هاست پایتون چیست و چه زمانی بایستی از هاست پایتون استفاده کرد

دوشنبه 30 دی 1398
11:46
hostingtutorial

هاست پایتون چیست

پایتون زبان آرشیو شده و پویا است که برای بهبود انواع مختلف کاربردها و نرم افزارها استفاده می شود. یادگیری ساده و همراهی کمکی برای هماهنگی با لهجه های مختلف ، دستگاه ها و کتابخانه های استاندارد استاندارد ساده است. گروه افراد طراح احساس می کنند که استفاده از پایتون برای آنها سودآور است زیرا باعث افزایش کیفیت کالیب بالا می شود و کد آن نیز قابل استفاده است.

صرف نظر از این مورد ، در صورت نیاز به ساختن سایتهای تصفیه شده یا کاربرد اصلی ، پایتون با تهیه صحیح سازها برای ساخت آن ها همراه است. این ماژول های استاندارد مربوط به وب را با اختصاص مرکز به مجموعه گسترده ای از سرورهای استفاده کننده همراه می کند.


[ بازدید : 782 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نحوه استفاده از Google Ads برای کسب کار ما

يکشنبه 29 دی 1398
17:02
hostingtutorial

حفظ مشاغل آنلاین امری جدی است ، به ویژه هنگامی که شما باید با ماموت هایی مانند آمازون رقیب شوید که دارای یک برنامه تبلیغاتی هزینه ناپذیر هستند که باعث تبلیغ آنها می شود.

[ بازدید : 725 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

5 روش برای بهینه سازی سرعت سایت

سه شنبه 24 دی 1398
16:57
hostingtutorial

جمله "پایداری یک احتیاط است" هیچ اهمیتی در وب ندارد.

در واقع بهبود سئوی سایت ، حتی یک تعویق یک ثانیه می تواند باعث کاهش چشمگیر بازدیدهای آنلاین ، وفاداری مصرف کننده و افت تغییرات شود.

سرعت سایت شما حتی در رتبه بندی شکار طبیعی شما نیز تأثیر دارد. از سال 2010 ، گوگل نماینده سرعت سایت در محاسبه خود است.


[ بازدید : 712 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

6 ابزار رایگان SEO برای بهبود عملکرد وب سایت عملکرد Translations of عملکرد NounFrequency operation ع

دوشنبه 23 دی 1398
18:33
hostingtutorial

با انتظار از رویکردهای تعریف شده برای بهبود عملکرد سئو در سایت خود و جستجوی اینکه سایتهای رقبا در تضاد با شما هستند چگونه جستجو می کنید؟ درباره شش ابزار رایگان که می توانند به شما در بهبود سئوی سایت شما کمک کنند چیست؟
[ بازدید : 538 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فایروال چیست؟ و هر آنچه بایستی در مورد انواع فایروال بدانید

شنبه 21 دی 1398
15:55
hostingtutorial

فایروال چیست؟ یکی از مشکلات قابل توجهی که سازمانها هنگام تلاش برای تأیید اطلاعات لمسی خود با آن روبرو می شوند ، یافتن دستگاه های صحیح برای فعالیت است. در هر صورت ، برای یک دستگاه معمولی ، به عنوان مثال ، فایروال (اینجا و آنجا به نام فایروال سیستم نامیده می شود) ، بسیاری از سازمان ها احتمالاً فکر منطقی در مورد چگونگی یافتن فایروال صحیح (یا فایروال) برای نیازهای خود ندارند ، چگونه برای ترتیب آن فایروال ها یا اینکه چرا چنین فایروال ها اساسی هستند.


[ بازدید : 477 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تفاوت هاست اشتراکی و هاست ابری که بایستی بدانید

دوشنبه 16 دی 1398
17:34
hostingtutorial

برای داشتن یک وب سایت در اینترنت می خواهید میزبانی اینترنتی بخواهید. اما ، چگونه می توانید نوع مناسب میزبانی وب سایت را برای مشاغل خود انتخاب کنید؟ و چه تفاوتی بین میزبانی ابر در مقابل میزبانی وب مشترک وجود دارد؟



[ بازدید : 443 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

SEO Made Simple: راهنمای گام به گام برای سال 2020

يکشنبه 8 دی 1398
9:55
hostingtutorial

بهینه سازی وب سایت - یاد بگیرید که برای SEO بهینه سازی کنید

این راهنما یک پیش نویس و بررسی بهبود وب سایت (SEO) ، یک استراتژی بسیار مهم برای هدایت افراد به صفحه وب شما خواهد بود.

در این راهنما یاد خواهید گرفت:

SEO چیست و چرا اهمیت دارد؟


[ بازدید : 464 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

حمله DDOS چیست؟

دوشنبه 2 دی 1398
15:40
hostingtutorial

یک حمله متفرقه از مدیریت (DDoS) منتشر شده یک تلاش مضر برای ایجاد اختلال در ترافیک عادی یک سرور ، اداره یا سیستم است که با غلبه بر هدف یا پایه و اساس فراگیر آن ، با افزایش ترافیک اینترنت همراه است. حملات DDoS با استفاده از چارچوب های بی شماری از کامپیوترهای مخرب و همچنین چاه های ترافیک حمله ، کفایت را به دست می آورد. دستگاههای سوء استفاده می توانند رایانه های شخصی و سایر دارایی های سازمان یافته ، به عنوان مثال ، ابزارهایIoT را در خود جای دهند. از سطح قابل توجهی ، یک حمله DDoS شبیه شرایط رانندگی احتمالی است که با عبور از مسیر عبور می کنند و باعث می شوند که ترافیک عادی از فرود در هدف ایده آل خود قرار بگیرد.


[ بازدید : 488 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ثبت دامنه ir و ccTLDs - چه ارتباطی با نام دامنه کشور وجود دارد؟

يکشنبه 1 دی 1398
10:43
hostingtutorial

ccTLDs - ترتیب اسامی فضاهای کشور چیست؟

فضاهای سطح بالا (TLDs) بالاترین سطح چارچوب نام منطقه (DNS)، مدیریت رجیستری وب است.ثبت دامنه ir و ایرنیک با تهیه آخرین قسمت از آدرس وب ، آنها مرتباً به عنوان انتهای منطقه مورد اشاره قرار می گیرند. ظرفیت این پایان نامه ها برای کمک به جدا کردن روش گروه بندی هر آدرس ثبت نام شده در DNS است. برای این منظور ، ICANN (شرکت اینترنتی برای نامها و شماره های اختصاصی) فضاهای صریح سطح بالا یا ccTLD (کد ملت TLDs) را که از طریق ملل جداگانه تحت نظارت آنها قرار دارد ، از بین می برد. قوانین فضایی شرایطی را برای ثبت نام از ccTLD مشخص می كنند (به عنوان مثال شخصیت های مجاز ، حداقل / شدیدترین طول یا منطقه). علاوه بر این ، ICANN نیز به همین ترتیب TLD های صریح (gTLDs) ، مانند .com را می گذرد ، فضایی که فقط برای سازمان های آمریکایی برای کتابخانه های منطقه فراهم می شود.



[ بازدید : 334 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

6 گزینه برای گواهی های SSL برای ایمن سازی وب سایت شما

شنبه 30 آذر 1398
12:46
hostingtutorial

ایجاد اعتماد مشتری یا جلب اعتماد مشتری به سایت تجاری شما یک شرط غیرقابل انکار است. ایده آل ترین روش برای دستیابی به این اعتماد ، معرفی تأیید هویت SSL است. از گواهینامه های SSL (Secure Sockets Layer) برای تأیید صفحات سایت هنگام ارسال اطلاعات لمسی حیاتی استفاده می شود. داده های ظریف می توانند به عنوان تکنیک های اقساطی ، مدیریت های آنلاین ، به عنوان مثال ، بانکداری مبتنی بر وب و سایت های ورود به سیستم ثبت شوند. از گواهینامه های SSL نیز می توان برای افزایش اعتماد مشتری نهایی استفاده کرد. Google انگیزه هایی را برای صاحبان سایت برای معرفی گواهینامه های SSL برای مزیت های موقعیت یابی خزنده وب دارد. در زمانی که احراز هویت SSL به یک سایت معرفی می شود ، URL از HTTP به HTTPS تغییر می کند. یک قفل در نوار آدرس URL نشان داده می شود. دیدن جمع شدن قفل اعتماد سریع به افرادی که سایت شما را ملاقات می کنند ، می شود.



[ بازدید : 264 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]