چرا نباید دامنه ها را با هاست خود ثبت کنید

يکشنبه 24 آذر 1398
15:49
hostingtutorial

گزینه های مختلفی وجود دارد که مربوط به ثبت دامنه ، فروشندگان و کارگزاران باشد. تلاش برای تصمیم گیری در مورد استفاده از آن می تواند بسیار زیاد باشد و به نظر می رسد استفاده از میزبان وب برای نگه داشتن همه چیز در یک مکان طبیعی است. با این حال ، ثبت دامنه با هاست شما می تواند یک ایده هولناک باشد ، به دلایلی که در زیر شرح می دهم.

دامنه و هاستینگ - چند مبانی

داشتن وبلاگ یا وب سایت شامل دو قطعه جداگانه ، دامنه و میزبان شماست. درک این عناصر برای موثرترین مدیریت سایت (های) شما مهم است.

دامنه آدرسی است که افراد برای رسیدن به سایت شما از آن استفاده می کنند. شما می توانید یک دامنه و هاست را با هر تعداد ثبت کننده یا ارائه دهنده ثبت کنید - اساساً برای استفاده از آن آدرس خاص وب سالانه هزینه ای پرداخت می کنید. در صورت متوقف کردن پرداخت ، شخص دیگری می تواند به جای آن از دامنه استفاده کند.

میزبانی وب سایت خدماتی است که در واقع پرونده های وب سایت شما را ذخیره می کند. اگر از طریق Blogger یا WordPress.com وبلاگ رایگان دارید ، میزبان شما به ترتیب Google یا WordPress است. وب سایت های خود میزبان فضای سرور را از شرکتی که موافقت خود را برای ذخیره پرونده های شما اجاره می کند ، اجاره می کنند.

در اصل ، پرونده های وب سایت خود را روی سرور میزبان خود قرار می دهید ، سپس به دامنه و هاست که وقتی شخصی آدرس اینترنتی شما را قرار داد ، به آن پرونده ها اشاره کند. این نوع کار مانند قرار دادن سیم کارت در تلفن همراه است - سیم کارت به آن تلفن می گوید ، "سلام ، شما اکنون با این شماره تلفن خاص کار می کنید." درست مثل اینکه می توانید سیم کارت تلفن را خاموش کنید و تلفن را با شماره تلفن های مختلف ، دامنه شما می تواند تنظیم شود تا با یک سرویس میزبانی وب متفاوت کار کند.


معضل ثبت دامنه

وقتی میزبانی وب سایت را تنظیم می کنید ، می توانید دامنه خود را از طریق هاست خود نیز ثبت کنید (بیشتر اوقات). برای بسیاری از افراد ، نگه داشتن تمام مطالب وب سایت خود در همان مکان به نظر ایده خوبی است. شما فقط باید از یک مجموعه اطلاعات ورود به سیستم خودداری کنید و می دانید که کادر پشتیبانی فنی میزبان شما مطمئن خواهند شد که همه چیز به درستی پیکربندی شده است.

با این حال ، شما همچنین می توانید دامنه خود را در جای دیگری ثبت کنید و به سادگی آن را به هاست خود گوشزد کنید. این همان چیزی است که من به دلایل زیادی به شدت توصیه می کنم.

دامنه خود را در یک مکان نگه دارید. اگر همیشه میزبان وب خود را عصبانی کرده و تصمیم به جابجایی سایت خود گرفتید ،دامنه و هاست احتمالاً می خواهید دامنه خود را نیز در صورت ثبت در هاست قدیمی انتقال دهید. انتقال دامنه می تواند آزار دهنده ، وقت گیر و گیج کننده باشد. اما اگر دامنه را در جای دیگری ثبت کرده اید ، دیگر لازم نیست کاری کنید جز تنظیمات DNS خود را برای نشان دادن به هاست جدید.

همه دامنه های خود را با هم ثبت کنید. شما ممکن است فکر کنید ، اما من فقط یک وب سایت دارم! این ممکن است درست باشد ، اما برای بسیاری از ما وب سایت ها اعتیاد دارند. به عنوان مثال ، من در حال حاضر 45 دامنه دارم. اگر نیاز به مدیریت آنها داشته باشم ، مثل وقتی که من تمام پرونده های خود را به سرورهای جدید خود منتقل کردم ، می توانم فقط به رجیستری خود مراجعه کنم و تنظیمات DNS را به روز کنید.

امنیت اضافه شده است چند سال پیش ، وب سایت پدرم هک شد. نه تنها هکرها سایت او را نابود کردند بلکه دامنه وی را از میزبان وب خود دور کردند و آن را به دست گرفتند. سکوها طول کشید تا او مالکیت را اثبات کند و همه چیز را پس بگیرد. وقتی دامنه های شما جدا هستند ، حتی اگر کسی به پرونده های شما دسترسی پیدا کند ، دامنه های شما ایمن هستند (با فرض اینکه شما از همان ورود و رمز عبور استفاده نمی کنید).

توصیه هایی برای دامنه ها و هاستینگ

مثل همیشه ، Namecheap را برای ثبت دامنه توصیه می کنم. آنها بسیار جذاب هستند و از خدمات عالی مشتری برخوردار هستند. آنها یک ویژگی جستجوگر عالی دارند که در صورت گرفته شدن نام مورد نظر دامنه های متناوب ، پیشنهاد می کند.

درمورد میزبانی ، من شخصاً از Cloudways استفاده می کنم ، اما به شما هشدار می دهم - برای اینکه پیکربندی صحیح سرور cloud خود را انجام دهید ، به کمی دانش فنی نیاز دارید. اگر مایل هستید این را امتحان کنید ، با پرداخت 10 دلار اعتبار رایگان از کد NUTSANDBOLTS در پرداخت استفاده کنید.

اگر راحت نیستید که با تمام فناوری های فنی سر و کار داشته باشید ، من SiteGround را به شدت توصیه می کنم. یا اگر یک میزبان وردپرس مدیریت شده را ترجیح می دهید که از همه مشخصات فنی برای شما مراقبت کند ، WPEngine را امتحان کنید.

مهم نیست که چه دامنه ای یا خدمات میزبانی وب را انتخاب می کنید ، مطمئن باشید که آنها چه چیزی ارائه می دهند ،دامنه و هاست هزینه آن را چگونه می دانند و چگونه سایت شما در صورت حرکت تحت تأثیر قرار می گیرد. ممکن است فکر کنید همیشه با ارائه دهنده فعلی خود سر و کار دارید ، اما هرگز نمی دانید چه اتفاقی می تواند در آینده رخ دهد. آماده سازی بهتر - بدترین ها را فرض کنید و به بهترین ها امیدوار باشید.

با ثبت دامنه های خود به طور جداگانه از هاست خود ، اگر می خواهید پول خود را در جای دیگری بدست آورید ، انتقال خیلی آسان تری را انجام می دهید

معضل ثبت نام منطقه

در حالی که میزبانی یک سایت اینترنتی را تنظیم کرده اید ، ممکن است علاوه بر این از طریق میزبان خود (حداکثر زمان) در منطقه خود ثبت نام کنید. برای بسیاری از افراد ، نگه داشتن تمام مطالب سایت اینترنتی خود در مجاورت یکسان ، ایده خوبی است. شما دستی لازم است که با یک مجموعه سوابق ورود به سیستم همگام باشید ، و می فهمید که بدنه پشتیبانی فنی کارگران میزبان شما اطمینان خواهد داد که همه چیز به طور پیکربندی تنظیم شده است.

اما ، شما همچنین می توانید دامنه خود را در جایی دیگر ثبت کنید و در واقع آن را در هاست خود عامل کنید. این همان چیزی است که من به دلایل زیادی به شدت توصیه می کنم.

منطقه خود را در یک منطقه نگه دارید. اگر همیشه میزبان وب خود را عصبانی کرده و تصمیم به جابجایی صفحه وب خود گرفتید ، علاوه بر این احتمال دارد اگر در میزبان قدیمی ثبت شده باشد ، دامنه خود را تغییر دهید. انتقال دامنه می تواند خواستار ، وقت گیر و گیج کننده باشد. اما اگر منطقه را در جای دیگری ثبت کرده باشید ، لازم نیست علاوه بر جایگزین کردن تنظیمات DNS خود ، کاری را انجام دهید که به میزبان جدید تبدیل شود.

همه دامنه های خود را بصورت دسته جمعی ثبت کنید. ممکن است در حال سؤال باشید ، اما من یک وب سایت ساده دارم! این ممکن است درست باشد ، اما برای بسیاری از ما وب سایت ها اعتیاد دارند. به عنوان مثال ، من چهل و پنج نام دامنه را در حال حاضر شخصی می کنم. اگر نیاز به کنترل آنها داشته باشم ، مانند بعد از اینکه تمام پرونده هایم را به سرورهای جدید خود منتقل کردم ، می توانم فقط به رجیستری خود مراجعه کنم و تنظیمات DNS را به صورت گسترده جایگزین کنم.

امنیت اضافه شده است. چند سال گذشته ، سایت اینترنتی پدرم هک شد. هکرها به آسانی وب سایت وی را شکستند ، اما علاوه بر این آنها دامنه وی را به دور از میزبان اینترنت وی منتقل کردند و آن را به دست گرفتند. مدتی طول کشید که او مالکیت را اثبات کرد و دوباره کل آن را بدست آورد. هنگامی که نام دامنه شما جداست ، با وجود اینکه کسی به پرونده های شما دسترسی پیدا می کند ، دامنه های شما امن هستند (با فرض اینکه شما از ورود و رمز عبور یکسان استفاده نمی کنید).

نکاتی درباره نام دامنه و میزبانی وب سایت

طبق معمول ، را برای ثبت منطقه توصیه می کنم. آنها استثنایی هستند و از خدمات برجسته مشتری هستند. آنها تنها یک عملکرد جستجو پرشکوه را دارند تا بتوانند دامنه های جایگزین را تأیید کنند در صورتی که تنها مورد نیاز شما گرفته شود.

در مورد میزبانی ، من به نظر من از استفاده می کنم ، اما به شما دامنه و هاستهشدار می دهم - کمی فهم فنی لازم است - راهی برای پیکربندی سرور ابر شما با موفقیت. در صورت تمایل به تلاش برای استفاده ، از کد در صورت پرداخت به مبلغ 10 دلار در امتیاز اعتباری رایگان استفاده کنید.

اگر اکنون نمی توانید به راحتی با همه قطعات فنی کار کنید ، من به ویژه از طرفداری می کنم. یا اگر یک میزبان کنترل شده را انتخاب کرده اید که تمام بخش های فنی را برای شما به دنبال دارد ، را امتحان کنید.

صرف نظر از ثبت دامنه یا سرویس میزبانی وب سایت ، شما را انتخاب کنید ، مطمئن باشید آنچه را ارائه می دهند ، چه چیزی ارزش خود را می دانند ، و چگونه می توان صفحه وب شما را به مناسبت یک اقدام تحت تأثیر قرار داد. شما ممکن است تصور کنید که مرتباً با ارائه دهنده روز فعلی خود می چسبید ، اما هرگز نمی دانید چه چیزی باید در سرنوشت رخ دهد. دامنه و هاست بهتر برای آماده شدن - روی بدترینها حساب کنید و به عالی امیدوار باشید.

از طریق ثبت دامنه های خود به یک باره از میزبانی وب خود ، مطمئن می شوید اگر می خواهید پول خود را در جای دیگری بدست آورید ، انتقال بسیار پیچیده تری را انجام می دهید.


[ بازدید : 248 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]