الکترونیکی رایگان وجود دارد که ممکن است برای تجارت خود استفاده کنید. در حالی که مفهوم عدم پرداخت سکه دیگر می تواند آن را وسوسه‌انگیز جلوه دهد، هاست ایمیل چیست این سیستم عاملها اغلب آدرسهای ایمیل شما را به دنبال غیرحرفه ای رها می کنند. از همه بدتر ، می توانید خود را با قابلیت های محدودکننده مانند گاراژ محدود شده کشف کنید.

بسیاری از ارائه دهندگان پست الکترونیکی رایگان وجود دارد که ممکن است برای تجارت خود استفاده کنید. در حالی که مفهوم عدم پرداخت سکه دیگر می تواند آن را وسوسه‌انگیز جلوه دهد، هاست ایمیل چیست این سیستم عاملها اغلب آدرسهای ایمیل شما را به دنبال غیرحرفه ای رها می کنند. از همه بدتر ، می توانید خود را با قابلیت های محدودکننده مانند گاراژ محدود شده کشف کنید.

این یک میزبان پست الکترونیکی قابل اعتماد ممکن است سودمند باشد. به جای اینکه توافق اساسی داشته باشید ، از جمله yourbusiness@outlook.Com ، می توانید آن را شخصی سازی کنید و به جای آن از دامنه بسیار شخصی خود استفاده کنید.

در این مقاله ، دقیقاً نگاهی خواهیم داشت که میزبانی نامه الکترونیکی چیست و چرا باید استفاده از آن را به خاطر بیاورید. سپس ، ما می خواهیم نحوه نصب سفارشی شخصی خود را با ما در نصب کنید. بیا شروع کنیم!

مقدمه ای برای میزبانی ایمیل

میزبانی پست الکترونیکی خدماتی است که به شما امکان ارسال ، دریافت و خرید ایمیل از طریق سرور ارائه شده از طریق یک شرکت را می دهد. غالباً عملکردهای دیگری از جمله ایجاد پوشه ، انتقال اسناد و استفاده از قالب ارائه می شود.

بسیاری از میزبان های خالص به عنوان سرویس دیگری میزبان وب پست الکترونیکی را ارائه می دهند

برنامه های میزبانی وب سایت ایمیل میزبان A2.

یکی از حداکثر ویژگیهای جذاب میزبانی وب سایت ایمیل از طریق فروشندگان سست به همراه Gmail و Outlook این است که می توانید معامله خود را در منطقه وب سایت خود تنظیم کنید. مهمتر از این ، این پاسخ به شما در مورد اطلاعات خود دستکاری بیشتری می کند و اغلب نسبت به سایر سیستم عامل ها بسیار قابل اعتماد است.

پنج مزایای استفاده از میزبانی ایمیل

ما قبلاً به طور خلاصه به تعدادی از کارکردهای ارائه دهنده میزبانی وب پست الکترونیکی اشاره کردیم که ارائه دهندگان غیرقابل تحمل نمی کنند. با این حال ، اکنون این مزایا متوقف نمی شود. هاست ایمیل چیست در اینجا پنج نعمت وجود دارد که فراموش نکنید.

1. داشتن دامنه در آدرس ایمیل شما ، قوام برند را بهبود می بخشد

علاوه بر اینکه آدرس ایمیل شما حرفه ای تر به نظر می رسد ، دامنه شخصی شما نیز باید قوام خود را بهبود ببخشد. یکی از عناصر اصلی کارفرمای قوی ، ظرفیتی است که باید شناخته شود.

به عبارت دیگر ، اگر خریداران بتوانند به سرعت با نام شما به محصولات یا خدمات شما بپیوندند ، می تواند علامتی برای شرکت شما باشد. این امر در مورد نامه الکترونیکی شما نیز صدق می کند. هاست ایمیل چیست درنهایت ، داشتن هرگونه مغایرت برای برندسازی شما می تواند تلاشهای شما را برای به دست آوردن تبلیغات و شناخت محدود کند.

علاوه بر این ، داشتن یک هویت با برند پایدار ، شما را برای مشتریان یا مشتریان بالقوه بسیار مناسب می کند. اگر آنها نتوانستند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند ، می توانید مبلغ تبدیل را از دست بدهید.

این امر ما را به یکی دیگر از عوامل ارزشمند میزبانی وب سایت ایمیل می رساند: این امکان را به شما می دهد تا بدون مشکل مدیریت آدرس های چندگانه را انجام دهید. به عنوان مثال ، شما ممکن است قبض هایی برای تبلیغات و بازاریابی ، درخواست کمک و تماس های استاندارد داشته باشید. به این ترتیب ، مشتریان می توانند با عضو مناسب خدمه شما در تماس باشند.

2. هاستینگ ایمیل مقیاس پذیر است و می تواند در سایت شما رشد کند

مقیاس پذیری یک عملکرد مهم برای هر شماره از مشاغل شما است. با داشتن سرور پست الکترونیکی ، ممکن است نیازهای شما هم در سریع و هم در طولانی مدت برآورده شود. این ممکن است بخواهد شامل پشتیبانی اختصاصی مصرف کننده ، ظرفیت گاراژ گسترده یا افزودن آدرس های بیشتر به دامنه شما باشد.

در صورت نیاز به گسترش مشاغل یا وب سایت خود در آینده ، میزبان نامه الکترونیکی یکی از گزینه های مناسب برای ارائه فاکتور اصلی تماس با شماست. برنامه هایی که معمولاً مطابق خواسته های شما نیستند مفید نیستند ، اما می توانند عملکرد کلی بیش از حد و لایه هایی از امنیت اضافی را ارائه دهند.

در واقع ، بسته به میزبان پست الکترونیکی و برنامه خود ، هاست ایمیل چیست شما حتی می توانید از طیف گسترده ای از بدهی ها ایجاد کنید. این که آیا آدرس کارمندان دیگری اضافه کنید یا شعب جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید ، این می تواند برای تحقق آرزوهای رو به رشد تجارت شما مفید باشد.

آن را به شما فوراً دریافت می کند. خرابی باید برابر با ایمیل های از دست رفته یا تأخیر در دریافت داده های مهم باشد.

یک شرکت موفق کارآفرینی است که به قابلیت اطمینان امیدوار می شود ، و این معنی است که باید انجام شود در حالی که مشتریان و کارمندان شما بیشتر شما را می خواهند. احتمالاً یک میزبان ایمیل درجه یک نوعی تضمین را در اختیار شما قرار می دهد که مجاز به استفاده از آن نیستید یا خود را در معرض خطر قرار می دهید.


پنج راه حل ایمیل شما با سایر ابزارها ادغام می شود

به طور معمول ، میزبانی وب پست الکترونیکی دارای گزینه های زیادی است که می تواند گردش کار شما را زیباتر کند. به عنوان مثال ، phpList یک راه حل خبرنامه است که می تواند از کمپین های تبلیغاتی پشتیبانی کند.

به همین ترتیب ، Mailman کنترل روزنامه ها و لیست مشترکین را امکان پذیر می کند. با وجود این ، تبلیغات الکترونیکی و بازاریابی پست الکترونیکی یک بازیگر کلیدی در بسیاری از فرآیندهای تبدیل منجر به مارک ها است ، تجهیزات دنده ای از این دست ممکن است ارزشمند باشند.


بنابراین محتاطانه است که در نظر بگیرید چه ویژگی اضافی میزبان نامه الکترونیکی برای کروی بودن زرادخانه شما ارائه می دهد. از این گذشته ، یک شرکت خوب با فراهم کردن وسایل مورد نظر برای موفقیت ، زندگی شما را ساده تر می کند.


نحوه ایجاد یک حساب ایمیل

راه اندازی یک حساب کاربری نامه الکترونیکی پس از اینکه برنامه ای را با ما خریداری کردید ، روشی سریع است که ممکن است از طریق پنل انجام شود. برای ایجاد یک حساب کاربری ، به مرحله ایمیل بروید ، سپس بر روی حساب های ایمیل کلیک کنید:


دسترسی به پول پست الکترونیکی که مدیون cPanel است.

بعد از انجام این کار ، روی دکمه ایجاد کلیک کنید:

ایجاد یک ایمیل جدید در cPanel.

سپس منطقه خود را از منوی دامنه انتخاب کنید ، نامه الکترونیکی جدیدی را وارد کنید که در قسمت Username (کاربر) وارد شوید ، یک گذرواژه در صندوق ورودی جدید خود ایجاد کنید:

پر کردن اطلاعات برای یک حساب ایمیل جدید در cPanel.

همچنین می خواهید انتخاب کنید که یک گاراژ بسیار افتضاح این حساب چگونه است. گزینه های دیگر به برنامه میزبانی وب پست الکترونیکی شما متکی هستند.

در آخر ، برای تکمیل روش بر روی دکمه ایجاد در پایین کلیک کنید. این امر شما را به لیست بدهی های پست الکترونیکی در cPanel کم می کند:

یک حساب ایمیل جدید که در cPanel هاست ایمیل چیست ذکر شده است.

اکنون حساب شما آماده است برای بازدید هاست ایمیل چیست از صندوق ورودی می توانید بر روی دکمه Check Email در cPanel کلیک کنید.

نتیجه

در حالی که گزینه های مختلفی برای تأیید صورتحساب های الکترونیکی وجود دارد ، اما نعمت استفاده از یک ارائه دهنده کلاس برتر بسیار زیاد است. شما می توانید برنامه خود را بر اساس نیازهای روزانه خود مقیاس بندی کنید و از عملکرد کلی عالی که از یک میزبان سطح بالا روی آن حساب می کنید لذت ببرید.

بیایید تعدادی از مزایایی را که می توانید از استفاده از شرکت مخابراتی هاست ایمیل چیست میزبان وب سایت پست الکترونیکی فرض کنید ، یادآوری کنیم:

می توانید نماد خود را تقویت کنید.

میزبانی وب سایت ایمیل می تواند با سایت شما رشد کند.

صندوق ورودی و اطلاعات شما امن تر خواهد بود.

حامل میزبانی وب قابل اعتماد از طریق پست الکترونیکی به شما زمان بیشتری می دهد.

سایر تجهیزات را می توان در پاسخ نامه الکترونیکی شما قرار داد.

آیا در مورد استفاده از هاستینگ وب سایت ایمیل از شما سؤال یا ذهن دارید؟ اگر چنین است ، در بخش بازخورد در زیر به ما اطلاع دهید!

3. می توانید امنیت صندوق ورودی خود را افزایش دهید

ما به طور خلاصه از امنیت تحویل داده شده توسط یک میزبان نامه الکترونیکی کاوش کردیم ، با این حال این قابلیت ها ارزش ارزشگذاری دارند. با توجه به نقض حقایق در سالهای جاری ، این مساله برای خیلی از مردم اولویت دارد.

رمزگذاری می تواند ایمیل شما را از رهگیری و ذخیره توسط احزاب غیر از گیرنده فرض شده نجات دهد. در بعضی از موارد ، شما به احتمال زیاد می خواهید اطلاعات حساس را به صورت داخلی به خدمه یا مشتریان خود ارسال کنید ، بنابراین این یک عملکرد محافظ کلیدی است.

هنگامی که به این امر توجه کردید ، هاست ایمیل چیست به احتمال زیاد نیاز به ایجاد فیلترهای پست الکترونیکی قابل ملاحظه و بدافزار دارید. اینها می توانند از شما محافظت کنند و آرامش فکر را برای باز کردن پیام های شما فراهم کنند.

4. میزبانی وب قابل اعتماد ایمیل بیشتری را فراهم می کند

مزیت دیگر این است که به احتمال زیاد هنگام نوبت به شما تضمین می کند. هاست ایمیل چیست درنهایت ، این ممکن است یک تمایز اساسی بین یک راه حل میزبانی ایمیل و یک سرویس گیرنده گسترده الکترونیکی شل و گسترده باشد.

در واقع ، بروزرسانی ممکن است هاست ایمیل چیست برای یک شرکت پررونق علاوه بر ارتباطات خدمه ، پشتیبانی مشتری را نیز تحسین کند. به عنوان مثال ، اگر کسی شکایتی دارد که می خواهد سریعاً به آن رسیدگی شود ، ضروری است.

http://hostingtutorial.avablog.ir/post/22/%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA+%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA+%D9%88+%DA%86%D9%87+%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA+%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D8%B1%D8%AF

هاست پایتون چیست و چه زمانی بایستی از هاست پایتون استفاده کرد

هاست پایتون چیست

پایتون زبان آرشیو شده و پویا است که برای بهبود انواع مختلف کاربردها و نرم افزارها استفاده می شود. یادگیری ساده و همراهی کمکی برای هماهنگی با لهجه های مختلف ، دستگاه ها و کتابخانه های استاندارد استاندارد ساده است. گروه افراد طراح احساس می کنند که استفاده از پایتون برای آنها سودآور است زیرا باعث افزایش کیفیت کالیب بالا می شود و کد آن نیز قابل استفاده است.

صرف نظر از این مورد ، در صورت نیاز به ساختن سایتهای تصفیه شده یا کاربرد اصلی ، پایتون با تهیه صحیح سازها برای ساخت آن ها همراه است. این ماژول های استاندارد مربوط به وب را با اختصاص مرکز به مجموعه گسترده ای از سرورهای استفاده کننده همراه می کند.

هاست پایتون چیست

پایتون زبان آرشیو شده و پویا است که برای بهبود انواع مختلف کاربردها و نرم افزارها استفاده می شود. یادگیری ساده و همراهی کمکی برای هماهنگی با لهجه های مختلف ، دستگاه ها و کتابخانه های استاندارد استاندارد ساده است. گروه افراد طراح احساس می کنند که استفاده از پایتون برای آنها سودآور است زیرا باعث افزایش کیفیت کالیب بالا می شود و کد آن نیز قابل استفاده است.

صرف نظر از این مورد ، در صورت نیاز به ساختن سایتهای تصفیه شده یا کاربرد اصلی ، پایتون با تهیه صحیح سازها برای ساخت آن ها همراه است. این ماژول های استاندارد مربوط به وب را با اختصاص مرکز به مجموعه گسترده ای از سرورهای استفاده کننده همراه می کند.

ساختار زبانی کاملاً واضح و منسجم

كیفیت اندازه گیری كامل ، پشتیبانی از بسته های مختلف تراز شده

مباحث خاص مبتنی بر مورد

انواع اطلاعات منحصر به فرد و سطح بسیار قابل توجهی

كتابخانه هاي استاندارد استاندارد و ماژول هاي خارجي براي همه اهداف و مقاصد مختلف

موارد گسترده و ماژول هایی که به طور مؤثر به صورت C ، C ++ نوشته شده اند (یا جاوا برای Jython یا گویشهای NET برای IronPython)

در برنامه های کاربردی به عنوان یک رابط برنامه نویسی قابل جاسازی است

میزبانی وب Python-Friendly هاست پایتون چیست صرف نظر از این که شما در حال ایجاد یک سایت مستقر در پایتون برای کسب و کار خود هستید یا یک وبلاگ شخصی برای باشگاه علاقه خود دارید ، بسته نرم افزاری تسهیل کننده Python "Fledgling" ما همه چیزهایی است که شما نیاز دارید. همه مجموعه های تسهیل کننده ما پایتون را شامل می شوند. ما بسته های تسهیل کننده پایتون را با هزینه های معقول به اشتراک می گذاریم.

ویژگی های هاست پایتون چیست

پایتون 2.4 ، 2.6 ، 3.1 یا 3.2 را انتخاب کنید

کمک بدون توقف

ضمانت Uptime 99.95٪

ساده برای استفاده از کنترل پنل میزبان

میزبان چند دامنه

خدمات میزبانی هاست پایتون چیست

اگر می خواهید بهترین عملکرد و در دسترس بودن وب سایت یا برنامه وب مستقر در پایتون را تضمین کنید ، باید بهترین خدمات میزبانی پایتون را انتخاب کنید.

تنظیمات زیادی وجود دارد ... با این حال ، شما باید از نظر قیمت ، به موقع ، پشتیبانی مشتری ، سیاست ماژول ها و پشتیبانی از فرآیندهای مداوم ، برنامه صحیحی را انتخاب کنید. همچنین ، شما باید نسخه مفسر را بررسی کنید.

برای كمك به كمك شما در كاهش دقیق گزینه ها ، متخصصان HostAdvice فهرست زیر از بهترین خدمات میزبانی وب پایتون را در جهان مرور و گردآوری كرده اند. می توانید هرکدام از ارائه دهندگان خدمات میزبانی را که در زیر ذکر شده است انتخاب کنید.

میزبانی پایتون در سال 2020 - مدعیان بهترین سرویس در اطراف

در دنیایی که AI و یادگیری ماشین بر آن حاکم است ، پایتون همچنان به عنوان یکی از مهمترین زبانهای برنامه نویسی سطح بالا در دسترس برنامه نویسان است.

با این حال ، در حالی که پایتون یکی از پرکاربردترین زبانهای اسکریپتینگ است ، هر برنامه میزبانی منابع و پشتیبانی لازم برای کدگذاری یا اجرای برنامه های مبتنی بر پایتون را با سهولت ندارد.

همانطور که میزبان وب را مرور می کنید که می گویند میزبان پایتون هستند ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید مورد توجه شما باشد:

سرعت در هاست پایتون چیست؟

کدام نسخه از پایتون را روی سرورهای خود نصب کرده است؟

چه تعداد فریم ورک برنامه Python را پشتیبانی می کند؟

آیا این شامل پشتیبانی فنی خاص پایتون است

در حالی که فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند تجربه کلی میزبانی پایتون را تحت تأثیر قرار دهند ، اینها برخی از مباحث اصلی است که باید قبل از ورود با ارائه دهنده هاستینگ از آنها تحقیق کنید.


برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه باید یک راه حل میزبانی پایتون ارائه دهد ، بررسی های متخصص ما را بخوانید و نظرات کاربران ما را مرور کنید تا بهترین پیشنهادات میزبانی پایتون را برای شما بدست آورید.

اما پایتون چیست

پایتون با یک اصطلاح ساده و مهربان برای سادگی ، یکی از محبوب ترین و محبوب ترین زبانهای نویسی جهان است.

پایتون از بدو تأسیس در اواخر دهه هشتاد ، پیروز جانبازان برنامه نویسی شده است که قدردانی از سرعت نوشتن کد ، تطبیق پذیری کراس پلت فرم و توانایی آن در انجام برنامه نویسی ساختاری و شی گرا را می دانند.

در حالی که Python می تواند برای اهداف بسیار زیادی از جمله ساختن برنامه های وب و دسک تاپ مورد استفاده قرار گیرد ، توانایی آن در اداره مجموعه داده های بزرگ ، آن را به یک جزء لاینفک AI و Machine Learning تبدیل کرده است. در این راستا ، درک این مسئله دشوار نیست که چرا شرکت های پیشگام فناوری مانند گوگل ، آمازون و ناسا از پایتون در کدنویسی خود استفاده می کنند.

اگرچه ممکن است پایتون سریعترین زبان برنامه نویسی نباشد ، ماژول ها و کامپایلرهای مختلفی وجود دارند که می توانند به راحتی پایتون را در مواردی که سرعت بار آنها بسیار مهم است ترجمه کنند.

چرا شما به میزبانی پایتون احتیاج دارید؟

اگر می خواهید یک وب سایت در پایتون بسازید ، یا قصد دارید برنامه های وب را که در پایتون نوشته شده است اجرا کنید ، مهم است که به دنبال راه حل میزبانی وب باشید که در پایتون تخصص دارد.

پایتون به عنوان یک زبان اسکریپت نویسی در درجه اول از طرف سرور ، به سرورهایی که با آنها در تعامل است نیاز به یک مترجم پایتون دارد تا بارگیری برنامه های مبتنی بر پایتون را در صورت درخواست کاربر انجام دهد. اگر شما با یک راه حل میزبانی متخصص پایتون روبرو نیستید ، این می تواند مشکل باشد ، زیرا شما به مترجم نیاز دارید تا نسخه خاصی از Python را که استفاده می کنید مطابقت داشته باشد.

پایتون به دلیل تمام شایستگی های خود یک زبان برنامه نویسی با منابع سنگین است. برای محافظت از منابع تلفیقی از برنامه های مشترک ، بیشتر برنامه های میزبانی پایتون فقط گزینه های ابری ،یا گزینه های اختصاصی را ارائه می دهند.


اگرچه این برنامه ها دارای برچسب قیمت بالاتری نسبت به یک برنامه مشترک هستند ، نکته مهم این است که شما می توانید اسکریپت های پایتون را اجرا کنید بدون اینکه نگرانی داشته باشید که ممکن است ناخواسته سروری را که با دیگران به اشتراک می گذارید کاهش داده یا به میزان قابل توجهی از بین ببرید.


اگر از قبل می دانید که استفاده از تحقیقات شما یکنواخت نخواهد بود ، برخی از میزبان های Python برای هر برنامه استفاده از پرداخت می دهند که به شما این امکان را می دهد تا هزینه آنچه در واقع استفاده می کنید پرداخت کنید و نه قیمت پتو بالاتر.


علاوه بر این ، میزبانی پایتون با ارائه حداقل برخی از چارچوب های کد نویسی مورد علاقه پایتون ، برای شما بسیار ساده می کند. Django ، Web2py و Pylon فقط برخی از چارچوب های Python هستند که میزبان های Python به همراه کتابخانه ها و ماژول های اضافی ارائه می دهند.


مزایای میزبانی پایتون چیست؟

شما یک محیط نرم افزاری از پیش تنظیم شده Python دریافت می کنید. با میزبانی پایتون ، نیازی به اتلاف وقت در نصب نرم افزار روی سرور یا تنظیم چارچوب های مختلف برنامه وب نیست. میزبان پایتون از شما برای این مسئله مراقبت کرده است و به شما امکان می دهد مستقیم در برنامه نویسی خود فرو بروید.

شما به منابع مورد نیاز خود دسترسی دارید. خواه از فرآیندهای طولانی مدت یا کوتاه مدت استفاده کنید ، این منابع را دارید که کد پایتون خود را بدون دردسر اجرا کنید.

سرور شما برای نسخه پایتونی که در حال اجرا هستید بهینه شده است. میزبان های پایتون نسخه های مختلفی از پشتیبانی پایتون و همچنین ماژول های به روز را ارائه می دهند تا اطمینان حاصل کنند که اسکریپت شما به روشی دقیق که قصد آن را دارید اجرا شود.

چه عواملی را باید برای میزبانی پایتون در نظر بگیرید

آیا با سرعت بارگذاری صفحه سریع همراه است؟ همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم ، پایتون سریعترین زبان برنامه نویسی نیست و مطمئناً نمی خواهید با مشکلات سرور مرتبط نیست. بررسی کنید که میزبان پایتون که به دنبال آن هستید ، از ابزارهایی برای سرعت بخشیدن به بارهای شما ، مانند CDN ، انتخابی بین چندین مرکز داده و ذخیره سازی استفاده می کند.

پشتیبانی فناوری پایتون چقدر پایتون است؟ حتی میزبانانی که پشتیبانی فنی دارند و بطور شبانه روزی توسعه دهندگان کار می کنند ، در پایتون مهارت ندارند. اگر قصد رمزگذاری زیادی در پایتون را دارید اگر تازه کار پیتون هستید ، می خواهید مطمئن شوید که کادر پشتیبانی میزبان نه تنها از طریق تعدادی کانال 24/7 در دسترس است بلکه آنها واقعاً آنها را می شناسند. چیزهای پایتون

کدام نسخه پایتون را اجرا می کند؟ این بیشتر از شماست تا میزبان پایتون. برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و وقت خود ، با یک میزبان پایتون تماس بگیرید تا اطمینان حاصل شود که آنها سرورهایی را که نسخه پایتون را اجرا می کنید در برنامه نویسی خود دارند.

چند چارچوب برنامه وب Python از آن پشتیبانی می کند؟ چارچوب های مختلف پایتون برای پروژه هایی در مقیاسهای مختلف به بهترین وجه کار می کنند ، و بهتر است بدانید که آیا نیاز به یک میکروفون یا یک چارچوب کامل پشته دارید. به گفته این ، ممکن است نیازهای برنامه نویسی شما با گذشت زمان تغییر کند و شما می خواهید بدانید که میزبان پایتون چارچوب هایی برای کمک به شما در رفع این نیازهای در حال تغییر دارد.

بهترین میزبانی وب پایتون را انتخاب کنید

راه حل های میزبانی پایتون بهترین راه برای کدگذاری و اجرای برنامه های Python در وب است. اکنون که این آغازگر را در هاست پایتون خوانده اید ، به بررسی کاربران ما بپردازید تا این حقیقت را ببینید که میزبان پایتون آنچه را که لازم است برای تجربه استثنایی میزبانی پایتون در اختیار شما قرار دهد ، دریافت کنید.

نظرات میزبان وب حرفه ای کاملاً مستقل از هر نهاد دیگر را ارائه می دهد. بررسیهای ما بی طرفانه ، صادقانه است و استانداردهای ارزیابی یکسانی را برای همه افراد مورد بررسی اعمال می کند. در حالی که از تعداد کمی از شرکتهای فهرست شده در این سایت جبران خسارت دریافت می شود ، جبران خدمات و محصولات هیچ تاثیری در جهت یا نتیجه گیری نظرات ما ندارد. جبران خسارت هیچ تاثیری در رتبه بندی شرکت های میزبان خاص ندارد. این جبران هزینه های خرید حساب ، هزینه های تست و حق الزحمه پرداخت شده به بازرسان را در بر می گیرد.

http://hostingtutorial.avablog.ir/post/21/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%D8%A7%D8%B2+Google+Ads+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%DA%A9%D8%B3%D8%A8+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D9%85%D8%A7

نحوه استفاده از Google Ads برای کسب کار ما

حفظ مشاغل آنلاین امری جدی است ، به ویژه هنگامی که شما باید با ماموت هایی مانند آمازون رقیب شوید که دارای یک برنامه تبلیغاتی هزینه ناپذیر هستند که باعث تبلیغ آنها می شود.
گوگل ادز مسابقه برای رسیدن به صفحه اصلی موارد جستجوی Google فوق العاده پرخاشگر است. تلاش برای رسیدن به صفحه اصلی ، حتی با SEO درخشان ممکن است بدون زحمت ماهها یا حتی یک سال طول بکشد.
این مکانی است که تبلیغات پرداخت شده (PPC) به آن وارد می شود. Google AdWords دولت تبلیغاتی Google است که به سازمان ها امکان می دهد تبلیغات خود را در صفحات خروجی گوگل نشان دهند. تبلیغات معمولاً در قسمت بالا یا پایه Google SERPs (صفحات نتیجه جستجوگر اینترنت) نمایش داده می شود.

مدل Google AdWords در SERP ها

مدل Google AdWords در SERP ها

استفاده از Google AdWords یک سیستم نمایشی معمولی و قدرتمند در بین سازمان هایی است که امیدوارند اولین مشتری های آنلاین خود را بدست آورند. امروز ما با استفاده از گوگل AdWords برای کسب و کار شما ، بخشی از مهره ها و پیچ و مهره ها را با مهارت ترین روش فرو می بریم.

با حرکت به Kinsta ، سرعت سایت WordPress خود را تا 200٪ شتاب دهید.

امروز به صورت رایگان جابجا شوید

نقاط مورد علاقه استفاده از Google AdWords

آماده شدن برای PPC

تنظیم حساب Google AdWords

اجرای چندین تبلیغ

ارزیابی جنگهای صلیبی

امتیاز کیفیت گوگل

نقاط مورد علاقه استفاده از Google AdWords

Google AdWords از جهت تبلیغ عمومی یک مشاغل در وب یک دارایی مفید است. چه چیزی آن را بسیار باورنکردنی می کند؟ موارد زیر بسیاری از نقاط کانونی نیستند که سازمانها در مرحله نمایش پولی گوگل از آنها قدردانی کنند:

هدف گذاری دقیق

با تمرکز بسیاری از گزینه های Google ، کارآفرینان می توانند تضمین کنند که تبلیغاتشان فقط به مشتریان بالقوه نشان داده می شود. کارآفرینان می توانند جمعیت خود را بر اساس مساحت زمین شناسی ، سن ، مسیرهای دستیابی و راه اندازی کنند و این فقط آغاز است. علاوه بر این ، آنها همچنین می توانند ساعتی از روز را انتخاب کنند که تبلیغات آنها به افراد متمرکز بر جمعیت نشان داده شود. الگویی معمولی که بسیاری از سازمانها از آن استفاده می کنند ، اجرای تبلیغات فقط از دوشنبه - جمعه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر است. این به طور معمول به دلیل قطع تعطیلی سازمان ها یا کندتر بودن در پایان هفته پیش بینی می شود. این می تواند در هزینه ارتقاء کمک کند.

برنامه تبلیغات Google AdWords

برنامه تبلیغات Google AdWords

این امر به ویژه برای سازمان های محله مطلوب است. به نظر می رسد ، نیمی از مشتری های قابل حمل که در جستجوی محلات در تلفن همراه خود بودند ، در یک روز از یک فروشگاه بازدید کردند و این امر باعث می شود تا سازمان های مجاور موقعیت بسیار بالایی در مورد توجه گروه با قرار گرفتن در بالاترین نقطه SERP ها داشته باشند.

دستگاه های خاص هدف

Google AdWords پس از بروزرسانی در سال 2013 ، به سازمانها اجازه می دهد نوع اسباب بازی های تبلیغاتی را انتخاب کنند. برای سازماندهی استعلام ، می توانید بین مناطق کار ، رایانه لوحی و تلفن های همراه انتخاب کنید. در زمان ارائه ، سازمانها حتی می توانند وسایل صریح دیگری مانند آیفون یا ویندوز را هدف قرار دهند. تغییرات پیشنهاد اجازه می دهد به تبع آن وسایلی را که در سایت شما تغییر کرده اند بالاتر یا پایین تر ارائه دهید. نکته: به دنبال تغییر در کسب و کار و کسب و کار مبتنی بر وب در Analytics هستید.

اسبابک AdWords که روی آن تمرکز دارد

اسبابک AdWords که روی آن تمرکز دارد

فقط برای نتایج پرداخت کنید

این ظاهراً شناخته شده ترین مورد استفاده مجانی از تبلیغات در Google AdWords است. با AdWords ، سازمان ها بیشتر هزینه برداشت های تبلیغاتی خود را می پردازند تا برداشت ها. این به عنوان جبران خسارت برای هر مدل تبلیغاتی سریع (PPC) شناخته می شود. در امتداد این سطر ، وقتی مشتری برای بازدید از سایت خود اقدام به پرداخت مبلغی می کند ، پول را با پرداخت پول کنار می گذارد.

پیگیری اعدام
Google AdWords سازمانها را قادر می سازد نمایشگاه آگهی های خود را دنبال کنند. این بدان معنی است که شما می توانید تعداد مشتریانی را مشاهده کنید که تبلیغ شما را مشاهده می کنند و به شما ضربه می زنند. علاوه بر این ، Adwords شما را قادر می سازد تا به دنبال بررسی سایت خود ، تعداد مشتریانی که یک حرکت ایده آل را انجام می دهند را دنبال کنید.

طبق گزارش تأثیر اقتصادی Google ، سازمانها برای هر دلار که در AdWords هزینه می کنند 2 دلار عادی می کنند. در یک زمان با این روش ، استفاده از Google AdWords به عنوان ویژگی روش تبلیغ اینترنتی شما بدون شک نتایج مثبت را تحقق خواهد بخشید. در هر صورت ، این در هر مورد برای هر صنعت معتبر نیست. ایده آل ترین روش برای یافتن اینکه AdWords برای بررسی سودمندی در کسب و کار شما خواهد بود یا خیر.

اگر در مورد چگونگی دستیابی به تنظیم سابقه خود و نحوه استفاده سودمندانه از AdWords ناراحت باشید ، این راهنما قصد دارد فقط در انجام این کار به شما کمک کند. جست و جو در

آماده شدن برای PPC

پرداخت هر کلیک تبلیغاتی یک دارایی شگفت انگیز است ، با این حال درست هنگامی که از آن به صورت حیرت آور استفاده می شود. قبل از اینکه بتوانید به فکر ایجاد AdWords خود باشید ، باید در مورد اهداف خود معنا داشته باشید. در حالی که "معاملات بیشتر" ممکن است به عنوان یک هدف باورنکردنی به نظر برسد ، تبلیغ مبتنی بر وب از شما انتظار دارد که به صراحت صریح باشد.

این بسیار غیرممکن است که شخصی که از سایت شما بازدید می کند فقط به این دلیل که اقدام به خرید کند. معاملات آنلاین بطور فزاینده ای در معرض ایجاد و حفظ مجدد هستند

رابطه اعتماد با خریدار شما. از این رو ، برای استفاده از AdWords می توان اهداف مختلفی را برای یک تجارت در نظر گرفت. مثلا،

تولید معاملات

ثبت نام

استخدام کنندگان ایمیل

تولید سرب

ارتقاء شعور برند و بررسی عزت نفس

اگرچه رسیدن به بیش از یک هدف بسیار عالی است ، به یاد داشته باشید که برای رسیدن به مقصد های مختلف باید صلیب های مختلفی را اجرا کنید (بعداً در مورد این مورد). گذشته از مشخص کردن هدف ، مهمترین چیز مهم دیگر برای تبلیغ در AdWords ، داشتن صفحه تبریک است.

نقطه ورود

نقطه ورود یک URL یا صفحه وب سایت است که مشتری هنگام کلیک روی تبلیغات شما "فرود می آید". یک صفحه خوشامدگویی یک صفحه مستقل است که از سایت اصلی شما غیرقابل تصور است و هدف آن تمرکز بر روی یک هدف خاص است. یک نقطه ورود باورنکردنی مهم برای رسیدن به نبرد AdWords شما مهم است. صفحه ارائه برنامه ریزی شده و بهبود یافته در اطراف ، به تبدیل میهمانان به رهبری یا حتی مشتری کمک می کند.

مدل صفحه تبریک

نقطه ورود مدل

ضمن برنامه ریزی صفحه تبریک ، موارد همراه را به یاد داشته باشید:

مراکز ورود به مرکز: صفحات تبریک مجرد را برای پیشنهادات منحصر به فرد طراحی کنید. نقطه ای از ورود که نورافکن در مورد اهداف بی شماری ممکن است باعث ناراحتی میهمانان شما شود.

منبع الهام: از ترکیب و مناسب کردن منبع ایده آل دکمه الهام در صفحه ارائه خود غافل نشوید.

همسایگی همه کاره: با افزایش تعداد مشتری های قابل حمل به طور مرتب در وب ، تضمین این نکته که ورود شما به خوبی قابل حمل باشد ، بسیار مهم است.

آنچه را که تضمین می کنید بیان کنید: صفحه تبریک شما باید تضمین هایی را که در تبلیغ شما ایجاد شده است ، منتقل کنید. به عنوان مثال ، اگر تبلیغات شما در مورد تخفیف بحث می کند ، اطمینان حاصل کنید که نقطه ورود شامل علامت گذاری به عنوان گفته شده است.

به داده های بیشتری در مورد کارآمدترین روش برای برنامه ریزی با تغییر زیاد در صفحات ارائه نگاه کنید.

در این مرحله ، شما باید اهداف مختلفی داشته باشید و صفحات ارائه اختصاص داده شده ای را برای دستیابی به آخرین اهداف خود داشته باشید. در حال حاضر زمان تنظیم حساب Google AdWords است.

تنظیم حساب Google AdWords

مرحله 1: ثبت نام کنید

کافیست به سایت Google AdWords بروید و با حساب Google خود ثبت نام کنید. در صورتی که حساب Google ندارید ، باید یکی از آنها را تهیه کنید. استرس نیست ، نباید بیش از دو یا سه دقیقه طول بکشد.

Google AdWords را دنبال کنید

Google AdWords را دنبال کنید

وقتی وارد ظرافت های اساسی شدید ، به صفحه همراه خود می روید تا اولین صلیب جنگی خود را انجام دهید. در اینجا می توانید محدوده مالی خود را انتخاب کنید ، جمعیت هدف را تنظیم کنید ، پیشنهادات خود را تنظیم کرده و تبلیغات خود را به صورت تکراری تنظیم کنید.

اولین جنگ صلیبی Google AdWord را تنظیم کنید

اولین نبرد Google AdWords را تنظیم کنید

مرحله 2: بودجه خود را تنظیم کنید

همانطور که باید واضح باشد ، توصیف یک محدودیت مالی عمده ترین کار در بورس است. مشخص کردن هزینه های روزانه به شما تضمین می کند که هرگز از محدودیت استفاده خود عبور نکنید. ایده آل ترین روش برای محاسبه برنامه هزینه روز شما این است که در ابتدا مقدار مهمانانی را که صفحه ارائه شما می تواند در مشتری تغییر کند ، درک کنید. در صورت شروع کار ، کار با پست های میانی خوب است.

برنامه هزینه Google AdWords

برنامه هزینه Google AdWords

همانطور که توسط WordStream نشان داده شده است ، سرعت عادی تغییر در شرکت ها 2.35 درصد است. این بدان معناست که ، در حالت عادی ، فقط 2.35 of از مشتریان پس از ضربه زدن به یک اعلان ، حرکت ایده آل را انجام می دهند. با توجه به نرخ تغییر عادی برای صنعت خود ، می توانید از مبلغی که خوشحال می کنید برای هر میهمان صرف کنید ، استفاده کنید. به همین ترتیب به هزینه های هر تضمین (CPA) اشاره شده است.

بعد از اینکه برنامه پول و هزینه ایده آل خود را انتخاب کردید ، روی یدکی کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

مرحله 3: مخاطب هدف خود را انتخاب کنید

در این پیشرفت ، یک منطقه زمین با سرعت قابل اجرا از گروه علاقه مند مورد نظر خود پیدا می کنید. این مؤلفه تضمین می کند که تبلیغ شما بطور منحصر به فرد به مشتریانی نشان داده می شود که با استفاده از عبارات بازاریابی که برای آنها پیشنهاد می کنید (در ادامه بعداً) را دنبال می کنند و در منطقه توپوگرافی تعیین شده توسط شما در دسترس هستند.

مناطق Google AdWords

مناطق Google AdWords

با استفاده از گزینه جایگزین جستجوی پیشرفته ، به "دهانه تمرکز روی" دسترسی پیدا می کنید. تمرکز بر روی شما این امکان را می دهد تا روی بخش مشخصی از بخش پستی خود تمرکز کنید. مشروط بر ایده تجارت شما ، باید تمام ملت ها ، یا فقط مناطق شهری را هدف قرار دهید به شرط اینکه چیزی را به صورت محلی بفروشید. حتی می توانید برای هر یک از اهداف ، تغییرات پیشنهادی متمایز را تنظیم کنید. به عنوان مثال ، شاید شما نیاز به پیشنهاد بیشتری در داخل دهانه 10 مایل داشته باشید ، هرچند که در داخل آن 30 مایل پایین تر باشد.

تمرکز روی Google AdWords است

تمرکز روی Google AdWords است

مرحله 4: یک شبکه را انتخاب کنید

مرحله بعدی انتخاب بین شبکه جستجوی Google و شبکه نمایش است. شبکه جستجو تبلیغات شما را در SERP های google قرار می دهد ، در حالی که شبکه نمایش تبلیغات شما را در هر سایتی که تبلیغات را نشان می دهد نشان می دهد.

جستجوی Google AdWords در مقابل ترتیب نمایش نمایش می دهد

Google A

جستجوی dWords در مقابل نمایش ترتیب ترتیب می دهد

برای کارآموزان و شرکتهای مستقل ، مقرر شده است که با استفاده از شبکه جستجو همراه باشید زیرا تبلیغات شما را به مشتریانی نشان می دهد که صریحاً به دنبال عکاسی مهم برای تجارت شما هستند. نمایش تبلیغات می تواند برای علامت گذاری ، retargeting باورنکردنی باشد و به طور کلی یک CPC تن پایین داشته باشد. در هر صورت ، آنها علاوه بر این ، مانند سؤال نیستند.

مرحله 5: کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید

کلمات کلیدی Watch Watch عبارت های شکار یا عباراتی است که یک مشتری هنگام هدایت استعلام وارد جعبه تعقیب گوگل می کند. Google به شما امکان می دهد حدود 15-20 علامت تجاری را انتخاب کنید که ممکن است تبلیغات شما را در SERP نشان دهد. سعی کنید استرس نداشته باشید ، به طور کلی بعداً می توانید موارد عکاسی بیشتری را بعدا وارد کنید

کلمات کلیدی Google AdWords

کلمات کلیدی Google AdWords

انتخاب یک زن و شوهر از کلمات کلیدی تماشایی که حتماً به نتیجه می رسانید ، انتخاب می شود و به جای انتخاب 20 علامت مهم است. با گفتن این نکته ، علاوه بر این ، به حجم شکار کلمات کلیدی موجود در آن توجه کنید. اگرچه به نظر می رسد انتخاب مسیر دستوری که حجم 450،000 پرس و جو است ، جذاب باشد ، انجام چنین کاری احتمالاً بهترین فکر نخواهد بود.

همانطور که قبلاً به آن اشاره شد ، AdWords با چارچوبی ارائه می دهد. Captphrases با حجم زیاد دنباله ، بطور کلی شگفت آور هستند که می توانند از آن استفاده کنند. انتخاب بیشتر کلید واژه ها یا انتخاب عبارات مهم با حجم زیاد پرس و جو ممکن است یک مسئله پرهزینه باشد.

با انتخاب یک زن و شوهر از مسیرهای قابل توجه با حجم شکار متوسط ​​، هزینه های خود را در محدوده مناسب نگه دارید.

انواع Watchwords و تعیین صحیح "مسابقه Catchphrase"

چهار نوع مختصات کلمات کلیدی دیده بان وجود دارد که تصمیم می گیرند شما چگونه باید تبلیغ خود را نشان دهید.

مسابقه گسترده: مسابقه گسترده تنظیم پیش فرض در AdWords است. همانطور که توسط گوگل نشان داده شده است ، "تبلیغات شما را قادر می سازد که در جستجوی اصطلاحات تطبیقی ​​و انواع قابل استفاده ، از جمله کلمات معادل ، ساختارهای انفرادی و جمع ، هجی های غلط احتمالی ، ساقه ها" باشید.

مسابقه گسترده به شما اجازه می دهد تا به گسترده ترین قطعه جمعیت خود برسید. به این ترتیب ، از آنجایی که ممکن است ، از آنجا که مسابقه گسترده تبلیغات شما را برای کلمات معادل و یک قطعه از کلمات تماشایی شما نشان می دهد ، تبلیغات شما ممکن است در یک لیست از موارد لیست غیرمسئول ظاهر شود.

به عنوان مثال ، شما ممکن است در حال تلاش برای "رستوران های درجه یک منچستر" باشید ، با استفاده از بازی گسترده ، تبلیغات شما نیز ممکن است در نتایج "پیتزا در منچستر" ظاهر شود.

اصلاح کننده مسابقه گسترده: اصلاح کننده گسترده بازی کنترل بیشتری به شما می دهد. فقط با وارد کردن "+" قبل از یک مدت ، می توانید آن را تنظیم کنید. درست هنگامی که یک عبارت تعقیب شامل عبارات یا کلمات بعد از '+ باشد ، تبلیغات شما در نتایج ظاهر می شود.

به عنوان مثال ، در صورت ارائه پیشنهاد "+ منچستری خوب" ، نتیجه شما هرگز برای اصطلاحات جستجو مانند "پیتزا در منچستر" ظاهر نمی شود.

مختصات بیان: مختصات بیان کنترل بیشتری را به کارآفرینان ارائه می دهد. در زمانی که مختصات ایالتی را انتخاب می کنید ، تبلیغات شما فقط در نتایج مربوط به اصطلاحات جستجو نشان داده می شود که درخواست مشابه آن با عنوان گرفتن انتخاب شماست.

این بدان معنی است که به شرط خاموش انتخاب "غذای عالی منچستر" ، تبلیغات شما برای "غذای عالی منچستر" ظاهر نمی شود. برای تعیین مختصات ایالتی ، اساساً بندهای ساعت خود را بین استنادها قرار دهید.

مطابقت دقیق: همانطور که از نام آن پیداست ، این گزینه جایگزین تبلیغ شما خواهد شد وقتی شخصی با یک عبارت استعلامی که از واژگان انتخابی شما قابل تشخیص نیست ، نشان می دهد.

در صورت امتحان کردن دقیق بازی و کلمه کلیدی شما "غذای عالی منچستر" است ، تبلیغات شما در جستجوی اصطلاحات جستجو مانند "بهترین کافه های درجه یک منچستر" نیست.

برای نشان دادن تطابق دقیق ، بخش هایی را در مورد مسیرهای انتخاب شده انتخاب شده خود قرار دهید. (مدل: [منچستر خوب جشن]) نکته: استفاده از مسابقه قطعی می تواند یک رویکرد ایمن و کندتر برای مقیاس جنگهای صلیبی ما باشد تا در بدو شروع.

عبارات منفی: واژگان کلیدی منفی عبارت است از شرایطی که به شما کمک می کند تا ارتقاء دهید در بین جمعیت غیرمادی ظاهر نمی شود. این مؤلفه AdWords اثبات می کند به یک فرصت غیرفعال که شما یک مورد / مدیریت دارید که می تواند عبارات برجسته را به چیزی که وصل نشده است منتقل کند.

با انواع مختصات با ارائه آشنا شوید.

مرحله 6: پیشنهاد خود را تنظیم کنید

همانطور که قبلاً اشاره شد ، AdWords از یک مدل ارائه دهنده استفاده می کند. پیشنهاد اندازه گیری وجهی است که شما می خواهید برای هرکدام از افراد که در تبلیغات شما جلب می کنند ، بپردازید. به شرطی که شما و رقیب خود را برای گرفتن یک مسیر دستیابی مشابه به شما پیشنهاد می کنند ، و خوشحال می شوید که برای هر کلیک هزینه بیشتری بپردازید ، تبلیغات شما نسبت به آنها بیشتر نشان داده می شود.

Google AdWords ارائه می دهد

Google AdWords ارائه می دهد

همانطور که باید واضح است ، به شما دو گزینه ارائه می شود. این مورد اولیه به Google این امکان را می دهد تا پیشنهاد شما را اضافه کند تا سود محدودیت هزینه شما را افزایش دهد. به شرطی که شما ترجیح می دهید پیشنهاد خود را از نظر جسمی تنظیم کنید ، ما پیشنهاد می کنیم با استفاده از کلید واژه برنامه ریز Google ، اکتشافاتی را انجام دهید.

در صورت شروع کار ، باید تا زمانی که با چارچوب AdWords آشنا نشوید ، از پیشنهادات برنامه ریزی شده شروع کنید. همانطور که ممکن است ، تنظیم پیشنهادات بدنی به طور کلی می تواند زرنگ تر باشد. البته در برخی اوقات نیز به همین ترتیب نیاز به پشتیبانی پیشرفته اضافی دارد.

مرحله 7: تبلیغ خود را بنویسید

ترکیب تبلیغات شما ظاهرا اساسی ترین قطعه این رویه است. ما به شما پیشنهاد می کنیم ایده اصلی خود را ارائه دهید و آن را واقعاً قانع کننده جلوه دهید. پیام شما باید بی نظیر ایده شما را به گونه ای منتقل کند ، که مشتری را ترغیب به تبلیغات شما کند و از سایت شما بازدید کند. در اینجا چند نکته برای شروع کردن شما آورده شده است:

بهترین راهکارهای نوشتن مقاله

آن را کوتاه نگه دارید: فضای زیادی برای محتوا وجود ندارد. بنابراین ظروف سرباز یا مسافر خود را نگه دارید
نمره کیفیت نه تنها تعیین موقعیت تبلیغ شما ، بلکه بر روی روش ارائه و آنچه در هر کلیک می پردازید نیز تأثیر می گذارد. برای تصمیم گیری در مورد وضعیت تبلیغات شما ، Google مبلغ پیشنهاد را با نمره کیفیت شما متفاوت می کند. به عنوان مثال ، برای یک کلمه عبور ویژه ، اگر نمره کیفیت شما 0.7 باشد و یک پیشنهاد 1 دلاری را ارائه دهید ، تبلیغات شما در زیر رقیب شما قرار می گیرد که نمره کیفیت آن 0.4 و پیشنهاد شده 2 دلار است.

5 روش برای بهینه سازی سرعت سایت

جمله "پایداری یک احتیاط است" هیچ اهمیتی در وب ندارد.

در واقع بهبود سئوی سایت ، حتی یک تعویق یک ثانیه می تواند باعث کاهش چشمگیر بازدیدهای آنلاین ، وفاداری مصرف کننده و افت تغییرات شود.

سرعت سایت شما حتی در رتبه بندی شکار طبیعی شما نیز تأثیر دارد. از سال 2010 ، گوگل نماینده سرعت سایت در محاسبه خود است.

بهبود سئوی سایت
بنابراین بزرگترین عاملی که باعث افزایش سرعت صفحه شما می شود چیست؟

اندازه.

برای بارگیری کدی که صفحه شما را تشکیل می دهد نیاز به سرمایه گذاری دارد. باید HTML ، قالب ها ، مطالب و تصاویر خود را بارگیری کنید. این برای بارگیری چنین اطلاعاتی می تواند به زمان قابل توجهی نیاز داشته باشد.
برای دانلود قالب تنظیم سئو رایگان ما ، اینجا را بزنید.

از آنجا که مشتریان وب از همه برنامه های جذاب وب سایت جذاب تر انتظار دارند ، اندازه اسناد دارایی یک صفحه وب در حال توسعه است. هر عنصر جدید به محتوا یا الگوی دیگری نیاز دارد که سایت شما را تا حدودی بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد.

چگونه سرعت سایت خود را تضمین می کنید؟

برخی از دارایی های فوق العاده برای شکست سرعت سایت شما وجود دارد. PageSpeed ​​Insights گوگل ، وب سایت Grader و GTMetrix معروف ترین هستند. این دو اداره سایت شما را متلاشی کرده و محل عقب ماندن را برای شما فاش می کنند.

لمس احتیاط: نتایج در بعضی موارد می تواند تا حدی جنجالی باشد ، اما بیشتر رفع آنها معمولاً ساده و ساده است. شما احتمالاً همه مواردی را که اداره سرعت تجویز کرده است برطرف نخواهید کرد ، با این وجود باید به اندازه کافی برطرف کنید تا تجربه سایت برای میهمانان بهتر شود.

ما باید دریابیم که چگونه کارها را سرعت بخشیم!

در حالی که یک زن و شوهر از مواد فعلی ، چارچوب های اجرایی مانند HubSpot گزینه های جایگزین را برای بهبود سرعت مورد استفاده قرار می دهند ، چارچوب های معمولی تر مانند وردپرس و جوملا برای رسیدن به سرعت به یک کار فیزیکی کمی نیاز دارند.

در حال حاضر چگونه می توانیم در برخی از تنظیمات اساسی سرعت که هر سرپرست وب سایت باید در نظر بگیرد سرگردانی کنیم.

1. تصاویر را ارتقا دهید

تصاویر یکی از شناخته شده ترین ظرفیت انتقال داده ها در وب است.

روش اصلی برای ساده سازی تصاویر ، متناسب بودن آنها به درستی است.

تعداد زیادی از سرپرست وب سایت از تصاویر عظیم استفاده می کنند و پس از آن آنها را با CSS کم می کنند. آنچه آنها نمی فهمند این است که برنامه شما هنوز آنها را در اندازه کامل تصویر بارگذاری می کند.

به عنوان مثال ، در صورت خاموش بودن تصویری که در ابعاد 1000 x 1000 پیکسل باشد ، با این وجود آن را در 100 100 100 پیکسل کوچک کرده اید ، برنامه شما باید چندین برابر بار دیگر از آنچه معمولاً مناسب است بارگیری کنید.

قبل از انتقال آنها به سایت خود ، تصاویر خود را مقیاس بزنید ، بنابراین بیشتر از حد لازم از میهمانان درخواست نکنید.

وقتی یکی از عکسهای خود را کم کردیم ، تفاوت اندازه را بررسی کنید:

مقیاس سرعت-01

روش بعدی برای ساده سازی تصاویر ، بسته بندی آنهاست.

به عنوان مثال ، tinypng.com چند دستگاه آنلاین رایگان برای فشار تصویر وجود دارد که می توانند تخمین های تصویر شما را بدون از دست دادن کیفیت به شدت کاهش دهند. می توانید اندازه را در جایی بین 25 تا 80 درصد کاهش دهید!

در صورت خاموش بودن استفاده از WordPress ، می توانید از ماژول هایی مانند WP Smush Pro برای بسته بندی تصاویر خود استفاده کنید.

2. ذخیره برنامه

چرا باعث می شود که مهمانان هر بار که صفحه را بار می کنند چیزهای مشابه مشابه بارگیری کنند؟

توانمندسازی برنامه رزرو کردن به شما امکان می دهد اتفاقاً چند اطلاعات را روی رایانه میهمانان ذخیره کنید ، بنابراین نیازی نیست که هر بار که به صفحه شما می آیند ، محکم بکشید.

تا چه اندازه اطلاعات را به تنظیم برنامه و تنظیمات ذخیره سمت سرور خود متکی می کنید.

برای تنظیم برنامه ذخیره سازی روی سرور خود ، به دارایی های زیر آن نگاه کنید یا با سازمان تسهیل گر خود تماس بگیرید:

ذخیره سازی آپاچی

ذخیره سازی IIS

ذخیره سازی Nginx

3. فشار

تقویت فشار شبیه قرار دادن سایت شما در یک سند فشرده سازی است.

فشار می تواند اندازه صفحه شما را به طرز چشمگیری کاهش دهد و در طول این خطوط سرعت بیشتری کسب کند. همانطور که توسط واریوی نشان داده شده است ، فشار می تواند 50 - 70٪ از سوابق HTML و CSS شما را از بین ببرد! این اطلاعات عظیمی از اطلاعات شما برای بارگیری لازم نیست.

Pressure یک تنظیم سرور است ، بنابراین نحوه واقعی سازی آن به وب سرور و تنظیمات آن تکیه خواهید کرد. در زیر چند دارایی برای وب سایتهای گسترده شناخته شده وجود دارد. به شرطی که شما را نبینید ، با سازمان تسهیلگر خود تماس بگیرید تا درک کنند که چه کاری می توانند انجام دهند.

آپاچی

مؤسسه

نگینکس

4- CSS خود را پیش ببرید

قبل از مراجعه افراد به سایت شما ، CSS پشته می شود. هرچه بارگیری CSS شما از آنها بیشتر باشد ، مکث بیشتری دارند.

CSS پیشرفته حاکی از آن است که اسناد شما سریعتر بارگیری می شوند و به مهمانان شما سریعتر به صفحات شما دسترسی پیدا می کنند.

با طرح درخواست خودتان شروع كنید ، "آیا من از كل CSS استفاده می كنم؟" اگر اینطور نیست ، کد غیر ضروری را در اسناد خود دور کنید. هر یک از اطلاعات خراب شده می توانند شامل شوند تا سرعت کلیپ آگاهانه سایت شما میهمانان شما را وحشت کند.

در مرحله بعد ، شما باید پرونده های CSS خود را محدود کنید. مناطق اضافی در اندازه رکورد افزایشی الگوهای شما. به حداقل رساندن CSS آن مناطق اضافی را از شما اخراج می کند

کد r برای تضمین سند شما در ابعاد کمترین آن است.

بنابراین چگونه می توانید سوابق CSS خود را محدود کنید؟

برای شروع ، بررسی کنید که آیا CMS شما تاکنون CSS شما را محدود کرده یا احتمال وجود دارد یا خیر. به عنوان مثال HubSpot اکنون CSS شما را به عنوان یک مسئله محدود می کند ، در حالی که سایت های وردپرس برای پیشرفت این اسناد به یک ماژول اضافی نیاز دارند ، به عنوان مثال WP Hummingbird.

در صورتی که CMS شما جایگزین CSS محدودیتی نداشته باشد ، می توانید از یک کمک آنلاین رایگان مانند CSS Minifier برای محدود کردن سوابق خود استفاده کنید. اساساً در CSS خود چسب بزنید و "Pack" را بزنید تا الگوی اخیراً محدود خود را ببینید.

محدود کردن اسناد دارایی شما روشی باورنکردنی است که می تواند برخی سوابق شما را حذف کند. به من اعتماد کن - آن فضاهای کوچک به سرعت شامل می شوند.

سرعت-02-کوچک سازی

5. اسکریپت های خود را در زیر پوشه نگه دارید

سوابق جاوا اسکریپت می تواند پس از باقی مانده از صفحه شما جمع شود ، اما در صورتی که همه آنها را قبل از ماده خود قرار دهید - همان تعداد محلی که انجام می دهند - آنها قبل از ماده شما جمع می شوند.

این بدان معنی است که میهمانان باید قبل از دیدن صفحه شما ، تا زمان بارگیری اسناد Javascript خود را نگه دارند ، و ما مقدار آنها را مکث می کنیم.

حداقل پیچیده ترین تنظیم این است که پرونده های Javascript بیرونی خود را در پایه صفحه خود ، درست قبل از پایان برچسب بدنتان قرار دهید. در حال حاضر مقدار بیشتری از سایت شما می تواند قبل از محتوای شما جمع شود.

یکی دیگر از تکنیک هایی که کنترل بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد ، استفاده از صفات امتیاز یا async هنگام قرار دادن رکوردهای .js بیرونی در سایت شماست.

هر دو امتیاز و async بسیار با ارزش هستند ، اما مطمئن باشید که تأثیر را قبل از استفاده از آنها می فهمید:

برچسب های Async محتویات را در حالی که باقی مانده از صفحه بارگیری می کند بارگذاری می کند ، اما این حاکی از آن است که محتویات را نمی توان در صورت درخواست جمع کرد. در اصل ، سوابق سبک اول بار را بارگیری می کنند. این ممکن است برای مطالب خاص خوب باشد ، اما می تواند برای افراد دیگر تأسف آور باشد.

کیفیت امتیاز پس از اتمام مواد در فرآیند انباشت ، محتوای شما را بار می کند. علاوه بر این مطالب را با هم اجرا می کند. به سادگی اطمینان حاصل کنید که محتوای شما خیلی دیر اجرا می شود بدون اینکه سایت شما را خراب کند.

شما فقط باید یک برچسب اساسی را در برچسب های

همچنین ، کد کمی را اضافه کنید تا در صورت نیاز بارگیری شود.



اهمیت محتویات شما تصمیم می گیرد که آیا آنها یک صفت را بدست می آورید و به چه کیفیتی وصل می کنید. به تدریج محتویات اولیه باید به طور مشخص خصوصیات async را داشته باشند تا بتوانند بدون نگه داشتن باقیمانده ماده شما ، ASAP را جمع کنند. موارد ناچیز ، به هر شکلی که ممکن است ، باید تا نتیجه گیری ادامه داشته باشند تا تضمین شود که میهمانان سریعتر صفحه شما را ببینند.

در هر صورت ، به طور مداوم اطمینان حاصل کنید که هر محتوا را تست می کنید تا تضمین کنید که سایت شما را خراب نمی کند!

پایان

از آنجا که مشتریان آنلاین درخواست یک تجربه آنلاین عجیب و غریب تر دارند ، اندازه صفحات ما در حال توسعه است. جاوا اسکریپت flashier ، مانع CSS بیشتر و معاینه خارجی بیشتر برای بارگذاری محل های ما وجود خواهد داشت.

به عنوان تبلیغ کننده ، ما نمی توانیم اجازه دهیم این مانع ما شود.

کمی توجه به دور خواهد بود - به یاد بیاورید ، تنها یک تعویق یک ثانیه همه چیز لازم برای از دست دادن صدرنشین است.

6 ابزار رایگان SEO برای بهبود عملکرد وب سایت عملکرد Translations of عملکرد NounFrequency operation ع

با انتظار از رویکردهای تعریف شده برای بهبود عملکرد سئو در سایت خود و جستجوی اینکه سایتهای رقبا در تضاد با شما هستند چگونه جستجو می کنید؟ درباره شش ابزار رایگان که می توانند به شما در بهبود سئوی سایت شما کمک کنند چیست؟

ابزار سئو
ما قبلاً در مورد ابزارهای بهبود سایت (SEO) توضیح داده ایم ، به خصوص اینکه دستگاه های دارای امتیاز SEO چگونه باید روش شناسی مواد خود را کنترل کنند و جنبه های متعددی از سئو وجود دارد که برای ورود به آنها اساسی است - از تکنیک محتوا گرفته تا سئو درون صفحه و غیره. و سئو تخصصی. امروز ما بهترین دستگاه های رایگان SEO را برای بهبود عملکرد عمومی سایت شما پخش خواهیم کرد.

بهترین ابزار جستجوگرها رایگان برای بررسی سایت چیست؟

سایت گریدر توسط HubSpot

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

کنسول جستجوی Google

فریاد قورباغه

دیتابوکس

بهینه سازی موتور جستجو Browser.com

همچنان که در زیر همه توضیح می دهیم ادامه دهید.


1. سایت گریدر توسط HubSpot

دستگاه گریدر سایت HubSpot

به احتمال زیاد مشهورترین سایت درجه یک رایگان در دسترس ، وب سایت Grader توسط HubSpot یک دارایی خارق العاده برای درک چگونگی شمع سایت شما در نزدیکی آنلاین این چالش است و چه کاری می توانید برای بهبود نمایشگاه صفحه وب خود انجام دهید. سایت گریدر ترافیک ، سئو درون و خارج از صفحه ، بیت دانش صفحه ، بهبود همه کاره و سایر عناصر تخصصی را که بر نمایشگاه سایت شما تأثیر می گذارد ، ارزیابی می کند.

فرم رایگان این دستگاه معاینه برای استفاده بسیار طبیعی است. فقط URL سایت را وارد کنید و استعلام خود را ارائه دهید. در نتیجه این سازه نتایج نشان داده شده در داشبورد مستقیم را ارائه می دهد و پیشنهادهایی را ارائه می دهد. هر منطقه از سایت شما مورد ارزیابی قرار می گیرد ، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که چه چیزی به پیشرفت نیاز دارد و در صورت نیاز به درک کامل ، می توانید یک مقدمات رایگان را بدون وقف و بدون ورود به Mastercard شروع کنید. به همین ترتیب می توانید URL های مدعیان را تجزیه کنید تا درک کنید که چگونه تحلیل می کنید.

2. Google Analytics

دستگاه های Google Analytics برای بهبود عملکرد سایت

همه در مورد Google Analytics شناخته شده اند ، اما شگفت آور است که تعدادی از سازمان ها از سوءاستفاده از همه نکات برجسته در آزمون خود غفلت می کنند. صرف نظر از اینکه CMS سایت شما در تحقیقات کار کرده است ، این فرصت شما را برای ایجاد یک رکورد رایگان به دست می آورد. با استفاده از آن ، می توانید استفاده از صفحه وب ، منابع ترافیکی ، ورودی های برتر وبلاگ و موارد دیگر را دنبال کنید. این حتی به عنوان یک وسیله نقلیه دستیابی پر می شود.

سایر ظرفیتهای پذیرش شامل شناسایی محتوای کپی ، یافتن اتصالات شکسته شده و پیوندهای برگشتی (مراجعه کنندگان) برای کمک به تلاشهای مراجعه کننده شخص ثالث شما هستند. كل این اطلاعات به شما كمك می كند تا هنگام انجام به روزرسانی ها و پیشرفت های پیشرفته در سایت خود ، در انتخاب گزینه های آموزش دیده تصمیم بگیرید.

3. کنسول جستجوی Google

دستگاه های کنسول جستجوی Google برای SEO

کنسول جستجوی Google یک سرمایه باورنکردنی برای از بین بردن SEO سایت شما و کشف راه های توسعه است. این ابزار ترافیک صفحات ، اطلاعات مربوط به گرفتن کلید ، رتبه بندی صفحه در نتایج جستجوی Google ، ترافیک صفحات را با ابزار جدا می کند و این فقط آغاز است. علاوه بر این ، باید به پیشرفت سئوی محله خود بروید. به عنوان یک مورد Google ، به خوبی نشان می دهد که با سایر دستگاه های Google مانند Analytics ، Google Trends و Google Ads کار می کند.

از آنجا که Google مکانی برای کشف سایت شماست ، برای استفاده از ابزارهای آنها خوب است. با استفاده از کنسول جستجوی خود ، می توانید دانش کمی را در مورد چگونگی عملکرد سایت خود در ترقی با روالهای پذیرفته شده Google و ایجاد محاسبات مداوم ، انتخاب کنید. این ابزار می تواند در ارسال نقشه های نقشه به شما کمک کند و علاوه بر یک تن دیگر ، از لیست گوگل ، ضبط و سایر داده های قانونی را نیز به طور مشروح به شما ارائه دهد.

4. فریاد قورباغه

فریاد قورباغه دستگاه عنکبوتی

در صورتی که به دنبال وسیله ای مناسب هستید که سایت شما را خزش کند و به بررسی SEO کمک کند ، Screaming Frog می تواند به شما کمک کند. یک مرورگر وب یا یک اشکال می تواند محتوای سایت شما را برای کمک به بهبود شانس حضور در نتایج جستجوگر اینترنت در لیست قرار دهد. فرم رایگان می تواند تا 500 صفحه در یک سایت انفرادی شیب کند ، و دیدن این که آیا هرکدام از صفحات شما منحرف شده اند یا احتمال خاموش بودن آن که از ترس 404 اشتباه دارید ، خارق العاده است.

به همین ترتیب می توانید عناوین صفحه و تصاویر متا را نیز مورد بررسی قرار داده و صفحات کپی و ماده ای را پیدا کنید که واقعاً می تواند به اعتبار سئو سایت شما آسیب برساند. فرم پرداخت شده ، نکات برجسته تری را ارائه می دهد از جمله رندر جاوا اسکریپت ، جستجوی کد منبع سفارشی ، محتوای محتوای تصویر از دست رفته ، هماهنگی Google Analytics و این تنها نوک کوه یخ است و برای مجوز یک ساله واقعا منطقی است.

5. دیتابوکس

دستگاه معاینه سایت Databox

در صورتی که شما یک دانش آموز تصویری باشید ، Databox باید یک فکر واقعی باشد. این یک دارایی باورنکردنی است که اطلاعات سایت شما را جمع می کند و آن را در سازماندهی بصری ارائه می دهد ، که برای اطلاعات مستمر و نمایش مستقیم و اندازه گیری مستقیم به شرکای داخلی شما فوق العاده است. Y
حتی می توانید داشبورد بسیار شخصی خود را برنامه ریزی کنید تا اطلاعاتی را ارائه دهید که به طور کلی قابل توجه است. تصاویر می توانند مسیر را به سمت مراحل بعدی شما جهت بهبود سئوی سایت هدایت کنند.

به همین ترتیب می توانید هشدارهایی را برای اندازه گیری های مورد نیاز برای نمایش همه با استفاده از صندوق ورودی خود ، روی برنامه کاربردی Databox همه کاره یا حتی از طریق ترکیب Slack دریافت کنید. فرم رایگان شامل نکات برجسته حمایتی زیادی است ، اما در صورت نیاز به سودمندی بیشتر برای هماهنگی اطلاعات در مراحل مختلف ، به عنوان مثال HubSpot ، Google Analytics ، Salesforce و کانالهای اجتماعی خود ، باید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید. مدل های تخمین لایه ای آنها.

6. مرورگر بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی موتور جستجو دستگاه مرورگر برای بهبود عملکرد سایت

آسان ، مرورگر SEO شما را قادر می سازد به سرعت سایت خود را به روشی که یک ابزار جستجوگر وب آن را مشاهده می کند (بدون طرح و تصاویر زیبا) مشاهده کنید. علاوه بر این ، آن را به برخی از جزئیات بررسی مناسب ، به عنوان مثال ، زمان بارگذاری صفحه ، اندازه صفحه ، برچسب های تصویر بالا ، و تعداد تصاویر ، عناوین و کلمات ارائه می دهد.

همچنین ، مقدار اتصالات داخلی و خارجی را در یک صفحه و داده های متا به شما نشان می دهد ، به عنوان مثال برچسب عنوان ، نمایش متا ، برچسب روبات های متا و این تنها نوک کوه یخ است. با تمام اطلاعات کل ، شما پیش نمایش مناسبی از اجرای کلی سایت خود دریافت می کنید و می توانید مناطقی را که نیاز به پیشرفت دارند مشخص کنید.

پاداش ابزار جستجوگرها

این ابزار رایگان مراقبت از تعداد قابل توجهی از مسائل شما ممکن است با بهبود عملکرد سئو سایت خود را مراقبت نمی کند ، با این وجود بدون شک شما را به داشتن یک اثر کمک خواهد کرد و مناطق قابل توجهی را که نیاز به سریع ترین توجه داشته باشید به رسمیت می شناسید. یکی دیگر از دارایی های باورنکردنی که می توانید به آن نگاه کنید لحظه حضور ما به راهنمای Survival SEO است. این یک موضوع کاملاً جامع تر است که در سئوی جستجوگرها گشت و گذار است و یک دارایی بیشتر و نکات سئو را ضبط می کند. به سادگی روی اتصال در زیر کلیک کنید.

علاوه بر این ، به طور مداوم به یاد داشته باشید که SEO یک اقدام مستمر است که چیزی فراتر از دستگاه های صحیح را می گیرد. به همین ترتیب نیاز به سرمایه گذاری و نظم قابل توجهی دارد.

فایروال چیست؟ و هر آنچه بایستی در مورد انواع فایروال بدانید

فایروال چیست؟ یکی از مشکلات قابل توجهی که سازمانها هنگام تلاش برای تأیید اطلاعات لمسی خود با آن روبرو می شوند ، یافتن دستگاه های صحیح برای فعالیت است. در هر صورت ، برای یک دستگاه معمولی ، به عنوان مثال ، فایروال (اینجا و آنجا به نام فایروال سیستم نامیده می شود) ، بسیاری از سازمان ها احتمالاً فکر منطقی در مورد چگونگی یافتن فایروال صحیح (یا فایروال) برای نیازهای خود ندارند ، چگونه برای ترتیب آن فایروال ها یا اینکه چرا چنین فایروال ها اساسی هستند.

فایروال چیست؟ یکی از مشکلات قابل توجهی که سازمانها هنگام تلاش برای تأیید اطلاعات لمسی خود با آن روبرو می شوند ، یافتن دستگاه های صحیح برای فعالیت است. در هر صورت ، برای یک دستگاه معمولی ، به عنوان مثال ، فایروال (اینجا و آنجا به نام فایروال سیستم نامیده می شود) ، بسیاری از سازمان ها احتمالاً فکر منطقی در مورد چگونگی یافتن فایروال صحیح (یا فایروال) برای نیازهای خود ندارند ، چگونه برای ترتیب آن فایروال ها یا اینکه چرا چنین فایروال ها اساسی هستند.


فایروال چیست؟


فایروال نوعی دستگاه امنیت سایبری است که برای کانال سازی ترافیک در یک سیستم استفاده می شود.فایروال چیست؟ از فایروال ها می توان برای جدا سازی سازماندهی مراکز از منابع ترافیکی خارج ، منابع ترافیکی داخلی یا حتی برنامه های صریح استفاده کرد. فایروال ها می توانند برنامه نویسی ، تجهیزات و یا مبتنی بر ابر باشند که هر نوع فایروال دارای مزایا و معایب خاص خود است.

https://iranhost.com/blog/%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7/

هدف فایروال چیست؟ یک فایروال مربع کردن درخواست های ترافیکی مضر و بسته های اطلاعاتی و در عین حال امکان دسترسی به ترافیک معتبر است.


8 انواع فایروال چیست؟


چندین نوع فایروال وجود دارد.


در جواب انواع فایروال چیست؟ را می توان در چند کلاس مجزا که به ساختار کلی و تکنیک فعالیت آنها بستگی دارد تقسیم کرد. در اینجا هشت نوع فایروال وجود دارد:


فایروال های جدا کننده بسته نرم افزاری


معابر سطح مدار


فایروال های معاینه رسمی


معابر سطح برنامه (فایروال های واسطه a.k.a.)


دیواره های برش لبه


فایروال های برنامه نویسی


فایروال تجهیزات


دیوار آتش ابر فایروال چیست؟

توجه: سه تکنیک Slug لیست اخیر برای انتقال سود فایروال ، برخلاف اینکه انواع مدل های فایروال هستند به تنهایی وجود دارد.


این فایروال ها چگونه کار می کنند؟ چه چیزی بیشتر ، نیازهای امنیت سایبری برای تجارت شما بهترین کدام است؟


در اینجا چند توضیح مختصر آورده شده است:


بسته های فایروال فیلتر فایروال چیست؟

مدل های انواع فایروال چیست؟

به عنوان "اساسی ترین" و فصلی ترین نوع مهندسی فایروال ، فایروال های جدا کننده بسته ها اساساً یک ایست بازرسی را در سوئیچ یا سوئیچ ترافیک ایجاد می کنند. فایروال یک بررسی مستقیم از بسته های اطلاعاتی را که از طریق سوئیچ دریافت می شود ، انجام می دهد - برای مرور اطلاعات ، به عنوان مثال ، هدف و شروع آدرس IP ، نوع بسته ، شماره پورت و سایر داده های سطح را بدون باز کردن بسته نرم افزاری برای بررسی ماده آن بررسی می کند. .


در صورت عدم ارائه بسته داده ، آزمایش حذف می شود.

نکته سودمند در مورد این فایروال ها این است که آنها خیلی تمرکز دارایی ندارند. این بدان معناست که آنها خسته نمی شوند در اجرای چارچوب تأثیر می گذارند و نسبتاً سر راست هستند. با این وجود ، آنها به طور کلی ساده هستند که در کنار هم با دیوارهای فایروال و توانایی های معاینه به طور فزاینده ای در کنار هم قرار دارند.

دروازه های سطح مدار فایروال چیست؟

به عنوان یکی دیگر از انواع فایروال های بزرگ و ساده که قصد دارد به سرعت و به طور مؤثر تأیید یا منکر ترافیک بدون هزینه کردن دارایی های بزرگ تصور شود ، ورودی های سطح مدار با بررسی کنوانسیون کنترل انتقال (TCP) کار می کنند. این بررسی دستی TCP در نظر گرفته شده است تا اطمینان حاصل شود که جلسه از بسته اصلی است.

این فایروال ها در حالی که فوق العاده دارایی بالایی دارند ، خود بسته را بررسی نمی کنند. در امتداد این خطوط ، اگر بدافزارهای نرم افزاری دارای بدافزار باشند ، با این وجود دستکاری صحیح TCP را داشتند ، مستقیماً از طریق آن عبور می کنند. این دلیل است که ورودی های سطح مدار برای اطمینان از تجارت شما بدون هیچ کس دیگری کافی است.


فایروال های بازرسی رسمی


این فایروال ها هر دو نوآوری معاینه در مورد بسته ها و بررسی دستی TCP را تکمیل می کنند تا یک درجه از امنیت قابل توجه تر از هر دو ساختار گذشته به تنهایی باشد.


بنا بر این ممکن است ، این دیوارهای آتش حتی بیشتر در کشف دارایی ها نیز فشار بیاورند. این ممکن است مبادله بسته های واقعی در تضاد با ترتیبات مختلف را مختل کند.


فایروال های واسطه ای (دروازه های سطح برنامه / فایروال های ابر)


فایروال های واسطه در لایه برنامه کار می کنند تا بتوانند به ترافیک بین سیستم شما و منبع ترافیک نزدیک شوند - از این پس ، نام "پورتال سطح برنامه" است. این دیواره های آتش با استفاده از آرایش مبتنی بر ابر یا وسیله واسطه ای دیگر انتقال می یابد. در مقایسه با اجازه مستقیم همكاری ترافیك ، فایروال واسطه در ابتدا با چاه های ترافیك ارتباط برقرار می كند و بسته اطلاعاتی نزدیك را ارزیابی می كند.


این بررسی مانند دیوار آتش تحقیقات ممتاز است زیرا در هر دو بسته و در کنوانسیون دست زدن به TCP می توانید سرگردان شوید. با وجود این ، فایروال های واسطه نیز ممکن است بررسی های بسته بندی عمیق لایه ها را انجام دهند ، با بررسی ماده اصلی بسته داده ، برای تأیید اینکه هیچگونه بدافزار ندارد.


پس از اتمام بررسی ، و بسته برای تأمین هدف ، تأیید شده است ، واسطه آن را ارسال می کند. این باعث می شود یک لایه جداگانه بین مشتری "(چارچوبی که بسته نرم افزاری در آن شروع شده است) و ابزارهای شخصی موجود در سیستم شما جدا شود - آنها را ببندید تا بی نام و امنیت اضافی برای سیستم شما ایجاد کنند.


در صورت وجود یک ضرر در دیواره های آتش واسطه ، این است که می توانند با توجه به وسایل اضافی در فرآیند انتقال اطلاعات بسته ای ، توقف قابل توجهی را ایجاد کنند.


برش لبه های فایروال


تعداد قابل توجهی از موارد مورد استفاده در فایروال دیررس تخلیه شده به عنوان مدلهای "افرادی که می آیند" مورد حمایت قرار می گیرند. در هر صورت ، توافق زیادی درمورد آنچه که یک دیوار آتش را واقعاً برش می بخشد ، نیست.


برخی از نکات برجسته معمولی از طرح های دیافراگم برش لبه شامل بررسی عمیق بسته (بررسی ماده اصلی بسته نرم افزاری اطلاعات) ، چک های دستکاری TCP و ارزیابی بسته های سطح است. فایروال های برش لبه ممکن است نوآوری های مختلفی را نیز در بر بگیرد ، به عنوان مثال ، چارچوب های ضد انفعال (IPS) که برای جلوگیری از حمله به سیستم شما بطور طبیعی کار می کنند.


مسئله این است که هیچ کس به معنای فایروال لبه برشی وجود ندارد ، بنابراین تأیید اینکه چه توانایی های صریح چنین فایروال ها قبل از قرار دادن منابع در یک وجود دارند ، ضروری است.


برنامه نویسی انواع فایروال چیست

فایروال های برنامه نویسی هر نوع فایروال را که برخلاف تجهیزات متفاوتی (یا یک سرور ابری) در یک ابزار مجاور معرفی می شود ، در خود جای می دهد. مزیت بسیار زیاد فایروال محصول این است که با جداسازی نقاط انتهایی سیستم مفرد از یکدیگر ، برای ساخت مانع از بالا به پایین بسیار ارزشمند است.


به هر صورت ممکن است ، نگه داشتن فایروال های برنامه نویسی منفرد روی ابزارهای مختلف ، مشکل ساز و خسته کننده باشد. علاوه بر این ، تنها یکی از هر اسباب بازی عجیب و غریب در یک سیستم ممکن است با یک دیوار آتش برنامه نویسی انفرادی خوب باشد ، که ممکن است به معنای استفاده از چند فایروال برنامه نویسی متنوع برای پوشش هر مزیت باشد.


تجهیزات انواع فایروال چیست


فایروال های تجهیزات از یک دستگاه فیزیکی استفاده می کنند که تظاهرات به روشی مانند سوئیچ ترافیک برای جلوگیری از بسته های اطلاعاتی و تقاضای ترافیک قبل از ارتباط با سرورهای سیستم انجام می شود. فایروال های مبتنی بر دستگاه های فیزیکی مانند این ، بیش از انتظارات در امنیت مرزها می باشند ، با اطمینان از ترافیک توهین آمیز از خارج از سیستم ، قبل از اینکه نقاط انتهایی سیستم سازمان به دست آید ، دستگیر شوند.


به هر حال ، کاستی قابل توجه در فایروال مبتنی بر تجهیزات ، این است که اغلب برای حمله به خودی ساده است که آنها را کنار بزنند. علاوه بر این ، توانایی های اصلی یک فایروال تجهیزات ممکن است در سازنده تغییر یابد - ممکن است بعضی از آنها دارای توانایی محدودتری برای مقابله با انجمن های همزمان در مقایسه با دیگران باشند.


فایروال های ابر


دست یک ابر اطلاعاتی با سپر دفاعی برای دیوار آتش ابر را نشان می دهد


در هر نقطه که از یک آرایش ابری برای انتقال فایروال استفاده شده باشد ، ممکن است خیلی خوب به عنوان فایروال ابری یا دولت فایروال (FaaS) شناخته شود. فایروال های ابر از طرف بسیاری از افراد به عنوان مترادف با فایروال ها مشاهده می شوند ، زیرا یک سرور ابر به طور مرتب در یک فایروال واسطه مورد استفاده قرار می گیرد (با این حال واسطه واقعاً نیازی به روی ابر ندارد ، بیشتر اوقات)


مزیت بزرگ داشتن فایروال های مبتنی بر ابر این است که مقیاس بندی آنها با هر چیزی دشوار است. با توجه به نیازهای شما ، می توانید توانایی بیشتری را به سرور cloud اضافه کنید تا بارهای ترافیکی بزرگتر را کانال کنید. فایروال های ابر ، شبیه به فایروال های تجهیزات ، بیش از انتظارات در امنیت لبه هستند.


کدام معماری فایروال برای شرکت شما مناسب است؟


در کل ، کدام طراحی فایروال صحیح برای تجارت شما است؟


پورتال اصلی الکترود یا بسته سطح مدار ، که اطمینان اساسی را ارائه می دهد که دارای نمایشگاه ناچیز است؟


مهندسی بازنگری دولت که به ظرفیت های هر دو گزینه گذشته می پیوندد ، اما نمایشگاه بزرگتری دارد؟ یا از طرف دیگر


فایروال واسطه ای یا برش دهنده ای که در ازای هزینه های اضافی و تأثیر بسیار بهتری از بیمه غیرقابل انکار دلالت می کند؟


تحقیق واقعی "دلیل این است که شما فقط از یک مورد استفاده می کنید؟"

هیچ کس بدون اطمینان از چقدر قدرتمند ، هیچ لایه اطمینان برای کسب و کار شما کافی نخواهد داشت. برای تأمین بیمه بهتر ، سیستمهای شما باید لایه‌های فایروال متعددی ، هم در مرز داشته باشند و هم منابع مختلفی را روی سیستم شما جدا کنند. به عنوان مثال ، شما می توانید یک تجهیزات یا فایروال ابری در مرز سیستم خود داشته باشید ، در آن زمان فایروال های برنامه نویسی مفرد در هر یک از منابع سیستم شما.

داشتن فایروال های اضافی باعث می شود تا سیستم شما با ایجاد مقاومت بیشتر در داخل و خارج که منابع مختلفی را از هم جدا می کند ، تقسیم شود و این امر باعث می شود تا مهاجمان برای رسیدن به همه ظریف ترین داده های شما ، نیاز به انجام کارهای اضافی داشته باشند.


فایروال های خاصی که شما باید از آنها استفاده کنید ، به توانایی های سیستم شما ، پیش نیازهای همیشگی وابسته برای صنعت شما و دارایی که برای مقابله با این فایروال ها تنظیم کرده اید متکی است.


آیا برای یافتن طراحی فایروال مناسب برای نیازهای تجاری خود به کمک نیاز دارید؟ ابتدا با بررسی و ارزیابی آرایش امنیتی در ابتدا شروع کنید. این می تواند به شما در شناخت کلیه مزایایی که در سیستم شما نیاز به امنیت دارد کمک کند تا بتوانید با استفاده از دیوار آتش خود را به روز کنید.


یا سپس مجدداً با Compuquip Cybersecurity تماس بگیرید تا در ایده آل بودن سیستم سایبر امنیت سازمان خود کمک بیشتری کسب کنید.انواع فایروال چیست اشنا شده باشید.


http://hostingtutorial.avablog.ir/post/12/%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87+DDOS+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

تفاوت هاست اشتراکی و هاست ابری که بایستی بدانید

برای داشتن یک وب سایت در اینترنت می خواهید میزبانی اینترنتی بخواهید. اما ، چگونه می توانید نوع مناسب میزبانی وب سایت را برای مشاغل خود انتخاب کنید؟ و چه تفاوتی بین میزبانی ابر در مقابل میزبانی وب مشترک وجود دارد؟


برای داشتن یک وب سایت در اینترنت می خواهید هاست اشتراکی اینترنتی بخواهید. اما ، چگونه می توانید نوع مناسب هاست اشتراکی وب سایت را برای مشاغل خود انتخاب کنید؟ و چه تفاوتی بین میزبانی ابر در مقابل میزبانی وب مشترک وجود دارد؟

میزبانی وب ممکن است پیچیده باشد و گزینه های زیادی برای آن وجود دارد. از بین رفتن پاک است ، بنابراین اگر در نقطه شروع استرس دارید احساس بدی نکنید.

در زیر ما به تغییرات بین هاست ابری و هاست اشتراکی شیرجه می زنیم. اینها از حداکثر گزینه های مشترک میزبانی وب هستند. به یاد داشته باشید ، ترجیح مناسب برای همه وجود ندارد؛ نوع مناسب برای شما بستگی به خواسته های وب سایت شما دارد.

هاست اشتراکی چیست؟

هاست اشتراکی وب مشترک ارزانترین ، محبوب ترین و حداکثر نوع راه حل میزبانی وب سایت است. به طور معمول آن را با قیمت 9.99 دلار یا بسیار کمتر از ماه در بازار مشاهده خواهید کرد.

با هاست اشتراکی ، سرور بی سرپرست بین زن و شوهر کاربر تقسیم می شود. هر کاربر مقدار پهنای باند مشترکی را به دست می آورد. با این حال ، هر کاربر همچنین می تواند تعداد نامحدودی از وب سایت ها را در حساب خود قرار دهد. بنابراین سروری که در بین بدهی های متعدد کاهش می یابد ، می تواند به هر مناسبت میزبان هزاران سایت باشد!

در صورتی که برخی وب سایتهای دیگر روی سرور منابع زیادی را بدست آورند ، وب سایت شما می تواند ضعیف عمل کند. با این حال ، هاست اشتراکی خالص معمولاً تمام تلاش خود را برای کاهش این اثرات انجام می دهند.

هاست ابری برای وب سایت های بزرگتر بیشتر است ، در حالی که میزبانی وب سایت مشترک می تواند برای کسانی که دامنه قیمتی کاملاً تنگ دارند یا برای افرادی که قصد دارند وب سایت های خود را بسیار ناچیز نگه دارند ، اولویت اول باشد.

هاست اشتراکی ابری چیست؟

کنجکاوی در مورد هاست ابری؟ میزبانی وب سایت ابر یا میزبانی وب سایت اینترنتی VPS ، به شما امکان می دهد از منابع سرورهای مختلف استفاده کنید ، در حالی که وب سایت شما محدود به یک محل سرور مجرد نیست. این امر باعث می شود تا خدمات ابری به طرز چشمگیری دنبال شود.

اگر دلیلی وجود دارد که شما VPS مانند نرم افزار سفارشی یا دسترسی به خریداری کرده اید ، لازم است که را پیشنهاد کنیم. اگر تنظیمات خاصی ندارید ، ممکن است که هاست ابری برای ترافیک شما کافی باشد ، اما یک سرور اختصاصی همیشه مطمئن ترین شرط بندی است. اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بسته مناسب را می توان یافت

فایده اصلی میزبانی وب ابری این است که امکان افزایش نامحدود را فراهم می کند و برای سایت های سنگین بازدیدکننده ضروری است. میزبانی ابر همچنین امکان محافظت بیشتر از سرور ضرب و شتم را فراهم می آورد. اگر یک سرور خرد شده باشد ، به سادگی به هر سرور ابری دیگر منتقل می شوید.

هاست ابری در مقابل میزبانی وب هاست اشتراکی: کدام یک را انتخاب می کنید؟

هاست ابری به دلیل ظرفیت در اختیار داشتن مقادیر زیاد بازدید کنندگان ، ایمنی پیشرفته امنیتی آن و قابلیت اطمینان ، به عنوان گزینه بالاتر برای میزبانی وب مشترک به عنوان گزینه ای بالاتر دیده می شود.

با این حال ، این موارد اضافی با هزینه انجام می شود ، و بیشتر گزینه های میزبانی وب سایت ابری نسبت به برنامه های مشترک میزبانی وب سایت مجلل تر هستند. اما اگر قصد توسعه صفحه وب خود را دارید و سایتی با میزان کارایی بالا می خواهید ، از مزایای آن میزبانی ابری به احتمال زیاد جایگزین خوبی برای نیازهای شما خواهد بود.

گفته می شود ، اگر تازه کار را شروع کرده اید و منابع مالی کاملاً ناچیز یا ناخوشایندی دارید ، یک هاست ابری وب سایت مشترک می تواند یک گزینه جایگزین بسیار مناسب برای شما باشد ، قطعاً تا زمانی که سکه ها را برای به روزرسانی دریافت نکنید ، قطعاً خود را انتخاب خواهید کرد.

نکاتی که بایستی در مورد تفاوت سرور مجازی و اختصاصی بدانید

SEO Made Simple: راهنمای گام به گام برای سال 2020

بهینه سازی وب سایت - یاد بگیرید که برای SEO بهینه سازی کنید

این راهنما یک پیش نویس و بررسی بهبود وب سایت (SEO) ، یک استراتژی بسیار مهم برای هدایت افراد به صفحه وب شما خواهد بود.

در این راهنما یاد خواهید گرفت:

SEO چیست و چرا اهمیت دارد؟


افزایش طراحی وب سایت تحقیقات کلمات کلیدی و هدفمندی کلمات کلیدی بهترین اقدامات

بهترین روشهای بهینه سازی در صفحه

چطور شروع می کنیم!

1. سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

بهبود طراحی سایت راهی است برای پیشبرد صفحات سایت و محتوای آنها توسط مشتریانی که شرایط را برای سایت شما در نظر می گیرند به طور مؤثر قابل کشف باشند. اصطلاح SEO علاوه بر این روش ساده تر ساختن صفحات وب سایت را برای برنامه نویسی سفارش دهنده جستجوگر اینترنت ساده تر ، معروف به "خزنده ها" برای کشف ، خروجی و پرونده سازی صفحه وب شما نشان می دهد.

در حالی که ایده سئو نسبتاً واضح است ، بسیاری از تازه واردان SEO هنوز سؤالاتی درباره نقاط مورد علاقه دارند ، به عنوان مثال ،

چگونه می توانید برای وب سایت یا سایت سازمان خود برای خزندگان وب "ارتقا" دهید؟

چگونه می دانید چه مدت زمان صرف SEO را می کنید؟

چگونه ممکن است مشاوره عالی "عالی" SEO را از "ترسناک" یا مخرب SEO مخرب جدا کنید؟

شاید مهمترین بخش بهبود سایت روشی باشد که با استفاده از آن می توانید واقعاً از SEO استفاده کنید تا به افزایش مهم ترافیک ، هدایت و معاملات تجاری خود کمک کنید.

به چه دلیلی باید از SEO مراقبت کنید؟

میلیاردها جستجو هر روز بصورت آنلاین انجام می شود. این به معنای یک اندازه گیری عظیم از ترافیک صریح و پر هدف است.

تعداد زیادی از افراد با برنامه ای برای پرداخت این موارد ، موارد و مصالح صریح را اسکن می کنند. این سرمایه گذاری ها دارای هدف تجاری هستند ، به این معنی که آنها آشکارا با شکار خود نشان می دهند که نیاز به خرید چیزی که شما ارائه می دهید وجود دارد.

بهینه سازی وب مقدماتی

استعلام تعقیب مانند "من نیاز به خرید وسیله نقلیه دارم" هدف شفاف تجارت را نشان می دهد

افراد در حال اسکن هر راه کارهایی هستند که به طور مشروع با مشاغل شما مشخص شده اند. گذشته از این ، امکانات شما نیز به دنبال طیف گسترده ای از مواردی هستند که تقریباً با تجارت شما مشخص می شوند. اینها به احتمال بسیار بیشتری برای برقراری ارتباط با آن افراد صحبت می کنند و به پاسخگویی به سوالات آنها ، رفع مشکلات آنها و تبدیل شدن به دارایی محرمانه برای آنها کمک می کنند.

آیا این صحیح است که شما مجبور هستید اسبابکهای خود را از یک دارایی محرمانه دریافت کنید که داده های فوق العاده ای را به شما داده است که آخرین بار چند بار برای کمک به یک مسئله به شخصی که در Google مراجعه کرده اید یا کسی که شما هرگز درباره آن چیزی نشناخته اید؟

واقعاً برای رانندگی ترافیک سئو از موتورهای جستجو چه کار می کند؟

توجه داشته باشید که Google مسئولیت بیشتر ترافیک فهرست وب در کره زمین است. این ممکن است با شروع یک صنعت و سپس بر روی صنعت دیگر تغییر کند ، اما تقریباً مطمئناً Google نقش اصلی در موارد جستجوگر مورد نیاز کسب و کار یا سایت شما را دارد ، اما مراحل تعیین شده در این راهنما به شما در موقعیت یابی کمک می کند. سایت و ماده آن برای رتبه بندی در سایر خزنده های وب نیز

آجیل و پیچ و مهره بهینه سازی وب را بیاموزید

Google در بین خزندگان وب حاکم است ، اما در مقصدی مانند یاهو و بینگ قرار ندارد

بنابراین چگونه Google مشخص می کند که با توجه به آنچه افراد اسکن می کنند ، کدام صفحات را برگردانند؟ چگونه می توانید کل این ترافیک مهم را به سایت خود بدست آورید؟

محاسبات Google بسیار پیچیده است ، اما در سطح قابل توجهی:

Google در جستجوی صفحاتی است که حاوی داده های دارای کالیبر بالا و مهم هستند که مربوط به سوال جستجوگر است.

محاسبه گوگل با توجه به کلمات کلیدی موجود در آن و اجزای مختلف آن (ارزیابی از الگوریتم) بدون در نظر گرفتن اینکه آیا این ماده برای جستجوی جستجوگر مهم است ، با توجه به کلمات کلیدی موجود در آن و اجزای مختلف (معروف به "موقعیت یابی") ، ارتباط را تعیین می کند. امضاء کردن").

گوگل با روش های مختلف تصمیم به "کیفیت" می دهد ، اما مشخصات اتصال یک صفحه وب - تعداد و ماهیت سایتهای مختلف که به یک صفحه و وب سایت به طور کلی متصل می شوند - از مهمترین آنهاست.

به تدریج ، علامت موقعیت یابی اضافی با محاسبه گوگل مورد بررسی قرار می گیرد تا مشخص شود که یک سایت در چه رتبه ای قرار خواهد گرفت ، به عنوان مثال ،

چگونه افراد با یک سایت ارتباط برقرار می کنند (آیا داده های مورد نیاز خود را کشف می کنند و در سایت می مانند یا به صفحه شکار باز می گردند یا به اتصال دیگری ضربه می زنند؟ یا از طرف دیگر آیا به سادگی از ارسال شما در ایندکس صرف نظر نمی کنند) لیست کنید و بیرون بروید و هرگز حرکت نکنید؟)

سرعت انباشت یک سایت و "همسایگی قابل حمل"

چه مقدار ماده استثنایی یک سایت دارد (در مقابل "محتوای باریک" یا کپی شده ، با عزت پایین)

بسیاری از مؤلفه های موقعیت یابی وجود دارد که محاسبه گوگل با توجه به جستجوها را در نظر می گیرد ، و گوگل همیشه تضمین می کند و روش خود را اصلاح می کند تا تضمین کند ایده آل ترین تجربه مشتری را منتقل می کند.

2. طراحی وب سایت تحقیقات کلمات کلیدی و اهداف کلیدی کلیدی

مرحله اول در بهبود سایت این است که بفهمید واقعاً برای چه چیزی در حال ارتقا هستید. این به معنی تمایز اصطلاحات هندی است
vidual ها در حال اسکن هستند ، که در غیر این صورت به عنوان "watchwords" گفته می شود ، که به سایت خود برای رتبه بندی در ابزارهای جستجوی وب مانند Google نیاز دارید.


به عنوان مثال ، ممکن است شما به سازمان ابزارهای خود نیاز داشته باشید تا افراد هنگام جستجوی "اسباب" ، و احتمالاً هنگام تایپ مواردی مانند "خرید اسباب بازی" ، به سازمان ابزارهای خود نشان دهند. شکل زیر میزان جستجو یا تعداد ارزیابی شده اسکن شده برای یک ترم خاص را در برخی از بازه های زمانی نامشخص نشان می دهد:

حجم اسکن برای کلید واژه های بهینه سازی وب سایت

زیر کلمات کلیدی SEO را به صورت متقاطع در بازه های زمانی مختلف دنبال کنید

در هنگام تصمیم گیری در مورد مسیرهای دستیابی لازم برای تمرکز در سایت خود ، چند مؤلفه اصلی در نظر گرفته شده است:

جلد جستجو - عامل اصلی که باید در نظر بگیریم این است که تعداد افراد واقعاً به دنبال گرفتن معامله خاص هستند. هرچه تعداد افراد بیشتری در جستجوی پیشگویی اسکن شوند ، جمعیت بالقوه شما برای دستیابی بیشتر می شوند. از طرف دیگر ، اگر کسی به دنبال کلمه نگهبانی نباشد ، جمعیتی برای یافتن ماده شما از طریق جستجو در دسترس نیست.

وابستگی - یک اصطلاح ممکن است به طور مرتب جستجو شود ، اما واقعاً دلالت بر این ندارد که از نظر امکانات شما اهمیت دارد. ارتباط کلمات کلیدی یا ارتباط بین محتوا در یک سایت و سؤال از مشتری ، یک نشانه موقعیت یابی حیاتی است.

رقابت - کلمات کلیدی با حجم استعلام بالاتر می تواند اقدامات حساس ترافیک را هدایت کند ، اما رقابت برای مکان یابی حق بیمه در صفحات نتایج ابزار جستجوی وب می تواند جدی باشد.

ابتدا باید درک کنید که مشتری های آینده شما چه کسانی هستند و احتمالاً آنها را برای چه چیزی جستجو می کنند. از آن نقطه باید درک کنید:

چه نوع چیزهایی می گویند که آنها علاقه مند هستند؟

چه موضوعاتی دارند؟

آنها برای نشان دادن کارهایی که انجام می دهند ، دستگاه هایی که از آنها استفاده می کنند و موارد دیگر از چه زبانی استفاده می کنند؟

چه کس دیگری می گویند آنها اقدام به خرید چیزهایی می کنند؟

هنگامی که به این سوالات پاسخ داده اید ، یک "لیست بذر" اساسی از کلمات کلیدی و فضاهای بالقوه برای کمک به شما در یافتن افکار اضافی برای گرفتن اصرار و ایجاد برخی از حجم پرس و جو و اندازه گیری رقابت در اختیار شما قرار می دهد.

روشهای متداول را در نظر بگیرید که امکانات و مشتریان شما آنچه را انجام می دهید به تصویر بکشید و آنهایی را که وارد دستگاههای تماشایی مانند دستگاه گیربکس خود Google یا دستگاههایی مانند دستگاه گیربکس WordStream می شوند وارد کنید:

دستگاه کلمه کلیدی بهینه سازی وب سایت wordstream

ابزار کلید واژه رایگان WordStream برای SEO

علاوه بر این ، در صورت عدم امکان داشتن سایت فعلی ، احتمالاً از همین حالا از ترافیک وب ترافیکی دریافت خواهید کرد. به شرطی که این وضعیت باشد ، می توانید از اطلاعات خیلی مناسب برای گرفتن اطلاعات استفاده کنید تا به شما در درک شرایط استفاده از ترافیک کمک کند (و اینکه ممکن است شما گزینه ای برای رتبه بندی بهتر برای آن داشته باشید).

متأسفانه ، گوگل از انتقال اطلاعات تنی درمورد آنچه افراد برای تهیه کنندگان آزمایش استفاده می کنند ، صرف نظر کرده است. Google بخشی از این اطلاعات را در رابط کاربری Webmaster Tools رایگان خود در دسترس قرار می دهد (در صورتی که شما سابقه ای در این زمینه ثبت نکرده باشید ، این یک ابزار کاملا مهم SEO است که هم برای کشف اطلاعات سؤال ظاهری و هم برای تشخیص موضوعات تخصصی مختلف SEO).

هنگامی که تلاش خود را برای فهمیدن امکانات خود کنار گذاشته اید ، در تماشاگرانی که مردم را به سمت رقبای خود و مقاصد مرتبط هدایت می کند ، سرگردانی کرده اید و با شرایطی که مردم را به سمت سایت شخصی خود هدایت می کنید ، سرگردانی کرده اید. درک کنید که اصطلاحاتی را که احتمالاً می توانید برای آنها درج کنید و بهترین درهای باز واقعاً دروغ می گویند.

تصمیم گیری در مورد چالش عمومی یک پیشگویی می تواند یک تکلیف کاملاً پیچیده باشد. در یک سطح بسیار بالا ، شما باید درک کنید:

چقدر قابل اعتماد و قطعی است (در پایان روز: کل سایت به چه تعداد اتصالی دسترسی پیدا می کند ، و کالیبر ، قابل اعتماد و کاربردی آن مقصد برای اتصال چقدر است؟) کل محلی های دیگر که قصد دارند برای یک اصطلاح مشابه رتبه بندی شوند.

چقدر آنها با خودشان متناسب هستند (آیا آنها پاسخ خارق العاده ای به استعلام آن جستجوگر ارائه می دهند)

هر صفحه جداگانه در آن مورد چقدر شناخته شده و قطعی است (به عنوان مثال: این صفحه چه تعداد اتصالی دارد و چه اندازه کالیبر ، قابل اعتماد و قابل توجه آنهایی که محل های اتصال را دارند)؟

می توانید با استفاده از دستور العمل لیست متمرکز لیست لری کیم ، در تصمیم گیری درباره چگونگی تماشای کلمات مراقبتی ، راه دیگری را انتخاب کنید.

3. بهینه سازی در صفحه برای سئو

هنگامی که شما لیست keyphrase خود را دارید ، مرحله زیر واقعاً تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی در محتوای سایت خود است. هر صفحه در سایت شما باید بر روی یک اصطلاح مرکز تمرکز کند ، دقیقاً به عنوان "جعبه" اصطلاحات مرتبط. رند فیشکین در نمای کلی از صفحه بهبودناپذیر ، تصویری مناسب از آنچه که یک صفحه چاه (یا فوق العاده) پیشرفته شبیه است ، ارائه می دهد:

بی عیب و نقص بهینه سازی صفحه بهبود یافته صفحه

"صفحه بهینه شده بی نقص" (با استفاده از Moz)

چگونه می توانیم در یک زن و شوهر از شرکتهای اساسی و بنیادی در صفحه ، سرگردانی کنیم

هنگامی که فکر می کنید چگونه می توانید ترافیک ایندکس وب را به سایت خود هدایت کنید ، mponent را درک کنید:

عنوان برچسب ها

در حالی که گوگل در تلاش است تا بیشتر با اهمیت واقعی یک صفحه را درک کند و تحت تأکید (و در هر صورت رد کردن) استفاده اجباری و دستکاری شده از کلمات کلیدی ، از جمله اصطلاح (و اصطلاحات مرتبط) را که باید برای آن درج کنید صفحات شما هنوز قابل توجه است همچنین ، مطلوب ترین نقطه ای که می توانید کلمه تماشا خود را بگذارید ، برچسب عنوان صفحه شماست.

برچسب عنوان ویژگی اساسی صفحه شما نیست. ویژگی ای که در صفحه مشاهده می کنید ، معمولاً یک مؤلفه HTML H1 (یا شاید H2) است. برچسب عنوان چیزی است که می توانید در فوق العاده بالای برنامه خود مشاهده کنید ، و از منبع صفحه شما پر شده است
برچسب های عنوان برای بهینه سازی وب سایت

برچسب عنوان شما ویژگی نتیجه طبیعی شما را هماهنگ می کند: آنرا تعاملی کنید

طول برچسب عنوانی که گوگل نشان خواهد داد تغییر می کند (به پیکسل ها بستگی دارد ، نه بررسی کاراکترها) با این وجود شخصیت های بزرگ 55-60 در اینجا یک دستورالعمل کلی مناسب هستند. در صورت خالی از تصور بودن ، لازم است که شما در کلمه مرکزی خود کار کنید ، و در صورتی که بتوانید این کار را به صورت مشخص و قانع کننده انجام دهید ، شامل برخی از اصلاح کننده های مربوط به آن دوره نیز باشید. با این حال به یاد داشته باشید: برچسب عنوان بیشتر اوقات چیزی خواهد بود که یک جستجوگر در لیست موارد صفحه شما پیدا می کند. این "ویژگی" در موارد لیست طبیعی است ، بنابراین شما نیز باید در نظر بگیرید که برچسب عنوان شما چقدر تعاملی است.

توضیحات متا

در حالی که برچسب عنوان به خصوص ویژگی برجسته سازی پست شماست ، تصویر متا (یکی دیگر از مؤلفه های متا HTML که می تواند در کد سایت شما تجدید شود ، اما در صفحه واقعی شما مشاهده نمی شود) به اندازه کافی تکرار تبلیغات اضافی سایت شماست. Google با آنچه در موارد لیست نشان می دهد ، بدرفتاری می کند ، بنابراین ممکن است تصویر متا به صورت کلی ظاهر نشود ، اما به هر حال در صورت خاموش بودن تصویری قانع کننده از صفحه خود که باعث می شود افرادی که از طریق مستعد برای کلیک کردن استفاده می کنند ، می توانند به طرز باورنکردنی ترافیک را گسترش دهند. (به خاطر داشته باشید: ظاهر شدن در موارد نمایش داده شده فقط اولین قدم است! با وجود همه چیز شما باید جستجوگرهایی را برای رفتن به سایت خود داشته باشید و بعد از آن واقعاً حرکتی را که لازم دارید انجام دهید.)

در اینجا یک مورد از یک تصویر بزرگ متا در جهان وجود دارد که در موارد لیست ظاهر می شود:

بهینه سازی موتورهای جستجوگر عکس های متا را احتیاج دارد

تصاویر متا = SEO "تبلیغ تکراری"

محتوای بدن

محتوای واقعی صفحه شما به طور واضح قابل توجه است. انواع صفحات "اشتغال" متنوعی دارند - منبع محتوای بنیاد شما برای دسترسی به انبوهی از افراد باید کاملاً متفاوت از محتوای کمک شما باشد که شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریهای شما سریع و سریع راه حلی را پیدا می کنند. بنابراین ، Google به تدریج از انواع خاصی از مواد پشتیبانی می کند ، و هرچند که شما در هر صفحه از سایت خود کار می کنید ، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر بسپارید:

محتوای ضخیم و منحصر به فرد - هیچ شماره دلربایی به اندازه کلمه وجود ندارد ، و در صورتی که شما یک دو صفحه از ماده را در سایت خود داشته باشید با یک دسته به دو یا سیصد کلمه شما نمی توانید از Google خارج شوید. نعمتهای عالی ، با این حال همه در مورد طراوت های جدید در حال انجام ، به طور خاص پشتیبانی طولانی تر ، یک ماده نوع. در صورتی که تعداد بسیار زیاد (تعداد زیادی زیاد فکر کنید) بسیار کوتاه است (50-200 عبارت از محتوای) صفحات یا دسته ای از محتوای کپی شده که در آن هیچ چیز به جز برچسب عنوان صفحه تغییر نمی کند و یک خط از مطالب را بیان می کنید ، می تواند دریافت کند. شما در یک وضعیت دشوار در کل سایت خود سرگردان شوید: آیا سطح عظیمی از صفحات شما باریک ، کپی و کم ارزش است؟ با فرض این مورد ، سعی کنید رویکردی را برای "ضخیم شدن" آن صفحات تشخیص دهید ، یا بررسی خود را بررسی کنید تا ترافیک زیادی را که می گیرید درک کنید و اساساً از جلوگیری از آنها (استفاده از یک برچسب noindex) از موارد پرس و جو جلوگیری کنید. با توجه به اینکه به نظر می رسد گوگل در حال تلاش برای ریختن سوابق آنها با صفحات کم ارزش سعی در رتبه بندی آنها هستید.

تعهد - Google به تدریج وزن و تعهد را افزایش می دهد و تجربه مشتری را با جدیت تر انجام می دهد. شما می توانید با اطمینان از اینکه ماده شما به سؤالاتی که جستجوگرها در حال نمایش هستند پاسخ دهد ، روی این مسئله تأثیر بگذارید ، بنابراین احتمالاً آنها در صفحه شما باقی می مانند و با ماده خود جذب می شوند. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به سرعت بارگیری می شوند و مؤلفه های برنامه ندارند ، (برای مثال تبلیغات بیش از حد پرقدرت بر روی ماده) که احتمالاً جستجوگرها را خاموش کرده و آنها را دور می کند.

"شفافیت" - هر یک از مواد موجود در سایت شما چند بار به آن متصل و به اشتراک گذاشته نمی شوند. در هر صورت ، به همین ترتیب ، باید محتاط باشید که تعداد زیادی از صفحات دارای ماده خشکی را روشن نکنید ، باید در مورد کسانی که احتمالاً به اشتراک گذاشتن و اتصال به صفحات جدیدی که در سایت خود ایجاد می کنید ، قبل از روشن کردن آنها ، فکر کنید. داشتن صفحات عظیمی از صفحات که احتمالاً به اشتراک گذاشته نمی شوند یا به آنها متصل نیستند ، آن صفحات را در اختیار شما قرار نمی دهد تا به خوبی در موارد پرس و جو قرار بگیرند ، و به طور کلی برای ایندکس های وب تصویر مناسبی از سایت شما ایجاد نمی کند.

ویژگی های Alt

اینکه چگونه تصاویر خود را افزایش می دهید ، نه تنها بر نحوه مشاهده این فهرست های وب صفحه شما تأثیر می گذارد ، اما علاوه بر این میزان ترافیک جستجو از جستجوی تصویری که وب سایت شما تولید می کند نیز تأثیر دارد. یک صفت alt یک جزء HTML است که اگر مشتری نتواند آن را ببیند ، به شما امکان می دهد داده های انتخابی را به یک تصویر بدهید. ممکن است تصاویر شما پس از مدتی خراب شود (سوابق پاک می شوند ، مشتریانی که مشاغل مربوط به سایت شما و غیره را تجربه می کنند.) بنابراین داشتن یک تصویر با ارزش از تصویر می تواند از یک دید کلی استفاده از آن مفید باشد. علاوه بر این ، فرصتی دیگر - خارج از ماده شما - برای کمک به ابزارهای جستجوی وب در درک آنچه در صفحه شما وجود دارد ، به شما کمک می کند.

شماترجیح می دهم "چیزهای واژگانی" را "بسته بندی" نکنید و پیشگویی مرکز و انواع مختلف قابل تصور از آن را با کیفیت Alt خود بسته بندی نکنید. به حقیقت گفته می شود ، به شرط خاموش بودن اینکه به طور عادی در تصویر جلوه نمی کند ، به هیچ وجه امکان دستیابی به هدف خود را از این رو حذف نکنید. به سادگی مطمئن باشید که از خاصیت alt جلوگیری نمی کنید ، و سعی کنید تصویری جامع و دقیق از تصویر ارائه کنید (تصور کنید که شما آن را برای کسی که نمی توانید آن را ترسیم کنید نشان دهید - این همان چیزی است که برای آن وجود دارد!).

با گشودن به صورت عادی در موضوع خود ، از کانالهای "بیش از حد ساده" خودداری می کنید (در پایان روز: به نظر نمی رسد که در حال تلاش برای فریب دادن Google به موقعیت صفحه خود برای هدف خود باشید. کلمات کلیدی) و به خودتان فرصت برتر می دهید تا بتوانید برای انواع قابل توجهی تغییر یافته "دم بلند" نقطه مرکزی خود رتبه بندی کنید.

ساختار URL

ساختار URL سایت شما می تواند از نظر دیدگاه زیر قابل توجه باشد (می توانید اطلاعات موثرتر در بخش را در گزارشات با استفاده از ساختار URL تقسیم شده و هوشمند داشته باشید) و یک دیدگاه اشتراکی (کوتاهتر ، URL های مجزا برای ترتیب مجدد ساده تر و در اختیار شما قرار می دهد). به طور کلی هر چند وقت یکبار اشتباه کمتر قطع می شود). یک بار دیگر: برای بسته بندی در هر عدد پیش بینی عددی که ممکن است تحت شرایط پیش بینی شود کار نکنید. یک URL کوتاه و گرافیکی ایجاد کنید.

علاوه بر این: در فرصتی خاموش که نیازی به آن ندارید ، آدرسهای اینترنتی خود را تغییر ندهید. صرفنظر از اینکه URL های شما "دوست داشتنی" نیستند ، به شرطی که احساس نکنید که وقتی همه چیز بر روی مشتری و شغل شما تأثیر منفی می گذارد ، وقتی همه کارها تمام شد ، آنها را تبدیل به مرکز توجه بیشتر کنید. برای "SEO بهتر" اگر شما نیاز به تغییر ساختار URL خود دارید ، یک نکته را برای استفاده از بهترین شکل ممکن (301 دائمی) تغییر شکل استفاده کنید. این یک سازمان مخلوط معمولی است که هنگام به روزرسانی سایت های خود ایجاد می کند.

ترکیب و نشانه گذاری

سرانجام ، هنگامی که کلیه مؤلفه های استاندارد در صفحه راجع به آنها پرداخته می شود ، می توانید به فراتر از آن بروید و به درک بهتر Google (و سایر ابزارهای جستجوی وب ، که به همین ترتیب نقشه برداری را درک می کنند) نیز کمک کنید.

نشانه گذاری برنامه باعث نمی شود صفحه شما در لیست های فهرست بندی بالاتر ظاهر شود (این در حال حاضر چیزی جز جزء موقعیت یابی نیست). به شما امکان می دهد "سرزمین" دیگری را در فهرست موارد قرار دهید ، روشی که پیشرفت های تبلیغاتی را برای تبلیغات AdWords شما انجام می دهد.

در برخی از موارد لیست ، اگر هیچ کس دیگری از ساخت و ساز استفاده نکند ، می توانید با صحیح بودن درصد بازدید سایت های فعال با کلیک بر روی درصد با صحیح بودن راهی که سایت شما نشان دهنده مواردی مانند ارزیابی است ، در حالی که دیگران چنین کاری ندارند. در سایر موارد پرس و جو ، در جایی که همه افراد از طرح کلی استفاده می کنند ، ممکن است نظرسنجی "سهام جدول" باشد و ممکن است با حذف این موارد به CTR شما آسیب برساند:

نمودار برای بهینه سازی وب سایت

با در نظر گرفتن نشانه گذاری و ترکیب ، هزینه نتایج طبیعی خود را بیش از پیش متحمل شوید

انواع مختلفی از نشانه گذاری ها وجود دارد که می توانید برای سایت خود به خاطر بسپارید - که احتمالاً هیچ تاثیری در تجارت شما نخواهد داشت ، اما تقریباً مطمئناً ، در هر صورت یک نوع نشانه گذاری احتمالاً برای بخشی از صفحات سایت شما اعمال می شود. .

می توانید با طرح و نشانه گذاری در کتابچه راهنمای WordStream برای الگویی برای سئو آشنا شوید.

منابع خواندن و منابع بیشتر SEO

انتظار می رود این راهنما به عنوان پیش نویس سئو تکمیل شود. برای خلاصه ای از ایجاد مواد در بالا از پایین به جستجوگرها ، تفکرات تخصصی که باید بدانید و سایر مضامین مرتبط با آن ، کتابچه راهنمای کامل کامل تام دیمرز را به صورت دستی برای موارد ضروری SEO بخوانید.

حمله DDOS چیست؟

یک حمله متفرقه از مدیریت (DDoS) منتشر شده یک تلاش مضر برای ایجاد اختلال در ترافیک عادی یک سرور ، اداره یا سیستم است که با غلبه بر هدف یا پایه و اساس فراگیر آن ، با افزایش ترافیک اینترنت همراه است. حملات DDoS با استفاده از چارچوب های بی شماری از کامپیوترهای مخرب و همچنین چاه های ترافیک حمله ، کفایت را به دست می آورد. دستگاههای سوء استفاده می توانند رایانه های شخصی و سایر دارایی های سازمان یافته ، به عنوان مثال ، ابزارهایIoT را در خود جای دهند. از سطح قابل توجهی ، یک حمله DDoS شبیه شرایط رانندگی احتمالی است که با عبور از مسیر عبور می کنند و باعث می شوند که ترافیک عادی از فرود در هدف ایده آل خود قرار بگیرد.


چگونه یک حمله DDoS کار می کند؟

حمله DDoS به یک مهاجم نیاز دارد تا با سیستم دستگاه های آنلاین برخورد کند تا بتواند یک حمله را انجام دهد. رایانه های شخصی و ماشین های مختلف (به عنوان مثال اسباب بازی های IoT) با بدافزار لکه دار شده و همه را به یک ربات (یا زامبی) تبدیل می کنند. متجاوز در آن نقطه از راه دور فرمان جمع آوری بات ها را دارد که به عنوان یک بات نت شناخته می شود.

هنگامی که یک بات نت راه اندازی شده است ، مهاجم می تواند با ارسال دستورالعمل های جدید برای هر ربات با استفاده از یک استراتژی برای کنترل از راه دور ، دستگاه ها را هماهنگ کند. در نقطه ای که آدرس IP یک حادثه ناگوار توسط botnet متمرکز شده باشد ، هر bot با ارسال درخواست های مربوط به هدف واکنش نشان می دهد ، به طرز محتملی می تواند تمرکز خود را روی محدوده سیلاب سرور یا سیستم انجام دهد ، و این امر امتناع از مدیریت برای ترافیک عادی را به همراه خواهد داشت. از آنجا که هر ربات یک ابزار واقعی اینترنت است ، جدا کردن ترافیک حمله از ترافیک معمولی می تواند مشکل ساز باشد.

انواع اساسی حمله DDoS چیست؟

بردارهای حمله DDoS متمایز ، بخشهای در حال تغییر یک انجمن سیستم را هدف قرار می دهند. برای اینکه ببینیم چگونه راه های مقابله با حمله های DDOS خارق العاده کار می کند ، مهم است که بدانید چگونه یک سیستم سیستم ایجاد می شود. یک انجمن سیستم در اینترنت از طیف گسترده ای از بخش ها یا "لایه ها" ساخته شده است. مانند ساخت خانه که از ابتدای مرحله آغاز می شود ، هر پیشرفت در مدل یک دلیل متفاوت دارد. مدل OSI ، که به شرح زیر نشان داده شده است ، یک سیستم محاسبه شده است که برای به تصویر کشیدن شبکه ترتیب در 7 لایه غیر قابل استفاده استفاده می شود.

در حالی که در مورد تمام حملات DDoS شامل غلبه بر یک ابزار یا سیستم عینی با ترافیک ، حمله ها می توانند به سه طبقه بندی تقسیم شوند. متجاوز ممکن است از یک یا تعداد زیادی از بردارهای حمله متمایز استفاده کند ، یا بردارهای حمله به چرخه احتمالاً وابسته به تخمینهای ضد گرفته شده توسط هدف باشد.

حملات لایه برنامه

هدف حمله:

برخی از زمانهایی که به عنوان حمله 7 DDoS به لایه 7 (اشاره به لایه هفتم مدل OSI) اشاره شده است ، هدف از این حملات کاهش میزان دارایی های هدف است. حمله ها روی لایه ای که صفحات سایت روی سرور ایجاد شده و به دلیل نیاز HTTP انتقال می شوند تمرکز می کنند. یک تقاضای انفرادی HTTP برای اجرای در سمت مشتری متوسط است و می تواند هزینه ای برای عکس العمل سرور هدف داشته باشد زیرا سرور به طور مرتب باید سوابق مختلفی را جمع کند و سوالات پایگاه داده را اجرا کند تا بتواند صفحه وب سایت ایجاد کند. محافظت از حملات لایه 7 دشوار است زیرا ترافیک به سختی می تواند به خطر بیافتد.

سیل HTTP

این حمله مانند فشرده سازی مجدد در مرورگر اینترنت مجدداً و بر روی طیف گسترده ای از رایانه های شخصی بدون تأخیر لحظه ای است - مقادیر عظیمی از درخواست های HTTP باعث سرگرمی سرور می شود و باعث سرپیچی از مدیریت می شود.

این نوع حمله از آسان تا پیچیده است. استفاده کمتر پیچیده ممکن است به یک URL با دامنه مشابه حمله به مکانهای IP ، مراجعه کنندگان و اپراتورهای مشتری دسترسی پیدا کند. انواع پیچیده ممکن است از مکان های حمله IP بیشمار استفاده کنند و آدرس های دلخواه را با استفاده از مراجعه کنندگان نامنظم و اپراتورهای مشتری هدف قرار دهند

حملات کنوانسیون

هدف حمله:

حملات کنوانسیون ، که در غیر این صورت حمله ای به فرسودگی دولت نامیده می شود ، با افزایش کلیه جدول جدول حالت در دسترس سرورهای برنامه وب یا وسط دارایی جاده مانند فایروال ها و توازن بار باعث ایجاد اختلال در کمک می شوند. هجوم كنوانسيون از نواقص موجود در لايه 3 و لايه 4 پشته كنوانسيون براي ارائه هدف مسدود شده استفاده مي كند.

SYN Flood

یک SYN Flood از یک متخصص در یک اتاق سهام متمایز نمی شود و از جلوی فروشگاه تقاضا می کند. کارگر درخواست می کند ، وجهی را بدست می آورد ، و قبل از آوردن بسته نرم افزاری محکم ، برای تأیید آویزان می شود. کارگر در آن مقطع بدون تأیید مطالبات بیشتری می کند تا زمانی که آنها نتوانند بسته های بیشتری را تحویل بگیرند ، قدرت بگیرند و تقاضاها بدون جواب شروع شوند.

این حمله با ارسال هدف به تعداد عظیمی از بسته های SYN TCP "Start Connection Request" با آدرس های IP منبع کاریکاتور سوء استفاده می کند. دستگاه هدف به هر درخواستی انجمن واکنش نشان می دهد و پس از آن برای آخرین پیشرفت در دست گرفتن محکم ، که هرگز اتفاق نمی افتد ، محکم می زند و دارایی های هدف را در همه حال ناتوان می کند.

حملات حجمی

هدف حمله:

این طبقه از حملات تلاش می کند با رها کردن همه سرعت انتقال در دسترس بین هدف و اینترنت بزرگتر ، انسداد ایجاد کند. اطلاعات زیادی با استفاده از یک نوع تشدید یا روشهای دیگر برای ایجاد ترافیک هیولا ، به عنوان مثال ، مطالبات یک بات نت به یک هدف ارسال می شود.

تقویت DNS

تقویت DNS شباهت دارد اگر کسی به نحوی موفق به تماس با یک کافه شود و اعلام کند "من یکی از همه موارد را خواهم داشت ، ایده آل خواهد بود اگر به من برگردید و تمام درخواست من را برای من فاش کنید" که در آنجا شماره تماس برگشتی آنها قرار دارد. شماره هدف تقریباً بدون هیچ گونه فشار ، واکنشی طولانی تولید می شود.

با ایجاد درخواست برای سرور DNS باز با یک آدرس IP satirize (آدرس IP واقعی هدف) ، آدرس IP هدف در آن نقطه از سرور واکنش نشان می دهد. فرد متجاوز درخواست را به حدی می سازد که سرور DNS با اطلاعات زیادی به هدف پاسخ دهد. بنابراین ، هدف تشدید می شود که تحقیق اساسی متجاوز را به دست می آورد.

روشی برای کاهش حمله DDoS چیست؟

نگرانی اصلی در از بین بردن حمله DDoS ، تفکیک بین حمله و ترافیک معمولی است. به عنوان مثال ، اگر یک تخلیه کالا دارای سایت سازمانی باشد که دارای مشتری های پرانرژی باشد ، از بین بردن تمام ترافیک یک لغزش محسوب می شود. به شرط اینكه این سازمان ناگهان دچار ریزش در شبانه روزی از شخصیتهای شناخته شده روی صفحه نمایش شود ، احتمالاً تلاش برای روشن شدن یك حمله ضروری است. مشکل این است که مشتری واقعی و ترافیک حمله را متمایز کند.

در اینترنت حاشیه ، ترافیک DDoS در ساختارهای بیشماری به وجود می آید. ترافیک می تواند در طرح از حملات منفرد مسخره به ذهن متقلب شود و چند حمله بردار چند منظوره تغییر کند. حمله DDoS چند بردار با استفاده از مسیرهای حمله بی شماری به منظور غلبه بر یک هدف در رفتارهای مختلف ، احتمالاً تلاشهای کاهش سرعت را در هر جهت منحرف می کند. حمله ای که به طور همزمان چندین لایه از پشته کنوانسیون را هدف قرار می دهد ، به عنوان مثال ، یک تقویت DNS (تمرکز روی لایه های 3/4) همراه با یک سیل HTTP (با تمرکز روی لایه 7) موردی از DDoS چند بردار است.

کاهش یک حمله DDoS چند بردار نیاز به مجموعه ای از سیستم ها دارد تا بتواند جهتهای مختلفی را مقابله کند. به عنوان یک قاعده ، هرچه ذهن بیشتری نسبت به حمله ، اقدام به جداسازی از ترافیک معمولی کند ، تقریباً مطمئناً ترافیک غیرممکن خواهد بود. . تلاش های کاهش یافته که شامل رها کردن یا محدود کردن ترافیک غیرقابل پیش بینی است ، ممکن است باعث افت ترافیک بزرگی شود ، و حمله نیز ممکن است تغییر کند و تنظیم شود تا از اقدامات متقابل جلوگیری کند. بنابراین برای شکست یک تلاش غیرقابل پیش بینی در وقفه ، آرایش لایه ای بهترین مزیت را خواهد داد.

مسیریابی سوراخ تاریک

یکی از ترتیبات که برای همه اهداف و مقاصد همه مدیران سیستم قابل دسترسی است ، ایجاد یک مسیر سیاهچاله و ترافیک کانال در آن دوره است. در ساده ترین ساختار آن ، هنگامی که جداسازی سیاهچاله بدون معیارهای صریح انجام می شود ، تردد سیستم واقعی و بدخیم به یک مسیر نامعتبر یا سیاهچاله هدایت می شود و از سیستم خارج می شود. به شرطی که یک داروی اینترنتی با حمله DDoS روبرو شود ، سازمان تخصصی اینترنت ملک (ISP) ممکن است تمام ترافیک صفحه وب را به عنوان یک مقاومت به سیاهچاله بفرستد.

محدود کردن نرخ

محدود کردن تعداد درخواست های درخواست شده توسط سرور در یک پنجره زمانی خاص ، علاوه بر این روشی برای کاهش انفجار حمله های مدیریتی است. در حالی که محدود کردن نرخ در تسکین اسکرابرگرهای وب از مصرف مواد و برای کاهش تلاش های ورود به سیستم حیوانات مفید است ، تنها مقابله کافی با یک حمله DDoS پیچیده کافی نخواهد بود. توسط و توسط ، محدود کردن نرخ یک بخش ارزشمند در یک تکنیک موفقیت آمیز DDoS است. در مورد محدودیت نرخ Cloudflare اطلاعات کسب کنید

فایروال برنامه وب

فایروال برنامه وب (WAF) ابزاری است که می تواند در کاهش لایه 7 حمله DDoS کمک کند. با قرار دادن WAF بین اینترنت و سرور نقطه شروع ، WAF ممکن است به عنوان یک واسطه سوئیچ پیش رود و محافظ متمرکز بر روی سرور را از انواع خاص ترافیک بدخیم محافظت می کند. با جدا کردن خواسته های وابسته به پیشرفت قوانین استفاده شده برای تمایز دستگاه های DDoS ، حمله لایه 7 می تواند مسدود شود. یکی از مهمترین تخمین های WAF قانع کننده ، ظرفیت تحقق سریع استانداردهای سفارشی به دلیل حمله است. در مورد WAF Cloudflare اطلاعات کسب کنید

پخش شبکه Anycast

این روش امدادی از یک سیستم Anycast برای از بین بردن ترافیک حمله بر روی سیستم سرورهای اختصاصی به جایی که ترافیک توسط آن سیستم استفاده می شود ، استفاده می کند. مانند این که یک آبراه شتابزده را به سمت کانالهای مستقل مستقل هدایت می کنید ، این روش تأثیر ترافیک حمله به گردش را به جایی که منطقی می رسد ، گسترش می دهد و هرگونه ظرفیت سازنده را پخش می کند.

قابلیت اطمینان سیستم Anycast برای کاهش حمله DDoS به اندازه حمله و اندازه و کارایی سیستم منوط است. قطعه قابل توجهی از تخفیف DDoS که توسط Cloudflare اجرا شده است ، استفاده از سازماندهی شده Anycast است. Cloudflare دارای 30 Tbps سازماندهی شده است ، که درخواست بزرگی برجسته تر از بزرگترین حمله DDoS ثبت شده است.

در صورت عدم تحمل حمله شدید ، مراحلی وجود دارد که می توانید از زیر وزن خارج شوید. در صورتی که از الان در Cloudflare هستید ، می توانید این وسایل را دنبال کنید تا حمله خود را کاهش دهید. اطمینان DDoS مبنی بر اینکه در Cloudflare واقعیت داریم چند وجهی است تا بتواند کاهش یابد

12