5 روش برای بهینه سازی سرعت سایت

سه شنبه 24 دی 1398
16:57
hostingtutorial

جمله "پایداری یک احتیاط است" هیچ اهمیتی در وب ندارد.

در واقع بهبود سئوی سایت ، حتی یک تعویق یک ثانیه می تواند باعث کاهش چشمگیر بازدیدهای آنلاین ، وفاداری مصرف کننده و افت تغییرات شود.

سرعت سایت شما حتی در رتبه بندی شکار طبیعی شما نیز تأثیر دارد. از سال 2010 ، گوگل نماینده سرعت سایت در محاسبه خود است.

بهبود سئوی سایت
بنابراین بزرگترین عاملی که باعث افزایش سرعت صفحه شما می شود چیست؟

اندازه.

برای بارگیری کدی که صفحه شما را تشکیل می دهد نیاز به سرمایه گذاری دارد. باید HTML ، قالب ها ، مطالب و تصاویر خود را بارگیری کنید. این برای بارگیری چنین اطلاعاتی می تواند به زمان قابل توجهی نیاز داشته باشد.
برای دانلود قالب تنظیم سئو رایگان ما ، اینجا را بزنید.

از آنجا که مشتریان وب از همه برنامه های جذاب وب سایت جذاب تر انتظار دارند ، اندازه اسناد دارایی یک صفحه وب در حال توسعه است. هر عنصر جدید به محتوا یا الگوی دیگری نیاز دارد که سایت شما را تا حدودی بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد.

چگونه سرعت سایت خود را تضمین می کنید؟

برخی از دارایی های فوق العاده برای شکست سرعت سایت شما وجود دارد. PageSpeed ​​Insights گوگل ، وب سایت Grader و GTMetrix معروف ترین هستند. این دو اداره سایت شما را متلاشی کرده و محل عقب ماندن را برای شما فاش می کنند.

لمس احتیاط: نتایج در بعضی موارد می تواند تا حدی جنجالی باشد ، اما بیشتر رفع آنها معمولاً ساده و ساده است. شما احتمالاً همه مواردی را که اداره سرعت تجویز کرده است برطرف نخواهید کرد ، با این وجود باید به اندازه کافی برطرف کنید تا تجربه سایت برای میهمانان بهتر شود.

ما باید دریابیم که چگونه کارها را سرعت بخشیم!

در حالی که یک زن و شوهر از مواد فعلی ، چارچوب های اجرایی مانند HubSpot گزینه های جایگزین را برای بهبود سرعت مورد استفاده قرار می دهند ، چارچوب های معمولی تر مانند وردپرس و جوملا برای رسیدن به سرعت به یک کار فیزیکی کمی نیاز دارند.

در حال حاضر چگونه می توانیم در برخی از تنظیمات اساسی سرعت که هر سرپرست وب سایت باید در نظر بگیرد سرگردانی کنیم.

1. تصاویر را ارتقا دهید

تصاویر یکی از شناخته شده ترین ظرفیت انتقال داده ها در وب است.

روش اصلی برای ساده سازی تصاویر ، متناسب بودن آنها به درستی است.

تعداد زیادی از سرپرست وب سایت از تصاویر عظیم استفاده می کنند و پس از آن آنها را با CSS کم می کنند. آنچه آنها نمی فهمند این است که برنامه شما هنوز آنها را در اندازه کامل تصویر بارگذاری می کند.

به عنوان مثال ، در صورت خاموش بودن تصویری که در ابعاد 1000 x 1000 پیکسل باشد ، با این وجود آن را در 100 100 100 پیکسل کوچک کرده اید ، برنامه شما باید چندین برابر بار دیگر از آنچه معمولاً مناسب است بارگیری کنید.

قبل از انتقال آنها به سایت خود ، تصاویر خود را مقیاس بزنید ، بنابراین بیشتر از حد لازم از میهمانان درخواست نکنید.

وقتی یکی از عکسهای خود را کم کردیم ، تفاوت اندازه را بررسی کنید:

مقیاس سرعت-01

روش بعدی برای ساده سازی تصاویر ، بسته بندی آنهاست.

به عنوان مثال ، tinypng.com چند دستگاه آنلاین رایگان برای فشار تصویر وجود دارد که می توانند تخمین های تصویر شما را بدون از دست دادن کیفیت به شدت کاهش دهند. می توانید اندازه را در جایی بین 25 تا 80 درصد کاهش دهید!

در صورت خاموش بودن استفاده از WordPress ، می توانید از ماژول هایی مانند WP Smush Pro برای بسته بندی تصاویر خود استفاده کنید.

2. ذخیره برنامه

چرا باعث می شود که مهمانان هر بار که صفحه را بار می کنند چیزهای مشابه مشابه بارگیری کنند؟

توانمندسازی برنامه رزرو کردن به شما امکان می دهد اتفاقاً چند اطلاعات را روی رایانه میهمانان ذخیره کنید ، بنابراین نیازی نیست که هر بار که به صفحه شما می آیند ، محکم بکشید.

تا چه اندازه اطلاعات را به تنظیم برنامه و تنظیمات ذخیره سمت سرور خود متکی می کنید.

برای تنظیم برنامه ذخیره سازی روی سرور خود ، به دارایی های زیر آن نگاه کنید یا با سازمان تسهیل گر خود تماس بگیرید:

ذخیره سازی آپاچی

ذخیره سازی IIS

ذخیره سازی Nginx

3. فشار

تقویت فشار شبیه قرار دادن سایت شما در یک سند فشرده سازی است.

فشار می تواند اندازه صفحه شما را به طرز چشمگیری کاهش دهد و در طول این خطوط سرعت بیشتری کسب کند. همانطور که توسط واریوی نشان داده شده است ، فشار می تواند 50 - 70٪ از سوابق HTML و CSS شما را از بین ببرد! این اطلاعات عظیمی از اطلاعات شما برای بارگیری لازم نیست.

Pressure یک تنظیم سرور است ، بنابراین نحوه واقعی سازی آن به وب سرور و تنظیمات آن تکیه خواهید کرد. در زیر چند دارایی برای وب سایتهای گسترده شناخته شده وجود دارد. به شرطی که شما را نبینید ، با سازمان تسهیلگر خود تماس بگیرید تا درک کنند که چه کاری می توانند انجام دهند.

آپاچی

مؤسسه

نگینکس

4- CSS خود را پیش ببرید

قبل از مراجعه افراد به سایت شما ، CSS پشته می شود. هرچه بارگیری CSS شما از آنها بیشتر باشد ، مکث بیشتری دارند.

CSS پیشرفته حاکی از آن است که اسناد شما سریعتر بارگیری می شوند و به مهمانان شما سریعتر به صفحات شما دسترسی پیدا می کنند.

با طرح درخواست خودتان شروع كنید ، "آیا من از كل CSS استفاده می كنم؟" اگر اینطور نیست ، کد غیر ضروری را در اسناد خود دور کنید. هر یک از اطلاعات خراب شده می توانند شامل شوند تا سرعت کلیپ آگاهانه سایت شما میهمانان شما را وحشت کند.

در مرحله بعد ، شما باید پرونده های CSS خود را محدود کنید. مناطق اضافی در اندازه رکورد افزایشی الگوهای شما. به حداقل رساندن CSS آن مناطق اضافی را از شما اخراج می کند

کد r برای تضمین سند شما در ابعاد کمترین آن است.

بنابراین چگونه می توانید سوابق CSS خود را محدود کنید؟

برای شروع ، بررسی کنید که آیا CMS شما تاکنون CSS شما را محدود کرده یا احتمال وجود دارد یا خیر. به عنوان مثال HubSpot اکنون CSS شما را به عنوان یک مسئله محدود می کند ، در حالی که سایت های وردپرس برای پیشرفت این اسناد به یک ماژول اضافی نیاز دارند ، به عنوان مثال WP Hummingbird.

در صورتی که CMS شما جایگزین CSS محدودیتی نداشته باشد ، می توانید از یک کمک آنلاین رایگان مانند CSS Minifier برای محدود کردن سوابق خود استفاده کنید. اساساً در CSS خود چسب بزنید و "Pack" را بزنید تا الگوی اخیراً محدود خود را ببینید.

محدود کردن اسناد دارایی شما روشی باورنکردنی است که می تواند برخی سوابق شما را حذف کند. به من اعتماد کن - آن فضاهای کوچک به سرعت شامل می شوند.

سرعت-02-کوچک سازی

5. اسکریپت های خود را در زیر پوشه نگه دارید

سوابق جاوا اسکریپت می تواند پس از باقی مانده از صفحه شما جمع شود ، اما در صورتی که همه آنها را قبل از ماده خود قرار دهید - همان تعداد محلی که انجام می دهند - آنها قبل از ماده شما جمع می شوند.

این بدان معنی است که میهمانان باید قبل از دیدن صفحه شما ، تا زمان بارگیری اسناد Javascript خود را نگه دارند ، و ما مقدار آنها را مکث می کنیم.

حداقل پیچیده ترین تنظیم این است که پرونده های Javascript بیرونی خود را در پایه صفحه خود ، درست قبل از پایان برچسب بدنتان قرار دهید. در حال حاضر مقدار بیشتری از سایت شما می تواند قبل از محتوای شما جمع شود.

یکی دیگر از تکنیک هایی که کنترل بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد ، استفاده از صفات امتیاز یا async هنگام قرار دادن رکوردهای .js بیرونی در سایت شماست.

هر دو امتیاز و async بسیار با ارزش هستند ، اما مطمئن باشید که تأثیر را قبل از استفاده از آنها می فهمید:

برچسب های Async محتویات را در حالی که باقی مانده از صفحه بارگیری می کند بارگذاری می کند ، اما این حاکی از آن است که محتویات را نمی توان در صورت درخواست جمع کرد. در اصل ، سوابق سبک اول بار را بارگیری می کنند. این ممکن است برای مطالب خاص خوب باشد ، اما می تواند برای افراد دیگر تأسف آور باشد.

کیفیت امتیاز پس از اتمام مواد در فرآیند انباشت ، محتوای شما را بار می کند. علاوه بر این مطالب را با هم اجرا می کند. به سادگی اطمینان حاصل کنید که محتوای شما خیلی دیر اجرا می شود بدون اینکه سایت شما را خراب کند.

شما فقط باید یک برچسب اساسی را در برچسب های

همچنین ، کد کمی را اضافه کنید تا در صورت نیاز بارگیری شود.



اهمیت محتویات شما تصمیم می گیرد که آیا آنها یک صفت را بدست می آورید و به چه کیفیتی وصل می کنید. به تدریج محتویات اولیه باید به طور مشخص خصوصیات async را داشته باشند تا بتوانند بدون نگه داشتن باقیمانده ماده شما ، ASAP را جمع کنند. موارد ناچیز ، به هر شکلی که ممکن است ، باید تا نتیجه گیری ادامه داشته باشند تا تضمین شود که میهمانان سریعتر صفحه شما را ببینند.

در هر صورت ، به طور مداوم اطمینان حاصل کنید که هر محتوا را تست می کنید تا تضمین کنید که سایت شما را خراب نمی کند!

پایان

از آنجا که مشتریان آنلاین درخواست یک تجربه آنلاین عجیب و غریب تر دارند ، اندازه صفحات ما در حال توسعه است. جاوا اسکریپت flashier ، مانع CSS بیشتر و معاینه خارجی بیشتر برای بارگذاری محل های ما وجود خواهد داشت.

به عنوان تبلیغ کننده ، ما نمی توانیم اجازه دهیم این مانع ما شود.

کمی توجه به دور خواهد بود - به یاد بیاورید ، تنها یک تعویق یک ثانیه همه چیز لازم برای از دست دادن صدرنشین است.

[ بازدید : 712 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]