نکات کلیدی سئو وردپرس ، برای افزایش ترافیک سایت

يکشنبه 17 آذر 1398
18:07
hostingtutorial
نکات کلیدی سئو وردپرس ، برای افزایش ترافیک سایت

WordPress یک وسیله پدیده در رابطه با ایجاد و ساختار محتوای سایت است. با این وجود ، اگر کسی آن را نبیند و این که ایندکس های وب کارآمد نباشد ، چه انگیزه ای برای داشتن یک سایت برنامه ریزی شده و جذاب دارد؟ گوگل به طور فزاینده ای درباره ماده ، اصطکاک ، متا نسبت به ساختار فکر می کند. به همین دلیل است که چندین پیشرفت سئو وجود دارد که باید برای بهبود قابل درک بودن خود در نتایج صفحه فهرستهای وب تنظیم کنید. امروز ما قصد داریم 10 نکته را برای به روزرسانی سایت وردپرس خود برای سئو به شما ارائه دهیم.



1 # محتوا

این اولی تعجب آور نیست. محتوا موضوعی است که باعث می شود شخصیت سایت شما اما علاوه بر آن چه در موقعیت یابی آن برای سؤالات شفاف پیگیری کمک می کند. ماده شما باید با استفاده از اصطلاحات اصلی خود بارگذاری شود ، بیان کننده ، مفید و یکی از انواع باشد. فقط در مورد مواد خود به فکر فرصت های وب سایت علاوه بر این برای میهمانان خود نباشید. آنها ماده ذهنی را که شامل عزت و احترام است و دانشهای مختلف را منتقل می کنند ، ( سئو چیست ؟) تصدیق می کنند.
2 # پیوند دادن

با سایتهای مختلف از صنعت شما و متخصصان (سایتهایی که دارای صفحه بالایی هستند) انجمن های مختلف ایجاد کنید و از آنها بک لینک استفاده کنید. این امر به پیشرفت و تأثیرگذاری منطقه شما با توجه به چشم Google کمک خواهد کرد. با این شانس که یک سایت سایت ذهنی به شما نشان دهد ، Google شما را به عنوان یک کانون مناسب برای مشتریان در نظر می گیرد. به هر صورت ممکن است ، از سایت های با کیفیت پایین ، کاتالوگ های مخرب یا برخی نقاط مبهم دیگر خرید نکنید. قبل از مقدار به کیفیت فکر کنید!


اتصال درونی شما علاوه بر این اهمیت دارد. ساختار صفحه وب شما را مرتب می کند ، مهمان های شما را در هنگام بازدید مهم از صفحه مهم تسهیل می کند و اتصال را در سراسر سایت تحت فشار قرار می دهد.

3 # نام تصویر

تصاویر شما فقط در اینجا نیستند تا بتوانند محتوای شما را ترسیم کنند ، زیرا می توانند داده های اضافی را به وجود آورند و به Google در موقعیت یابی سایت شما برای یک سؤال خاص کمک کنند. نتایج تصویر Google می تواند ترافیک زیادی را به یک سایت منتقل کند ، بنابراین آنها را کم نگیرید. استفاده از نام تصویر مشروع برای ترکیب کردن عبارت پیش فرض موردنیاز برای قرار گرفتن در آن. کنار گذاشتن نام تصویر برنامه ریزی شده مانند DSC8989.jpg ترکیبی وحشتناک است زیرا گوگل گزینه ای برای درک آنچه در مورد تصویر شما وجود دارد و رتبه بندی آن ندارد. برچسب ALT علاوه بر این کیفیتی است که می توانید با استفاده از تصاویر اضافی به Google ، تصاویر خود را به تصویر بکشید. آنها یک کنترل سئودلپذیر دارند.

4 # پیوند همیشگی

پیوند مجدد خود را برای فهرست های وب ساده کنید. به جای http://yourwebsite.com/page-id؟567 ، تکیه دهید به http://yourwebsite.com/wine-brands-bordeaux/if صفحه شما به عنوان مثال در مورد مارک شراب صریح از بوردو بحث می کند. Google کلمات اصلی را در یک لینک ثابت در نظر می گیرد ، بنابراین آنها را با کلمات متوقف نکنید. عبارات اصطلاحات و اصطلاحات مرتبط خود را که به میهمانان کمک می کند تا بطور مشروع درک کنند که ماده شما در مورد چه چیزهایی باشد ، را درج کنید.

5 # نقشه سایت

برای تسهیل در شکاف Google ، از یک نقشه سایت استفاده کنید. با توجه به بهبود رتبه بندی ، نقشه سایت XML می تواند یک همدست عالی باشد. این گوگل را ترغیب می کند تا ضمن در دست داشتن آن ، ساختار سایت شما را بطور مؤثر درک کند. نقشه سایت به عنوان کنوانسیون اختلاط URL گفته می شود زیرا آنها به خزندگان وب توصیه می کنند که چه شکلی را به سر ببرند. با وجود ماژول هایی مانند نقشه سایت Google XML ، تنظیم این کار دشوار است.

6 # موضوع

از یک ابزار جستجوی وب از موضوعات به روز شده استفاده کنید. برخی از آنها کدهای خیلی ضخیمی دارند که نمایشگاههای سرعت سایت شما را پایین می آورند. علاوه بر این ، از آنجا که این یکی از پارامترهای موقعیت یابی گوگل است ، موقعیت موقعیت شما را کاهش می دهد.

7 # متا

برای نشان دادن سایت خود از برچسب های عنوان و تصویربرداری متا استفاده کنید. آنها علاقه مندند که ماده شما را رتبه بندی کنند و از علائم صریح آن استفاده کنند. علاوه بر این ، Hn برای ترتیب دادن محتوای سایت و تسهیل نمایه سازی سایت شما می افزاید. با استفاده از آنها به طرز زیرکانه ای به عنوان مجازات روش های جلب توجه ، مجازات شوند. آنها باید یکی از انواع ، متمایز و استفاده از کلمات کلیدی اساسی شما باشند.

8 # رسانه اجتماعی

شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب روشی مناسب برای پیشبرد سایت شما ، جعل ادراک خود و ارائه مهارت شما است. به شرط اینکه شما فقط ماده خود را به عنوان محصول دیگری در صنعت خود به اشتراک نگذارید ، سیستم خود را ایجاد خواهید کرد و افراد ناگزیر خواهند بود که ماده و ارتباطات خود را با شما به اشتراک بگذارند.

9 # کلاه سفید

سعی کنید از روشهای کلاه تاریک برای فریب Google استفاده نکنید. در صورت خاموش بودن خزنده وب ، علائم موقعیت کلی شما را مجازات خواهد کرد. به سمت روشهای طولانی مسافت متکی باشید که برخلاف روشهای مبهم ، در زمان عقب خواهند بود. آنها موفقیت های سئویی هستند که توسط گوگل تأیید شده اند و می توانند خیلی سریع سئوی شما را بهبود بخشند.


10 # فلش

سعی کنید از Flash استفاده نکنید زیرا Google نمی تواند آن را خزش کند. شما در حال شانس برای رتبه بندی سایت خود هستید.


[ بازدید : 235 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]