تفاوت هاست اشتراکی و هاست ابری که بایستی بدانید

دوشنبه 16 دی 1398
17:34
hostingtutorial

برای داشتن یک وب سایت در اینترنت می خواهید میزبانی اینترنتی بخواهید. اما ، چگونه می توانید نوع مناسب میزبانی وب سایت را برای مشاغل خود انتخاب کنید؟ و چه تفاوتی بین میزبانی ابر در مقابل میزبانی وب مشترک وجود دارد؟


برای داشتن یک وب سایت در اینترنت می خواهید هاست اشتراکی اینترنتی بخواهید. اما ، چگونه می توانید نوع مناسب هاست اشتراکی وب سایت را برای مشاغل خود انتخاب کنید؟ و چه تفاوتی بین میزبانی ابر در مقابل میزبانی وب مشترک وجود دارد؟

میزبانی وب ممکن است پیچیده باشد و گزینه های زیادی برای آن وجود دارد. از بین رفتن پاک است ، بنابراین اگر در نقطه شروع استرس دارید احساس بدی نکنید.

در زیر ما به تغییرات بین هاست ابری و هاست اشتراکی شیرجه می زنیم. اینها از حداکثر گزینه های مشترک میزبانی وب هستند. به یاد داشته باشید ، ترجیح مناسب برای همه وجود ندارد؛ نوع مناسب برای شما بستگی به خواسته های وب سایت شما دارد.

هاست اشتراکی چیست؟

هاست اشتراکی وب مشترک ارزانترین ، محبوب ترین و حداکثر نوع راه حل میزبانی وب سایت است. به طور معمول آن را با قیمت 9.99 دلار یا بسیار کمتر از ماه در بازار مشاهده خواهید کرد.

با هاست اشتراکی ، سرور بی سرپرست بین زن و شوهر کاربر تقسیم می شود. هر کاربر مقدار پهنای باند مشترکی را به دست می آورد. با این حال ، هر کاربر همچنین می تواند تعداد نامحدودی از وب سایت ها را در حساب خود قرار دهد. بنابراین سروری که در بین بدهی های متعدد کاهش می یابد ، می تواند به هر مناسبت میزبان هزاران سایت باشد!

در صورتی که برخی وب سایتهای دیگر روی سرور منابع زیادی را بدست آورند ، وب سایت شما می تواند ضعیف عمل کند. با این حال ، هاست اشتراکی خالص معمولاً تمام تلاش خود را برای کاهش این اثرات انجام می دهند.

هاست ابری برای وب سایت های بزرگتر بیشتر است ، در حالی که میزبانی وب سایت مشترک می تواند برای کسانی که دامنه قیمتی کاملاً تنگ دارند یا برای افرادی که قصد دارند وب سایت های خود را بسیار ناچیز نگه دارند ، اولویت اول باشد.

هاست اشتراکی ابری چیست؟

کنجکاوی در مورد هاست ابری؟ میزبانی وب سایت ابر یا میزبانی وب سایت اینترنتی VPS ، به شما امکان می دهد از منابع سرورهای مختلف استفاده کنید ، در حالی که وب سایت شما محدود به یک محل سرور مجرد نیست. این امر باعث می شود تا خدمات ابری به طرز چشمگیری دنبال شود.

اگر دلیلی وجود دارد که شما VPS مانند نرم افزار سفارشی یا دسترسی به خریداری کرده اید ، لازم است که را پیشنهاد کنیم. اگر تنظیمات خاصی ندارید ، ممکن است که هاست ابری برای ترافیک شما کافی باشد ، اما یک سرور اختصاصی همیشه مطمئن ترین شرط بندی است. اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بسته مناسب را می توان یافت

فایده اصلی میزبانی وب ابری این است که امکان افزایش نامحدود را فراهم می کند و برای سایت های سنگین بازدیدکننده ضروری است. میزبانی ابر همچنین امکان محافظت بیشتر از سرور ضرب و شتم را فراهم می آورد. اگر یک سرور خرد شده باشد ، به سادگی به هر سرور ابری دیگر منتقل می شوید.

هاست ابری در مقابل میزبانی وب هاست اشتراکی: کدام یک را انتخاب می کنید؟

هاست ابری به دلیل ظرفیت در اختیار داشتن مقادیر زیاد بازدید کنندگان ، ایمنی پیشرفته امنیتی آن و قابلیت اطمینان ، به عنوان گزینه بالاتر برای میزبانی وب مشترک به عنوان گزینه ای بالاتر دیده می شود.

با این حال ، این موارد اضافی با هزینه انجام می شود ، و بیشتر گزینه های میزبانی وب سایت ابری نسبت به برنامه های مشترک میزبانی وب سایت مجلل تر هستند. اما اگر قصد توسعه صفحه وب خود را دارید و سایتی با میزان کارایی بالا می خواهید ، از مزایای آن میزبانی ابری به احتمال زیاد جایگزین خوبی برای نیازهای شما خواهد بود.

گفته می شود ، اگر تازه کار را شروع کرده اید و منابع مالی کاملاً ناچیز یا ناخوشایندی دارید ، یک هاست ابری وب سایت مشترک می تواند یک گزینه جایگزین بسیار مناسب برای شما باشد ، قطعاً تا زمانی که سکه ها را برای به روزرسانی دریافت نکنید ، قطعاً خود را انتخاب خواهید کرد.

نکاتی که بایستی در مورد تفاوت سرور مجازی و اختصاصی بدانید


[ بازدید : 443 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]