نحوه استفاده از Google Ads برای کسب کار ما

يکشنبه 29 دی 1398
17:02
hostingtutorial

حفظ مشاغل آنلاین امری جدی است ، به ویژه هنگامی که شما باید با ماموت هایی مانند آمازون رقیب شوید که دارای یک برنامه تبلیغاتی هزینه ناپذیر هستند که باعث تبلیغ آنها می شود.
گوگل ادز مسابقه برای رسیدن به صفحه اصلی موارد جستجوی Google فوق العاده پرخاشگر است. تلاش برای رسیدن به صفحه اصلی ، حتی با SEO درخشان ممکن است بدون زحمت ماهها یا حتی یک سال طول بکشد.
این مکانی است که تبلیغات پرداخت شده (PPC) به آن وارد می شود. Google AdWords دولت تبلیغاتی Google است که به سازمان ها امکان می دهد تبلیغات خود را در صفحات خروجی گوگل نشان دهند. تبلیغات معمولاً در قسمت بالا یا پایه Google SERPs (صفحات نتیجه جستجوگر اینترنت) نمایش داده می شود.

مدل Google AdWords در SERP ها

مدل Google AdWords در SERP ها

استفاده از Google AdWords یک سیستم نمایشی معمولی و قدرتمند در بین سازمان هایی است که امیدوارند اولین مشتری های آنلاین خود را بدست آورند. امروز ما با استفاده از گوگل AdWords برای کسب و کار شما ، بخشی از مهره ها و پیچ و مهره ها را با مهارت ترین روش فرو می بریم.

با حرکت به Kinsta ، سرعت سایت WordPress خود را تا 200٪ شتاب دهید.

امروز به صورت رایگان جابجا شوید

نقاط مورد علاقه استفاده از Google AdWords

آماده شدن برای PPC

تنظیم حساب Google AdWords

اجرای چندین تبلیغ

ارزیابی جنگهای صلیبی

امتیاز کیفیت گوگل

نقاط مورد علاقه استفاده از Google AdWords

Google AdWords از جهت تبلیغ عمومی یک مشاغل در وب یک دارایی مفید است. چه چیزی آن را بسیار باورنکردنی می کند؟ موارد زیر بسیاری از نقاط کانونی نیستند که سازمانها در مرحله نمایش پولی گوگل از آنها قدردانی کنند:

هدف گذاری دقیق

با تمرکز بسیاری از گزینه های Google ، کارآفرینان می توانند تضمین کنند که تبلیغاتشان فقط به مشتریان بالقوه نشان داده می شود. کارآفرینان می توانند جمعیت خود را بر اساس مساحت زمین شناسی ، سن ، مسیرهای دستیابی و راه اندازی کنند و این فقط آغاز است. علاوه بر این ، آنها همچنین می توانند ساعتی از روز را انتخاب کنند که تبلیغات آنها به افراد متمرکز بر جمعیت نشان داده شود. الگویی معمولی که بسیاری از سازمانها از آن استفاده می کنند ، اجرای تبلیغات فقط از دوشنبه - جمعه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر است. این به طور معمول به دلیل قطع تعطیلی سازمان ها یا کندتر بودن در پایان هفته پیش بینی می شود. این می تواند در هزینه ارتقاء کمک کند.

برنامه تبلیغات Google AdWords

برنامه تبلیغات Google AdWords

این امر به ویژه برای سازمان های محله مطلوب است. به نظر می رسد ، نیمی از مشتری های قابل حمل که در جستجوی محلات در تلفن همراه خود بودند ، در یک روز از یک فروشگاه بازدید کردند و این امر باعث می شود تا سازمان های مجاور موقعیت بسیار بالایی در مورد توجه گروه با قرار گرفتن در بالاترین نقطه SERP ها داشته باشند.

دستگاه های خاص هدف

Google AdWords پس از بروزرسانی در سال 2013 ، به سازمانها اجازه می دهد نوع اسباب بازی های تبلیغاتی را انتخاب کنند. برای سازماندهی استعلام ، می توانید بین مناطق کار ، رایانه لوحی و تلفن های همراه انتخاب کنید. در زمان ارائه ، سازمانها حتی می توانند وسایل صریح دیگری مانند آیفون یا ویندوز را هدف قرار دهند. تغییرات پیشنهاد اجازه می دهد به تبع آن وسایلی را که در سایت شما تغییر کرده اند بالاتر یا پایین تر ارائه دهید. نکته: به دنبال تغییر در کسب و کار و کسب و کار مبتنی بر وب در Analytics هستید.

اسبابک AdWords که روی آن تمرکز دارد

اسبابک AdWords که روی آن تمرکز دارد

فقط برای نتایج پرداخت کنید

این ظاهراً شناخته شده ترین مورد استفاده مجانی از تبلیغات در Google AdWords است. با AdWords ، سازمان ها بیشتر هزینه برداشت های تبلیغاتی خود را می پردازند تا برداشت ها. این به عنوان جبران خسارت برای هر مدل تبلیغاتی سریع (PPC) شناخته می شود. در امتداد این سطر ، وقتی مشتری برای بازدید از سایت خود اقدام به پرداخت مبلغی می کند ، پول را با پرداخت پول کنار می گذارد.

پیگیری اعدام
Google AdWords سازمانها را قادر می سازد نمایشگاه آگهی های خود را دنبال کنند. این بدان معنی است که شما می توانید تعداد مشتریانی را مشاهده کنید که تبلیغ شما را مشاهده می کنند و به شما ضربه می زنند. علاوه بر این ، Adwords شما را قادر می سازد تا به دنبال بررسی سایت خود ، تعداد مشتریانی که یک حرکت ایده آل را انجام می دهند را دنبال کنید.

طبق گزارش تأثیر اقتصادی Google ، سازمانها برای هر دلار که در AdWords هزینه می کنند 2 دلار عادی می کنند. در یک زمان با این روش ، استفاده از Google AdWords به عنوان ویژگی روش تبلیغ اینترنتی شما بدون شک نتایج مثبت را تحقق خواهد بخشید. در هر صورت ، این در هر مورد برای هر صنعت معتبر نیست. ایده آل ترین روش برای یافتن اینکه AdWords برای بررسی سودمندی در کسب و کار شما خواهد بود یا خیر.

اگر در مورد چگونگی دستیابی به تنظیم سابقه خود و نحوه استفاده سودمندانه از AdWords ناراحت باشید ، این راهنما قصد دارد فقط در انجام این کار به شما کمک کند. جست و جو در

آماده شدن برای PPC

پرداخت هر کلیک تبلیغاتی یک دارایی شگفت انگیز است ، با این حال درست هنگامی که از آن به صورت حیرت آور استفاده می شود. قبل از اینکه بتوانید به فکر ایجاد AdWords خود باشید ، باید در مورد اهداف خود معنا داشته باشید. در حالی که "معاملات بیشتر" ممکن است به عنوان یک هدف باورنکردنی به نظر برسد ، تبلیغ مبتنی بر وب از شما انتظار دارد که به صراحت صریح باشد.

این بسیار غیرممکن است که شخصی که از سایت شما بازدید می کند فقط به این دلیل که اقدام به خرید کند. معاملات آنلاین بطور فزاینده ای در معرض ایجاد و حفظ مجدد هستند

رابطه اعتماد با خریدار شما. از این رو ، برای استفاده از AdWords می توان اهداف مختلفی را برای یک تجارت در نظر گرفت. مثلا،

تولید معاملات

ثبت نام

استخدام کنندگان ایمیل

تولید سرب

ارتقاء شعور برند و بررسی عزت نفس

اگرچه رسیدن به بیش از یک هدف بسیار عالی است ، به یاد داشته باشید که برای رسیدن به مقصد های مختلف باید صلیب های مختلفی را اجرا کنید (بعداً در مورد این مورد). گذشته از مشخص کردن هدف ، مهمترین چیز مهم دیگر برای تبلیغ در AdWords ، داشتن صفحه تبریک است.

نقطه ورود

نقطه ورود یک URL یا صفحه وب سایت است که مشتری هنگام کلیک روی تبلیغات شما "فرود می آید". یک صفحه خوشامدگویی یک صفحه مستقل است که از سایت اصلی شما غیرقابل تصور است و هدف آن تمرکز بر روی یک هدف خاص است. یک نقطه ورود باورنکردنی مهم برای رسیدن به نبرد AdWords شما مهم است. صفحه ارائه برنامه ریزی شده و بهبود یافته در اطراف ، به تبدیل میهمانان به رهبری یا حتی مشتری کمک می کند.

مدل صفحه تبریک

نقطه ورود مدل

ضمن برنامه ریزی صفحه تبریک ، موارد همراه را به یاد داشته باشید:

مراکز ورود به مرکز: صفحات تبریک مجرد را برای پیشنهادات منحصر به فرد طراحی کنید. نقطه ای از ورود که نورافکن در مورد اهداف بی شماری ممکن است باعث ناراحتی میهمانان شما شود.

منبع الهام: از ترکیب و مناسب کردن منبع ایده آل دکمه الهام در صفحه ارائه خود غافل نشوید.

همسایگی همه کاره: با افزایش تعداد مشتری های قابل حمل به طور مرتب در وب ، تضمین این نکته که ورود شما به خوبی قابل حمل باشد ، بسیار مهم است.

آنچه را که تضمین می کنید بیان کنید: صفحه تبریک شما باید تضمین هایی را که در تبلیغ شما ایجاد شده است ، منتقل کنید. به عنوان مثال ، اگر تبلیغات شما در مورد تخفیف بحث می کند ، اطمینان حاصل کنید که نقطه ورود شامل علامت گذاری به عنوان گفته شده است.

به داده های بیشتری در مورد کارآمدترین روش برای برنامه ریزی با تغییر زیاد در صفحات ارائه نگاه کنید.

در این مرحله ، شما باید اهداف مختلفی داشته باشید و صفحات ارائه اختصاص داده شده ای را برای دستیابی به آخرین اهداف خود داشته باشید. در حال حاضر زمان تنظیم حساب Google AdWords است.

تنظیم حساب Google AdWords

مرحله 1: ثبت نام کنید

کافیست به سایت Google AdWords بروید و با حساب Google خود ثبت نام کنید. در صورتی که حساب Google ندارید ، باید یکی از آنها را تهیه کنید. استرس نیست ، نباید بیش از دو یا سه دقیقه طول بکشد.

Google AdWords را دنبال کنید

Google AdWords را دنبال کنید

وقتی وارد ظرافت های اساسی شدید ، به صفحه همراه خود می روید تا اولین صلیب جنگی خود را انجام دهید. در اینجا می توانید محدوده مالی خود را انتخاب کنید ، جمعیت هدف را تنظیم کنید ، پیشنهادات خود را تنظیم کرده و تبلیغات خود را به صورت تکراری تنظیم کنید.

اولین جنگ صلیبی Google AdWord را تنظیم کنید

اولین نبرد Google AdWords را تنظیم کنید

مرحله 2: بودجه خود را تنظیم کنید

همانطور که باید واضح باشد ، توصیف یک محدودیت مالی عمده ترین کار در بورس است. مشخص کردن هزینه های روزانه به شما تضمین می کند که هرگز از محدودیت استفاده خود عبور نکنید. ایده آل ترین روش برای محاسبه برنامه هزینه روز شما این است که در ابتدا مقدار مهمانانی را که صفحه ارائه شما می تواند در مشتری تغییر کند ، درک کنید. در صورت شروع کار ، کار با پست های میانی خوب است.

برنامه هزینه Google AdWords

برنامه هزینه Google AdWords

همانطور که توسط WordStream نشان داده شده است ، سرعت عادی تغییر در شرکت ها 2.35 درصد است. این بدان معناست که ، در حالت عادی ، فقط 2.35 of از مشتریان پس از ضربه زدن به یک اعلان ، حرکت ایده آل را انجام می دهند. با توجه به نرخ تغییر عادی برای صنعت خود ، می توانید از مبلغی که خوشحال می کنید برای هر میهمان صرف کنید ، استفاده کنید. به همین ترتیب به هزینه های هر تضمین (CPA) اشاره شده است.

بعد از اینکه برنامه پول و هزینه ایده آل خود را انتخاب کردید ، روی یدکی کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

مرحله 3: مخاطب هدف خود را انتخاب کنید

در این پیشرفت ، یک منطقه زمین با سرعت قابل اجرا از گروه علاقه مند مورد نظر خود پیدا می کنید. این مؤلفه تضمین می کند که تبلیغ شما بطور منحصر به فرد به مشتریانی نشان داده می شود که با استفاده از عبارات بازاریابی که برای آنها پیشنهاد می کنید (در ادامه بعداً) را دنبال می کنند و در منطقه توپوگرافی تعیین شده توسط شما در دسترس هستند.

مناطق Google AdWords

مناطق Google AdWords

با استفاده از گزینه جایگزین جستجوی پیشرفته ، به "دهانه تمرکز روی" دسترسی پیدا می کنید. تمرکز بر روی شما این امکان را می دهد تا روی بخش مشخصی از بخش پستی خود تمرکز کنید. مشروط بر ایده تجارت شما ، باید تمام ملت ها ، یا فقط مناطق شهری را هدف قرار دهید به شرط اینکه چیزی را به صورت محلی بفروشید. حتی می توانید برای هر یک از اهداف ، تغییرات پیشنهادی متمایز را تنظیم کنید. به عنوان مثال ، شاید شما نیاز به پیشنهاد بیشتری در داخل دهانه 10 مایل داشته باشید ، هرچند که در داخل آن 30 مایل پایین تر باشد.

تمرکز روی Google AdWords است

تمرکز روی Google AdWords است

مرحله 4: یک شبکه را انتخاب کنید

مرحله بعدی انتخاب بین شبکه جستجوی Google و شبکه نمایش است. شبکه جستجو تبلیغات شما را در SERP های google قرار می دهد ، در حالی که شبکه نمایش تبلیغات شما را در هر سایتی که تبلیغات را نشان می دهد نشان می دهد.

جستجوی Google AdWords در مقابل ترتیب نمایش نمایش می دهد

Google A

جستجوی dWords در مقابل نمایش ترتیب ترتیب می دهد

برای کارآموزان و شرکتهای مستقل ، مقرر شده است که با استفاده از شبکه جستجو همراه باشید زیرا تبلیغات شما را به مشتریانی نشان می دهد که صریحاً به دنبال عکاسی مهم برای تجارت شما هستند. نمایش تبلیغات می تواند برای علامت گذاری ، retargeting باورنکردنی باشد و به طور کلی یک CPC تن پایین داشته باشد. در هر صورت ، آنها علاوه بر این ، مانند سؤال نیستند.

مرحله 5: کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید

کلمات کلیدی Watch Watch عبارت های شکار یا عباراتی است که یک مشتری هنگام هدایت استعلام وارد جعبه تعقیب گوگل می کند. Google به شما امکان می دهد حدود 15-20 علامت تجاری را انتخاب کنید که ممکن است تبلیغات شما را در SERP نشان دهد. سعی کنید استرس نداشته باشید ، به طور کلی بعداً می توانید موارد عکاسی بیشتری را بعدا وارد کنید

کلمات کلیدی Google AdWords

کلمات کلیدی Google AdWords

انتخاب یک زن و شوهر از کلمات کلیدی تماشایی که حتماً به نتیجه می رسانید ، انتخاب می شود و به جای انتخاب 20 علامت مهم است. با گفتن این نکته ، علاوه بر این ، به حجم شکار کلمات کلیدی موجود در آن توجه کنید. اگرچه به نظر می رسد انتخاب مسیر دستوری که حجم 450،000 پرس و جو است ، جذاب باشد ، انجام چنین کاری احتمالاً بهترین فکر نخواهد بود.

همانطور که قبلاً به آن اشاره شد ، AdWords با چارچوبی ارائه می دهد. Captphrases با حجم زیاد دنباله ، بطور کلی شگفت آور هستند که می توانند از آن استفاده کنند. انتخاب بیشتر کلید واژه ها یا انتخاب عبارات مهم با حجم زیاد پرس و جو ممکن است یک مسئله پرهزینه باشد.

با انتخاب یک زن و شوهر از مسیرهای قابل توجه با حجم شکار متوسط ​​، هزینه های خود را در محدوده مناسب نگه دارید.

انواع Watchwords و تعیین صحیح "مسابقه Catchphrase"

چهار نوع مختصات کلمات کلیدی دیده بان وجود دارد که تصمیم می گیرند شما چگونه باید تبلیغ خود را نشان دهید.

مسابقه گسترده: مسابقه گسترده تنظیم پیش فرض در AdWords است. همانطور که توسط گوگل نشان داده شده است ، "تبلیغات شما را قادر می سازد که در جستجوی اصطلاحات تطبیقی ​​و انواع قابل استفاده ، از جمله کلمات معادل ، ساختارهای انفرادی و جمع ، هجی های غلط احتمالی ، ساقه ها" باشید.

مسابقه گسترده به شما اجازه می دهد تا به گسترده ترین قطعه جمعیت خود برسید. به این ترتیب ، از آنجایی که ممکن است ، از آنجا که مسابقه گسترده تبلیغات شما را برای کلمات معادل و یک قطعه از کلمات تماشایی شما نشان می دهد ، تبلیغات شما ممکن است در یک لیست از موارد لیست غیرمسئول ظاهر شود.

به عنوان مثال ، شما ممکن است در حال تلاش برای "رستوران های درجه یک منچستر" باشید ، با استفاده از بازی گسترده ، تبلیغات شما نیز ممکن است در نتایج "پیتزا در منچستر" ظاهر شود.

اصلاح کننده مسابقه گسترده: اصلاح کننده گسترده بازی کنترل بیشتری به شما می دهد. فقط با وارد کردن "+" قبل از یک مدت ، می توانید آن را تنظیم کنید. درست هنگامی که یک عبارت تعقیب شامل عبارات یا کلمات بعد از '+ باشد ، تبلیغات شما در نتایج ظاهر می شود.

به عنوان مثال ، در صورت ارائه پیشنهاد "+ منچستری خوب" ، نتیجه شما هرگز برای اصطلاحات جستجو مانند "پیتزا در منچستر" ظاهر نمی شود.

مختصات بیان: مختصات بیان کنترل بیشتری را به کارآفرینان ارائه می دهد. در زمانی که مختصات ایالتی را انتخاب می کنید ، تبلیغات شما فقط در نتایج مربوط به اصطلاحات جستجو نشان داده می شود که درخواست مشابه آن با عنوان گرفتن انتخاب شماست.

این بدان معنی است که به شرط خاموش انتخاب "غذای عالی منچستر" ، تبلیغات شما برای "غذای عالی منچستر" ظاهر نمی شود. برای تعیین مختصات ایالتی ، اساساً بندهای ساعت خود را بین استنادها قرار دهید.

مطابقت دقیق: همانطور که از نام آن پیداست ، این گزینه جایگزین تبلیغ شما خواهد شد وقتی شخصی با یک عبارت استعلامی که از واژگان انتخابی شما قابل تشخیص نیست ، نشان می دهد.

در صورت امتحان کردن دقیق بازی و کلمه کلیدی شما "غذای عالی منچستر" است ، تبلیغات شما در جستجوی اصطلاحات جستجو مانند "بهترین کافه های درجه یک منچستر" نیست.

برای نشان دادن تطابق دقیق ، بخش هایی را در مورد مسیرهای انتخاب شده انتخاب شده خود قرار دهید. (مدل: [منچستر خوب جشن]) نکته: استفاده از مسابقه قطعی می تواند یک رویکرد ایمن و کندتر برای مقیاس جنگهای صلیبی ما باشد تا در بدو شروع.

عبارات منفی: واژگان کلیدی منفی عبارت است از شرایطی که به شما کمک می کند تا ارتقاء دهید در بین جمعیت غیرمادی ظاهر نمی شود. این مؤلفه AdWords اثبات می کند به یک فرصت غیرفعال که شما یک مورد / مدیریت دارید که می تواند عبارات برجسته را به چیزی که وصل نشده است منتقل کند.

با انواع مختصات با ارائه آشنا شوید.

مرحله 6: پیشنهاد خود را تنظیم کنید

همانطور که قبلاً اشاره شد ، AdWords از یک مدل ارائه دهنده استفاده می کند. پیشنهاد اندازه گیری وجهی است که شما می خواهید برای هرکدام از افراد که در تبلیغات شما جلب می کنند ، بپردازید. به شرطی که شما و رقیب خود را برای گرفتن یک مسیر دستیابی مشابه به شما پیشنهاد می کنند ، و خوشحال می شوید که برای هر کلیک هزینه بیشتری بپردازید ، تبلیغات شما نسبت به آنها بیشتر نشان داده می شود.

Google AdWords ارائه می دهد

Google AdWords ارائه می دهد

همانطور که باید واضح است ، به شما دو گزینه ارائه می شود. این مورد اولیه به Google این امکان را می دهد تا پیشنهاد شما را اضافه کند تا سود محدودیت هزینه شما را افزایش دهد. به شرطی که شما ترجیح می دهید پیشنهاد خود را از نظر جسمی تنظیم کنید ، ما پیشنهاد می کنیم با استفاده از کلید واژه برنامه ریز Google ، اکتشافاتی را انجام دهید.

در صورت شروع کار ، باید تا زمانی که با چارچوب AdWords آشنا نشوید ، از پیشنهادات برنامه ریزی شده شروع کنید. همانطور که ممکن است ، تنظیم پیشنهادات بدنی به طور کلی می تواند زرنگ تر باشد. البته در برخی اوقات نیز به همین ترتیب نیاز به پشتیبانی پیشرفته اضافی دارد.

مرحله 7: تبلیغ خود را بنویسید

ترکیب تبلیغات شما ظاهرا اساسی ترین قطعه این رویه است. ما به شما پیشنهاد می کنیم ایده اصلی خود را ارائه دهید و آن را واقعاً قانع کننده جلوه دهید. پیام شما باید بی نظیر ایده شما را به گونه ای منتقل کند ، که مشتری را ترغیب به تبلیغات شما کند و از سایت شما بازدید کند. در اینجا چند نکته برای شروع کردن شما آورده شده است:

بهترین راهکارهای نوشتن مقاله

آن را کوتاه نگه دارید: فضای زیادی برای محتوا وجود ندارد. بنابراین ظروف سرباز یا مسافر خود را نگه دارید
نمره کیفیت نه تنها تعیین موقعیت تبلیغ شما ، بلکه بر روی روش ارائه و آنچه در هر کلیک می پردازید نیز تأثیر می گذارد. برای تصمیم گیری در مورد وضعیت تبلیغات شما ، Google مبلغ پیشنهاد را با نمره کیفیت شما متفاوت می کند. به عنوان مثال ، برای یک کلمه عبور ویژه ، اگر نمره کیفیت شما 0.7 باشد و یک پیشنهاد 1 دلاری را ارائه دهید ، تبلیغات شما در زیر رقیب شما قرار می گیرد که نمره کیفیت آن 0.4 و پیشنهاد شده 2 دلار است.


[ بازدید : 725 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]