نکاتی که بایستی در مورد تفاوت سرور مجازی و اختصاصی بدانید

سه شنبه 14 آبان 1398
14:13
hostingtutorial

تفاوت بین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی

قبل از انتخاب هر یک از آنها ، داده های تفاوت سرور مجازی و اختصاصی تسهیل کننده اساسی هستند. برای شما مهم است که در مورد تضاد میان تسهیل ابر و تسهیل VPS فکر کنید.


تفاوت بین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی

قبل از انتخاب هر یک از آنها ، داده های تفاوت سرور مجازی و اختصاصی) تسهیل کننده اساسی هستند. برای شما مهم است که در مورد تضاد میان تسهیل ابر و تسهیل VPS فکر کنید.

دولت های VPS از سرورهای خصوصی مجازی برای سایت های مشتریان خود استفاده می کنند. این ظرفیت و ویژگی های برجسته چند است که باعث می شود این نوع از تسهیلات به شدت مشهور در بین سرپرست وب سایت باشد.

این نوع تسهیل برای هر نوع مشتری از مبتدی تا افراد برجسته ایده آل است. اکثریت قریب به اتفاق تأمین کنندگان سایت تسهیل کننده طیف گسترده ای از برنامه های سرور مجازی(VPS) را ارائه می دهند.

فضای صفحه * از یک سرور مطابق با نکات برجسته و اندازه چیدمان خریداری شده در اختیار دارندگان سایت قرار می گیرد. به هر حال در سالهای جاری نوع دیگری از تفاوت سرور مجازی و اختصاصی تسهیل کننده مدیریت ایجاد شده است.

به عنوان تسهیل کننده سرور ابری شناخته شده است. با استفاده از یک سرور سازماندهی شده برای دادن دارایی های بی حد و حصر به مشتریان.

مجازی سازی چیست؟

چگونه می توانیم با یک توضیح کوتاه در مورد اینکه مجازی سازی دقیقاً چیست ، شروع کنیم. برای وضعیت ما ، مجازی سازی نشان دادن ساخت مجازی از چیزی است ، از جمله چارچوب های تجهیزات مجازی کامپیوتر ، ابزارهای انباشت و دارایی های ترتیب PC.

با استفاده از یک برنامه نویسی مجازی سازی که به عنوان hypervisor معروف است ، به پایان رسید. به طور کلی ، یک VPS یک ماشین مجازی است که عناصر یک سرور را بازی می کند و روی تجهیزات سرور باور نکردنی اجرا می شود.

مزایای سرور مجازی و اختصاصی

سرور ابری در مقابل همبستگی تفاوت سرور مجازی و اختصاصی) به چند متغیر بستگی دارد. این به شما در درک بهتر موارد بهتر برای خود کمک خواهد کرد. وجه نقد درمورد خریدن امور اداری تسهیلاتی بسیار مهم است.

شما باید بسته ای را در محدوده مالی خود جستجو کنید. بنابراین در حالی که این دو را مرور می کنید ، شارژ را به همان اندازه دلیل منطقی بودن به عنوان اولویت اصلی نگه دارید. هر دو دولت تسهیل کننده دارای ساختار شارژ جداگانه ای هستند.

یک برنامه تسهیل سرور مجازی(VPS) معمولی می تواند هر ماه یک اندازه گیری خاص از پول نقد را به شما بدهد اما دارایی های قابل دسترسی محدود هستند.

این برای افرادی که به یک برنامه خاص برای ماه هزینه نیاز دارند مناسب است. سپس مجدداً در سرور ابری تسهیل شده ، گزینه خرید بسته های انتخابی را خواهید داشت.

اما می توانید با پرداخت پول اضافی از نقاط شکست این ترتیب پیشی بگیرید. بنابراین شما باید برای دارایی های اضافی که استفاده می کنید پرداخت کنید.


معایب بین سرور مجازی و اختصاصی

در صورت بروز ظرفیت های سرور ، بسته های VPS تسهیل کننده فوق العاده ای متفاوت است. چند برنامه ممکن است فقط در 10 ماه 10 دلار هزینه داشته باشد در حالیکه سایرین برای مدت مشابه 200 دلار هستند.

در مدیریت سرور ابری می توانید در صورت پرداخت هزینه اضافی در استفاده از آن ، تفاوت سرور مجازی و اختصاصی درآمد بیشتری کسب کنید. قابلیت بسط بی حد و حصر ارائه شده توسط سرور ابری، اجرای سایت را در کلیه موارد در نظر گرفته شده بهبود می بخشد. یک سرویس معمولی VPS ممکن است در دارایی کم باشد و این می تواند مانع از ارائه سایت شما شود.

مدیریت سرور ابری به طور مداوم دارایی های لازم را از جمله پهنای باند * و فضا می دهد. متعاقباً ظرفیتهای سرور وظیفه انتخاب در ابر VPS را در مقابل امتحان تسهیل كننده سرور مجازی(VPS) فرض می كنند.

سرور ابری در حال حاضر توسط تعداد زیادی از سایتهای عظیم در دنیای آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. این به دلیل توضیحاتی است که سرور سازماندهی شده و مورد استفاده قرار می دهد ، برای شرکت های عظیم ایده آل است.

در صورت نیاز به اقدامات بی حد و حصر فقط به عنوان تنظیم تسهیل کننده قوی ، تسهیل ابر سرور مجازی(VPS) بهترین انتخاب برای شماست.

به گونه ای باشد که ممکن است در شرایطی که شما یک سایت کوچک با تعداد روز مهمانان روز کمتری داشته باشید ، در آن زمان باهوش تر باشید تا به یک برنامه تسهیل سرور مجازی(VPS) معمولی بروید.

از این طریق درک تفاوت سرور مجازی و اختصاصی تسهیل کننده شما را در شناسایی یک تناسب بین این دو کمک می کند.

http://hostingtutorial.avablog.ir/post/1




[ بازدید : 268 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]