6 ابزار رایگان SEO برای بهبود عملکرد وب سایت عملکرد Translations of عملکرد NounFrequency operation ع

دوشنبه 23 دی 1398
18:33
hostingtutorial

با انتظار از رویکردهای تعریف شده برای بهبود عملکرد سئو در سایت خود و جستجوی اینکه سایتهای رقبا در تضاد با شما هستند چگونه جستجو می کنید؟ درباره شش ابزار رایگان که می توانند به شما در بهبود سئوی سایت شما کمک کنند چیست؟

ما قبلاً در مورد ابزارهای بهبود سایت (SEO) توضیح داده ایم ، به خصوص اینکه دستگاه های دارای امتیاز SEO چگونه باید روش شناسی مواد خود را کنترل کنند و جنبه های متعددی از سئو وجود دارد که برای ورود به آنها اساسی است - از تکنیک محتوا گرفته تا سئو درون صفحه و غیره. و سئو تخصصی. امروز ما بهترین دستگاه های رایگان SEO را برای بهبود عملکرد عمومی سایت شما پخش خواهیم کرد.

بهترین ابزار جستجوگرها رایگان برای بررسی سایت چیست؟

سایت گریدر توسط HubSpot

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

کنسول جستجوی Google

فریاد قورباغه

دیتابوکس

بهینه سازی موتور جستجو Browser.com

همچنان که در زیر همه توضیح می دهیم ادامه دهید.


1. سایت گریدر توسط HubSpot

دستگاه گریدر سایت HubSpot

به احتمال زیاد مشهورترین سایت درجه یک رایگان در دسترس ، وب سایت Grader توسط HubSpot یک دارایی خارق العاده برای درک چگونگی شمع سایت شما در نزدیکی آنلاین این چالش است و چه کاری می توانید برای بهبود نمایشگاه صفحه وب خود انجام دهید. سایت گریدر ترافیک ، سئو درون و خارج از صفحه ، بیت دانش صفحه ، بهبود همه کاره و سایر عناصر تخصصی را که بر نمایشگاه سایت شما تأثیر می گذارد ، ارزیابی می کند.

فرم رایگان این دستگاه معاینه برای استفاده بسیار طبیعی است. فقط URL سایت را وارد کنید و استعلام خود را ارائه دهید. در نتیجه این سازه نتایج نشان داده شده در داشبورد مستقیم را ارائه می دهد و پیشنهادهایی را ارائه می دهد. هر منطقه از سایت شما مورد ارزیابی قرار می گیرد ، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که چه چیزی به پیشرفت نیاز دارد و در صورت نیاز به درک کامل ، می توانید یک مقدمات رایگان را بدون وقف و بدون ورود به Mastercard شروع کنید. به همین ترتیب می توانید URL های مدعیان را تجزیه کنید تا درک کنید که چگونه تحلیل می کنید.

2. Google Analytics

دستگاه های Google Analytics برای بهبود عملکرد سایت

همه در مورد Google Analytics شناخته شده اند ، اما شگفت آور است که تعدادی از سازمان ها از سوءاستفاده از همه نکات برجسته در آزمون خود غفلت می کنند. صرف نظر از اینکه CMS سایت شما در تحقیقات کار کرده است ، این فرصت شما را برای ایجاد یک رکورد رایگان به دست می آورد. با استفاده از آن ، می توانید استفاده از صفحه وب ، منابع ترافیکی ، ورودی های برتر وبلاگ و موارد دیگر را دنبال کنید. این حتی به عنوان یک وسیله نقلیه دستیابی پر می شود.

سایر ظرفیتهای پذیرش شامل شناسایی محتوای کپی ، یافتن اتصالات شکسته شده و پیوندهای برگشتی (مراجعه کنندگان) برای کمک به تلاشهای مراجعه کننده شخص ثالث شما هستند. كل این اطلاعات به شما كمك می كند تا هنگام انجام به روزرسانی ها و پیشرفت های پیشرفته در سایت خود ، در انتخاب گزینه های آموزش دیده تصمیم بگیرید.

3. کنسول جستجوی Google

دستگاه های کنسول جستجوی Google برای SEO

کنسول جستجوی Google یک سرمایه باورنکردنی برای از بین بردن SEO سایت شما و کشف راه های توسعه است. این ابزار ترافیک صفحات ، اطلاعات مربوط به گرفتن کلید ، رتبه بندی صفحه در نتایج جستجوی Google ، ترافیک صفحات را با ابزار جدا می کند و این فقط آغاز است. علاوه بر این ، باید به پیشرفت سئوی محله خود بروید. به عنوان یک مورد Google ، به خوبی نشان می دهد که با سایر دستگاه های Google مانند Analytics ، Google Trends و Google Ads کار می کند.

از آنجا که Google مکانی برای کشف سایت شماست ، برای استفاده از ابزارهای آنها خوب است. با استفاده از کنسول جستجوی خود ، می توانید دانش کمی را در مورد چگونگی عملکرد سایت خود در ترقی با روالهای پذیرفته شده Google و ایجاد محاسبات مداوم ، انتخاب کنید. این ابزار می تواند در ارسال نقشه های نقشه به شما کمک کند و علاوه بر یک تن دیگر ، از لیست گوگل ، ضبط و سایر داده های قانونی را نیز به طور مشروح به شما ارائه دهد.

4. فریاد قورباغه

فریاد قورباغه دستگاه عنکبوتی

در صورتی که به دنبال وسیله ای مناسب هستید که سایت شما را خزش کند و به بررسی SEO کمک کند ، Screaming Frog می تواند به شما کمک کند. یک مرورگر وب یا یک اشکال می تواند محتوای سایت شما را برای کمک به بهبود شانس حضور در نتایج جستجوگر اینترنت در لیست قرار دهد. فرم رایگان می تواند تا 500 صفحه در یک سایت انفرادی شیب کند ، و دیدن این که آیا هرکدام از صفحات شما منحرف شده اند یا احتمال خاموش بودن آن که از ترس 404 اشتباه دارید ، خارق العاده است.

به همین ترتیب می توانید عناوین صفحه و تصاویر متا را نیز مورد بررسی قرار داده و صفحات کپی و ماده ای را پیدا کنید که واقعاً می تواند به اعتبار سئو سایت شما آسیب برساند. فرم پرداخت شده ، نکات برجسته تری را ارائه می دهد از جمله رندر جاوا اسکریپت ، جستجوی کد منبع سفارشی ، محتوای محتوای تصویر از دست رفته ، هماهنگی Google Analytics و این تنها نوک کوه یخ است و برای مجوز یک ساله واقعا منطقی است.

5. دیتابوکس

دستگاه معاینه سایت Databox

در صورتی که شما یک دانش آموز تصویری باشید ، Databox باید یک فکر واقعی باشد. این یک دارایی باورنکردنی است که اطلاعات سایت شما را جمع می کند و آن را در سازماندهی بصری ارائه می دهد ، که برای اطلاعات مستمر و نمایش مستقیم و اندازه گیری مستقیم به شرکای داخلی شما فوق العاده است. Y
حتی می توانید داشبورد بسیار شخصی خود را برنامه ریزی کنید تا اطلاعاتی را ارائه دهید که به طور کلی قابل توجه است. تصاویر می توانند مسیر را به سمت مراحل بعدی شما جهت بهبود سئوی سایت هدایت کنند.

به همین ترتیب می توانید هشدارهایی را برای اندازه گیری های مورد نیاز برای نمایش همه با استفاده از صندوق ورودی خود ، روی برنامه کاربردی Databox همه کاره یا حتی از طریق ترکیب Slack دریافت کنید. فرم رایگان شامل نکات برجسته حمایتی زیادی است ، اما در صورت نیاز به سودمندی بیشتر برای هماهنگی اطلاعات در مراحل مختلف ، به عنوان مثال HubSpot ، Google Analytics ، Salesforce و کانالهای اجتماعی خود ، باید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید. مدل های تخمین لایه ای آنها.

6. مرورگر بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی موتور جستجو دستگاه مرورگر برای بهبود عملکرد سایت

آسان ، مرورگر SEO شما را قادر می سازد به سرعت سایت خود را به روشی که یک ابزار جستجوگر وب آن را مشاهده می کند (بدون طرح و تصاویر زیبا) مشاهده کنید. علاوه بر این ، آن را به برخی از جزئیات بررسی مناسب ، به عنوان مثال ، زمان بارگذاری صفحه ، اندازه صفحه ، برچسب های تصویر بالا ، و تعداد تصاویر ، عناوین و کلمات ارائه می دهد.

همچنین ، مقدار اتصالات داخلی و خارجی را در یک صفحه و داده های متا به شما نشان می دهد ، به عنوان مثال برچسب عنوان ، نمایش متا ، برچسب روبات های متا و این تنها نوک کوه یخ است. با تمام اطلاعات کل ، شما پیش نمایش مناسبی از اجرای کلی سایت خود دریافت می کنید و می توانید مناطقی را که نیاز به پیشرفت دارند مشخص کنید.

پاداش ابزار جستجوگرها

این ابزار رایگان مراقبت از تعداد قابل توجهی از مسائل شما ممکن است با بهبود عملکرد سئو سایت خود را مراقبت نمی کند ، با این وجود بدون شک شما را به داشتن یک اثر کمک خواهد کرد و مناطق قابل توجهی را که نیاز به سریع ترین توجه داشته باشید به رسمیت می شناسید. یکی دیگر از دارایی های باورنکردنی که می توانید به آن نگاه کنید لحظه حضور ما به راهنمای Survival SEO است. این یک موضوع کاملاً جامع تر است که در سئوی جستجوگرها گشت و گذار است و یک دارایی بیشتر و نکات سئو را ضبط می کند. به سادگی روی اتصال در زیر کلیک کنید.

علاوه بر این ، به طور مداوم به یاد داشته باشید که SEO یک اقدام مستمر است که چیزی فراتر از دستگاه های صحیح را می گیرد. به همین ترتیب نیاز به سرمایه گذاری و نظم قابل توجهی دارد.

[ بازدید : 525 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]