نکاتی که درباره ی تفاوت سرور مجازی و اختصاصی نمی دانید

چهارشنبه 6 آذر 1398
17:16
hostingtutorial

آیا زمان آن است که برنامه میزبانی خود را به روز کنید؟

یکی از موارد اصلی مورد نیاز برای به یاد آوردن ، ارتقاء نوع میزبانی وب است که شما بایستی تفاوت سرور مجازی و اختصاصی را بدانید تا از آن استفاده می کنید. اگر هنوز در حال کار با آن برنامه میزبانی وب سایت مشترک هستید که در حالی که تازه شروع به کار کرده اید ، احتمالاً زمان آن رسیده است که در مورد انتقال به یک برنامه VPS (یا حتی یک سرور متعهد) فکر کنید.

در این متن ، ما قادر به مطالعه بهتر در مورد هر میزبان وب VPS و میزبان وب سرور متعهد هستیم. ما شباهت ها و تغییرات آنها را می خواهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که در هنگام بهبود ، کدام گزینه برای شما خوشایند است.

قبل از اینکه به تفاوت بین میزبان وب VPS و سرورهای متعهد بپردازیم ، می خواهیم اصول انتخاب یک برنامه را بیان کنیم. به طور کلی صحبت می کنید ، شما کاملاً بر اساس:



طیف گسترده ای از هسته های CPU (فوق العاده = سریعتر)
چقدر RAM می خواهید
چه مقدار گاراژ / دیسک منطقه شما نیاز دارید (و همچنین خواهان SSD سریعتر یا جایگزین سنتی ارزان قیمت هستید یا نه)
با این حال ، تخصیص منابع مفید در سرور فقط یک جزء است که فراموش نکنید. حتی لازم نیست فراموش کنید که چه تعداد از وب سایت ها و وبلاگ ها مجاز به استفاده از منابع سرور هستند.

گزینه 1: میزبانی VPS تقریباً خصوصی است
بعنوان اولین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی مانند واقعیت مجازی ، میزبان وب سایت سرور مجازی خصوصی (VPS) تقریباً مانند داشتن دنیای کمی بسیار کوچک شما احساس می کند. VPS شبیه به میزبانی وب سایت مشترک است که در آن وب سایت های مختلف هدیه منابع را در یک سرور بدنه متناسب تقسیم می کنند. اما ، تمایز بین میزبان اختصاص داده شده و VPS محدودیت هایی در مورد افرادی که می توانند از این منابع استفاده کنند وجود دارد.
میزبان وب از یک برنامه Hypervisor یا نرم افزاری استفاده می کند که برای ایجاد ماشین های مجازی شخصیت روی سرور طراحی شده است. این جدایی دقیق شما را از آشنایان محافظت می کند ، اگرچه همه شما با این وجود به یک مجموعه دارایی "مشترک" دسترسی دارید (البته این را در نظر بگیرید که احتمالاً سرور بسیار قدرتمند و بسیار کم "جمعیت" تر از دیگری است که برای آن استفاده شده بود. میزبانی وب مشترک)

علاوه بر این ، تخصیص منابع مفید با آرامش تقسیم می شود و یک سایت اینترنتی نمی تواند از منابع دیگر (و برعکس) سود ببرد. به آن فکر کنید مانند داشتن افتخار داشتن یک کاندو. هر کس می تواند خانه خود را به دلخواه خود زیباتر کند - با این وجود می توانند دیوارها را خراب نکنند و اتاق اقامت همسایه خود را به دست بگیرند.

گزینه 2: سرورهای اختصاصی
سرورهای اختصاصی ، همانطور که از تماس آنها پیداست ، سرورهایی هستند که می توانند کاملاً متعهد به خدمت به وبلاگ شما (و وبلاگ شما به تنهایی) باشند. در اصل به شما سرور خالی داده می شود ، و می توانید چیزهایی را که لازم دارید بر روی آن قرار دهید.

به طور کلی ، میزبان اینترنت چندین پیکربندی سرور فیزیکی را که می توانید انتخاب کنید ارائه می دهد ، حتی اگر برخی از آنها به شما کمک کنند تا سروری را تهیه کنید که دقیقا متناسب با مشخصات شما باشد.

یک سرور متعهد با یک برنامه مشترک (که در آن شما کمی از کنترل محیط محیط سرور خود استفاده نخواهید کرد) و انتخاب VPS (جایی که شما کنترل خود را بر محیط خود انجام داده اید ، به شدت تضاد دارد ، اما هنوز موانعی از طریق شبکه شما وجود دارد ارائه دهنده میزبانی وب سایت). درست همانطور که سخت افزاری را که انتخاب می کنید ، صددرصد نسبت به برنامه نرم افزاری که روی سرور شما تنظیم شده است دستکاری کنید.

چگونه میزبانی VPS با سرورهای اختصاصی مقایسه می شود؟

شباهت های بی شماری در بین وب سایت VPS میزبان گزینه های مختلف و سرورهای اختصاصی وجود دارد.
هر دو گزینه به شما توصیه می کنند مدیریت سریعتر بر روی محیط میزبانی خود داشته باشید ، به خصوص با توجه به نرم افزاری که قلاب شده است. هر دو گزینه گزینه انتخاب مشخصات مورد نظر خود را از نظر سخت افزاری برای شما فراهم می کند.

اگرچه این قیاس بسیار ساده است ، ممکن است شما در مورد یک طرح VPS به عنوان یک مدل ملایم از یک سرور اختصاصی فکر کنید. یک طرح VPS مانند یک برنامه اشتراکی تنظیم شده است ، اما مانند یک سرور اختصاصی رفتار می کند. یک طرح VPS خطری را برای شما فراهم می کند که حداکثر حق بیمه گزینه های میزبانی ، سرور اختصاصی ، بدون هزینه را جستجو کنید.

هزینه
برای شما جای تعجب نخواهد داشت که برنامه های VPS نسبت به سرورهای اختصاصی ارزان نیست. هنگامی که یک میزبان اینترنت ، آنها می توانند برای هر خریدار قیمت کمتری داشته باشند.

در تفاوت سرور مجازی و اختصاصی ما شاهد برنامه های میزبانی VPS به اندازه دو دلار در ماه به اندازه گزینه های بیش از حد بیش از صد و هفتاد و پنج دلار در مرحله با ماه است.

سرورهای اختصاصی بسیار کم تحویل ممکن است شما را با در نظر گرفتن ماه 30 دلار یا 40 دلار پایین بیاورند ، اما هزینه واقعی تری برای ارائه با کیفیت بالا در حدود صد دلار در ماه است (با محدودیت در آسمان).


گزینه های مدیریت نشده در مقابل مدیریت نشده است

یکی از عواملی که ما در توصیف برنامه های VPS و سرورهای اختصاصی فوق الذکر نپرداختیم ، برای تنظیم ، پیکربندی ، کنترل و نگه داشتن محیط میزبانی وب خالص شما باید در آن قرار دهید.

در یک بخش از طیف ، برنامه های کاملاً کنترل نشده ای وجود دارد ، که در آن شما می توانید حداکثر تمامیت مرتبط با نرم افزار سرور را پاسخ دهید (در صورت طرح VPS ، میزبان ابزار دیجیتالی شما را تهیه کرده و آرامش را به شما واگذار می کند).
در گزینه های جایگزین از طیف ، برنامه هایی کاملاً کنترل شده وجود دارد ، که در آن هاست خالص از کل شما کاملاً مراقبت می کند - شما تصمیم می گیرید چه می خواهید یا می خواهید ، و کارکنان میزبان وب برای بدست آوردن کلیت پاسخگو هستند. ایجاد ، پیکربندی و نگهداری می شود.

بیشتر میزبانان اینترنت معمولاً تمایل دارند در بین این دو افراط در جایی قرار بگیرند. شما باید با میزبانان اینترنتی که به آنها علاقه مند هستید صحبت کنید تا دقیقاً آنچه را که ارائه می دهند (و آنچه انجام نمی دهند) جستجو کنید. همه میزبان های مدیریت شده به طور مساوی کار نمی کنند یا خدمات مساوی ارائه می دهند.

علاوه بر این که به این فکر کنید که چقدر آن وظایف اداری را که می خواهید برای شخصی خود انجام دهید ، ممکن است بخواهید بودجه خود را نیز به خاطر بسپارید. هیچ قانون اساسی نمی گوید تعداد عرضه های کنترل شده چقدر است ، اما آنها هزینه ای دارند (اکنون و بار دیگر به ویژه).

سیستم های عامل

ما خاطرنشان كردیم كه یكی از بهترین راهكارهای ارتقاء یك برنامه میزبانی وب سایت مشترك ، دستكاری كامل نسبت به نرم افزار مربوطه است. یکی از مهمترین انتخاب هایی که شما باید انجام دهید نزدیک به سیستم کاری است که قلاب شده است. اگرچه گزینه های دیگری را نیز کسب کرده اید ، اما هنوز تعداد انتخاب های شما محدود است - گزینه های لینوکس و ویندوز رایج است ، حتی اگر مکینتاش قابل توجه است.

به طور کلی صحبت کردن برای انتخاب میزبانی وب سایت ویندوز منجر به هزینه های بهتر میزبانی خواهد شد. به این دلیل است که لینوکس دارای منبع آزاد و قابل اجرا است ، در حالی که ویندوز می خواهد از مایکروسافت مجوز استفاده کند.

امنیت

از جمله تفاوت سرور مجازی و اختصاصی ما زمان زیادی را در این خبرنامه صرف کرده ایم تا درباره انعطاف پذیری و عملکرد ارائه شده از طریق VPS و برنامه های اختصاصی صحبت کنیم ، اما انگیزه دیگری وجود دارد که چرا باید این گزینه ها را در نظر بگیرید: امنیت.

به طور خلاصه ، داشتن وب سایت شما به روش فضایی بسیار خاص خود که اکنون انجام می دهید ، نباید نگران آنچه دوستانتان انجام می دهند (یا آنچه دیگران با همسایگان خود انجام می دهند) نگران باشید. به عنوان مثال ، اگر شما در یک برنامه میزبانی مشترک هستید و رفقاء شما دریافت کننده حمله انکار توزیع شده از ارائه دهنده (DDoS) هستند ، به زیبایی ، آن حمله احتمالاً به خوبی وب سایت شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. با استفاده از VPS یا برنامه های اختصاصی ، احتمال اینکه رفقاء شما را به مشکلی برسانند ، احتمال کمی وجود دارد.

با این حال ، اگر به حمایت شدید نیاز دارید ، سرورهای اختصاصی این فکر را دارند که جزایر بدنی برای خودشان باشند.

برنامه های VPS و برنامه های متعهد احتمالاً شامل آدرس های IP متعهد هستند (یکی استاندارد است ، اگرچه برخی از هاست بیشتر ارائه می دهند). این امر باعث می شود که وب سایت شما با هر وب سایت دیگری به صورت آنلاین تشخیص داده نشود ، مزایایی برای بازاریابی از طریق ایمیل ارائه دهد ، و (همراه با گواهی SSL) در صورت راه اندازی سایت تجارت الکترونیکی ، امنیت لازم را برای رسیدگی به پرداخت ها فراهم می کند.

خدمات مشتری و پشتیبانی فنی

با تشکر از هزینه های بالاتر هر دو نوع برنامه ، وقتی صحبت از VPS و میزبانی وب سایت اختصاصی می شود ، می توانید فرض کنید که از پشتیبانی و پشتیبانی مشتری اوج استفاده می کنید (هر شبانه روزی احتمالاً) برای هر دو نوع برنامه . مشخصات آن در بین میزبان ها متفاوت خواهد بود ، اما به عنوان یک خریدار کلاس برتر ، اکنون شما نمی توانید یک دسته از افراد را که به دلیل سوالات ، انتقادات و پیشنهادات یا نگرانی های خود با شما دارند ، پیدا کنید.

پشتیبانی خوب مشتری با این نوع هاستینگ به حدی کلی است که اگر سازمانی پیدا می کنید که چنین پیشنهادهایی ارائه نمی دهد ، توصیه می کنیم که به آن بروید و در جای دیگری جستجو کنید.

با انواع میزبان اشتباه گرفته نشوید

همچنین ممکن است متوجه شوید تفاوت سرور مجازی و اختصاصی که برخی میزبان ها انواع جایگزین میزبانی وب را ارائه می دهند. اگرچه ممکن است دقیقاً شبیه VPS یا برنامه های اختصاصی به نظر برسند ، اما ممکن است کاملاً بی نظیر باشند.

Cloud hosting ، میزبانی وب سایت شماست که وب سایت شما را به جای سرور مجرد ، سرورهای متصل وصل می کند. اگرچه این هزینه بر است ، اگر چیزی برای یک سرور واحد و مقیاس پذیری آسان اتفاق بیفتد ، بیش از یک افزونگی را شامل می شود. این طرح ها غالباً با استفاده از گروه های گسترده و برنامه های اینترنتی بر خلاف وبلاگ نویسان یا وب سایت های تجارت الکترونیکی مورد حمایت قرار می گیرد.
میزبانی نیمه اختصاصی ، برخلاف آنچه که از نام آن نشان داده شده است ، به احتمال زیاد یک برنامه میزبانی مشترک است که در این سرور قرار دارد که بسیار ارزان تر از ارزان ترین انتخاب است. اما سنگین نشوید ، همیشه یک انتخاب میزبانی وب سایت اختصاصی نیست.
کدام گزینه برای شما مناسب است؟
اکنون که از شباهت ها و تغییرات در بین VPS و برنامه های اختصاصی میزبانی وب سایت محافظت کرده ایم ، کدام گزینه را باید انتخاب کنید؟

مقایسه خلاصه

در تفاوت سرور مجازی و اختصاصی از آنجا که احتمالاً قبلاً با برنامه های میزبانی وب مشترک آشنا شده اید ، در اینجا خلاصه ای از روش های VPS و برنامه های میزبانی اختصاصی برای آنها بررسی شده است.

اگر باید برنامه میزبانی VPS را انتخاب کنید ...
وبلاگ شما در حال توسعه است و همچنین می خواهید میزبانی وب بهتر باشید ، اما هزینه موضوع مهم است.
شما از لحاظ فنی مهارت کافی دارید ، اما نه چندان زیاد (و خدمات کنترل شده صادقانه در محدوده قیمت نیستند).
شما به منابع اضافی نیاز دارید ، اما دیگر به میزان خرید یک سرور کامل نیست.
اگر شما باید سرور اختصاصی را انتخاب کنید ...
شما می خواهید از جریمه خوب در وب سایت خود استفاده کنید - می خواهید از رم حداکثر استفاده کنید ، به تعداد زیادی بازدید کننده کمک کنید ، یک وب سایت با منابع سنگین سرور کنید (فرض کنید توده فیلم ها و عکس هایی با تصمیم بیش از حد).
شما می خواهید حداکثر نوع مطمئن میزبانی وب مناسب باشد.
شما خواسته های خاصی دارید که می تواند مطابق با یک وب سایت میزبان محیطی باشد که شما پیکربندی می کنید - مانند بهبود برنامه یا شرایط دیگر (عدم اجرای یک وبلاگ).
نتیجه گیری: بیشتر وبلاگ نویسان VPS را انتخاب می کنند
برای حداکثر وبلاگ نویسان ، ما تأیید می کنیم که VPS احتمالاً اولین نرخی است که از میزبانی وب سایت مشترک بهبود یافته است. (اگرچه ، ما تأیید می کنیم که شما برنامه های کنترل شده وردپرسی را نیز آزمایش می کنید.)

VPS و گزینه های میزبانی وب متعهد قیمت بالایی دارند ، اما برای وبلاگ نویسان که برنامه های میزبانی وب سایت مشترک خود را بهتر از قبل انجام داده اند ، هزینه بی سابقه ای را ارائه می دهند. شما آنچه را برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید ، و هنگام انتخاب برنامه های با قیمت بالاتر ، ممکن است شاهد افزایش عملکرد و امنیت باشید.

[ بازدید : 252 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]