دریافت ترافیک طبیعی برای سئو

سه شنبه 26 آذر 1398
16:49
hostingtutorial

همه شما می دانید که SEO یک بازی طولانی است ... به هر حال با توجه به Google.
علاوه بر این ، واقعاً ، چه کسی دوست ندارد در بیشترین نقطه Google برای احتمالاً متمرکزترین شرایط باشد؟ در هر صورت ، در واقع ، همه ما حد و زمان هزینه نداریم.


بنابراین در آن مرحله ، چه کاری برای شما توصیه می شود؟

کسب ترافیک ارگانیک همه مواردی که در نظر گرفته شده است ، سناریویی را تصور کنید که در آن به شما اطلاع می دهم که روش های مستقیمی وجود دارد تا بتوانید به طور فزاینده ترافیکی طبیعی بدست آورید ، و بهترین بخش این است که شما نیازی به انجام یک قطعه سئو ندارید. (اگر سایت وردپرسی دارید مقاله نکات کلیدی سئو وردپرس ، برای افزایش ترافیک سایت می تواند به شما کمک کند)

براستی.

همه چیزهایی که هستند ، چه می شود اینجا؟ علاوه بر این ، چگونه می توانید به تدریج از ترافیک طبیعی استفاده کنید؟

همه چیز در نظر گرفته شده ، این داستان به روشن شدن آن کمک می کند ...

زمان های گذشته

در نقطه ای که من قبلاً ماجراجویی خود را به عنوان سئو شروع کردم ، در یک مورد خاص عالی قرار گرفتم.

گرفتن رتبه بندی!

در حال حاضر منطقی است ، این بازگشت در سال 2003 ، هنگامی که رتبه بندی در گوگل (یا برخی دیگر جستجوگر اینترنت تا آنجا که مربوط باشد) دشوار نبود.

چند کلید واژه را وارد صفحه خود ، برچسب های متا خود کنید و برخی از اتصالات ماندگار با محتوای غنی تند و زننده را ایجاد کنید و ایده خوبی برای رفتن بودید.

شما واقعاً می توانستید دقیقاً یک ماه به ارمغان بیاورد.

بهینه سازی موتور جستجو در آن روزها خیلی سردرگم نبود. به حدی که حتی من یک دفتر کار SEO را راه اندازی کردم و یک دسته از محلی ها درست کردم.

من در حال شروع به رتبه بندی مقصد خود در بالاترین نقطه گوگل بودم اما آنها دلار نگرفتند. در واقع نه دلار انفرادی.

در واقع ، من از آنجایی که نیاز به پرداخت هزینه های ثبت نام در فضا و تسهیل در اختیار داشتم ، واقعاً از دست آنها پول می گرفتم.

در همین راستا ، یک روز به این نتیجه رسیدم که به دلیل از دست دادن پول نقض شده و من به مراقبت از مشاغل مشغول هستم. من عبارات قانونی را که برای آنها موقعیت یابی کردم ، گرفتم و شروع کردم به تایپ کردن آنها در Google تا ببینم چه کسی در آن شرایط برای تبلیغات پرداخت می کند.

من به هرکدام از آن محلی ها برخورد کردم و سعی کردم آن را با مالک یا شخصی که مسئول تبلیغات است جمع کند.

من از آنها مبلغی را که برای تبلیغات پرداخت می کردند پرسیدم و ترافیک دقیق معادل آنها را با هزینه ای بسیار کمتر به آنها پیشنهاد کردم. من گزینه ای برای انجام این کار از آنجا داشتم که قبلاً مقصدی داشتم که برای آن دسته از نقاط دستیابی قرار گرفتند.

به همین ترتیب ، من پیشنهاد کردم به سایت خودم را به مدت یک ماه به ماه اجاره دهم که مبلغ کمی از آنچه آنها برای تبلیغات پولی پرداخت می کردند اجاره کردم.

قبل از این که بدانید ، من 5 رقم در ماه و ماه چک را جمع می کردم و "اجاره کننده من" با توجه به اینکه آنها معاملات کمی را با هزینه های ناچیز و برخلاف آنچه که برای تبلیغات پرداخت شده انجام می دادند ، سرخوش بودند.

در کل ، روال چیست؟

همه چیز در نظر گرفته شده ، سر راست است. چند وقت پیش ، من سایتهای خود را اجاره می کردم ... کل سایت.

امروزه فهمیدم چگونه سایت خودم را سازگار کنم ، بنابراین آنها را اجاره نمی کنم.

در هر صورت ، شما می دانید که بخش اعظم از مقصدهایی که در Google موقعیت دارند محلی از محتوا هستند. بیش از 56٪ از ترافیک طبیعی سایت معمولاً در وبلاگ یا مقالات آنها شروع می شود.

پس چرا صفحه ای را در سایت شخص دیگر اجاره نمی دهید؟ از آن نقطه ، آن صفحه را برای تکمیل موارد یا موارد خود تنظیم کنید؟

من می دانم که این به نظر دیوانه است ، اما هنوز هم کار می کند. من یک فرد دارم که فقط با صاحبان سایت در ارتباط است و می پرسد آیا می توانیم صفحه ای را در سایت آنها اجاره دهیم یا خیر. ما این کار را برای همه سرمایه گذاری ها و عمودی ها انجام می دهیم ... و هنگامی که من به مبلغی که هزینه می کنیم در مقابل مبلغی که می پردازیم یک غرق می گیرم ، مجنون است.

در اینجا جزئیات مربوط به ماه اخیر:

هزینه اجاره: 24،592 دلار

هزینه تلاش: 3000 دلار

هزینه های قانونی: 580 دلار

هزینه های تألیف و نگارش: 1500 دلار

هزینه کامل ماه به ماه: 29،672 دلار

در حال حاضر فکر می کنم حقوق من در ماه چیست؟

79،283.58 دلار بود.

این همه وحشتناک نیست

در حال حاضر هزینه شما برای این مدل به اندازه مال من نخواهد بود زیرا می توانید تلاش خود را انجام دهید ، صفحه ای را که به طور جداگانه اجاره می کنید ، تطبیق دهید و احتمالاً نیازی به زحمت کشیدن با یک مشاور حقوقی ندارید.

علاوه بر این ، از مبلغی که من در هزینه های اجاره خرج می کنم ، نترسید زیرا می توانید در 30 روز اولیه سوزاندن 0 دلار را از آن خود کنید ، زیرا دقیقاً به شما نشان خواهم داد چه کاری انجام دهید.

در نظر داشته باشید ، علاوه بر این آنچه شما خرج می کنید نیست ، این مربوط به سود و چیزی است که می کنید. در صورتی که در 30 روز اولیه هیچ هزینه ای برای شما هزینه نداشته باشد و بتوانید حقوق دریافت کنید ، خطر شما برای هیچ کس کم نیست.

در اینجا پیشرفت های دقیقی که باید دنبال کنید در اینجا آمده است:

مرحله شماره 1: اصطلاحاتی را که برای رتبه بندی لازم دارید پیدا کنید

با این شانس که مطمئناً اصطلاحاتی را که برای رتبه بندی باید بدانید ، باورنکردنی است ، می توانید این پیشرفت را پشت سر بگذارید.

به شرطی که شما این کار را نکنید ، به شما نیاز دارم که یک خط مشی را برای Ubersuggest بسازید و آدرسهای اینترنتی چند رقیب خود را تایپ کنید.

به گزارش صفحات برتر بروید و در صفحات برتر آنها سرگردان شوید.

در حال حاضر بر روی "مشاهده همه" در زیر بخش بازدید شده ارزیابی شده برای دیدن مجموعه ای از عکسهای عامیانه که هر صفحه برای آن قرار دارد کلیک کنید.

من برای ساختن تحقیق احتیاج دارم
از کلیه کلمات کلیدی دیده بان که حاوی حجم جستجوی بالایی هستند و از CPC بالایی برخوردار هستند. کلمات کلیدی دارای CPC بالا به طور کلی دلالت بر تبدیل خوب آنها دارند.

کلمات کلیدی Watch Watch با CPC پایین به معنای تغییر بیش از حد نیست.

در زمانی که می خواهید یک سری از اصطلاحات دست به دست هم بزنید ، باید اطمینان حاصل کنید که یک مورد یا اداره دارید که با هر کلمه واضح شناسایی شده است. در صورت عدم انجام این کار ، شما امکان انتخاب ترافیک را ندارید.

مرحله شماره 2: اصطلاح را جستجو کنید

این یک فرصت عالی برای انجام برخی از نگاه های Google است.

کل صفحاتی را که در 10 صفحه اصلی قرار دارند ، جستجو کنید برای اصطلاح شما در یک دنیای کامل باید رتبه بندی کنید.

سعی کنید با صفحه 2 وقت خود را نسوزانید.

آنچه برای جستجوی شما نیاز دارم:

کسی که رقیب شما نیست مخالفت شما احتمالاً قصد ندارد صفحه ای را در سایت خود برای شما اجاره دهد.

صفحه ای که سازگار نیست فروش کالا یا اداره نیست. (در صورت خاموش بودن صفحه که تبلیغات دارد ، استرس نکنید.)

سایتی که ادعا می شود توسط یک سازمان حمل و نقل ارزان… معامله ای در یک سازمان بازار آزاد احتمالاً قصد ندارد ترتیب بدهد. احتمالاً یک سازمان با تأمین مالی تلاش نخواهد کرد که ترتیبی را انجام دهد (Crunchbase به شما اطلاع می دهد که آیا آنها یارانه ای از ماجراجویی می گیرند).

مرحله شماره 3: به سایت بروید

به طور مرتب ، از طریق صفحه تماس خود ، باید مکان های ایمیل یا شماره تلفن خود را ثبت کنند. در صورت داشتن ساختار تماس ، می توانید آن مسیر را نیز وصل کنید.

به شرطی که نتوانید ظرافتهای آنها را کشف کنید ، می توانید یک سؤال از Whois انجام دهید تا بررسی کنید که آیا می توانید شماره تلفن آنها را کشف کنید یا خیر.

آنچه شما باید انجام دهید این است که آنها را از طریق تلفن دریافت کنید. سعی کنید خط تلفن خود را از طریق ایمیل درست نکنید.

این به سادگی قابل تحسین از طریق ایمیل نیست.

به شرطی که نمی توانید شماره تلفن آنها را کشف کنید ، برای آنها پیام ارسال کنید که چیزی شبیه به این است ...

موضوع: [نام سایت آنها]

سلام [درج نام اول] ،

آیا برای تماس سریع این هفته انرژی دارید؟

ما در حال تحقیق در مورد شغل شما بوده ایم و ممکن است بخواهیم به صورت پیشنهادی برای شما پیشنهاد کنیم.

به من بگویید چه چیزی برای شما مفید است.

سلامتی ،

[نام خود را وارد کنید]

[شرکت خود را وارد کنید]

[شماره تلفن خود را وارد کنید]

شما باید ایمیل را کوتاه نگه دارید زیرا من فهمیدم که به طور کلی تماس های بیشتری ایجاد می کند.

هنگامی که آنها را از طریق تلفن دریافت می کنید ، می توانید یک اسمبلند درباره خودتان برای آنها آشکار کنید. وقتی این کار را کردید ، به آنها بگویید که دیدید که آنها صفحه ای یا صفحات مختلف در سایت خود دارند که شما را فریب می دهند.

به URL توجه كنید و به آنها فاش كنید كه چگونه می خواهید هر ماه به آنها اجاره دهید تا صفحه را اجاره كنید و بسیاری از آن را تغییر نمی دهید ... با این وجود قبل از ارائه پیشنهاد خود به داده های بیشتری نیاز دارید.

حال باید بدانید که چگونه بسیاری از ترافیک های صفحه ایجاد می شود و کلمات کلیدی سازمان دیده بان برای آن ایجاد می شود. آنها باید با استفاده از سرگردانی در Google Analytics خود فکر کنند (بخش بزرگی از این مقاصد از کنسول جستجوی Google استفاده نمی کنند).

وقتی چنین چیزی را دارید ، بگذارید آنها متوجه شوند که به سختی ممکن است هر روز بعد از اجرای چند شماره با آنها ارتباط برقرار کنید.

بازگشت ، تلاش برای درک آنچه که هر ضربه محکم و ناگهانی بستگی به سرعت تغییر متوسط ​​5/0٪ دارد. در پایان روز ، اگر 5٪ از این میزان ترافیک به مشتری تغییر یابد ، بعد از تمام هزینه ها چه ترافیکی می تواند برای شما ارزش داشته باشد؟

لازم است از یک شماره متوسط ​​استفاده کنید زیرا نمی توانید صفحه را خیلی شدید تغییر دهید وگرنه ممکن است رتبه بندی خود را از دست دهید.
وقتی فکر سختی درباره این صفحه دارید ، با آنها به تلفن برگردید و به آنها بگویید که باید 30 روز آزمایش کنید تا تعداد فزاینده ای در مورد آنچه که می توانید به آنها بپردازید ، بدست آورید. پیشنهاد.

به طور مرتب ، اکثریت قریب به اتفاق آنها از این صفحه سود نمی برند.

مرحله شماره 4: از کسب درآمد صفحه استفاده کنید

در صورت عدم امکان فروش کالایی ، ساده ترین روش برای سازگاری اضافه کردن اتصال به کالاهایی است که می فروشید.

به عنوان مثال ، در صورت فروش دستگاه آشپزخانه مانند توستر ، می توانید اتصالات مقاله را به سایت خود اضافه کنید.

تقریباً مشابه این مقاله.

بی دردسر ترین روش برای انطباق ورود به وبلاگ ، اضافه کردن اتصال به موارد یا اداری است که می فروشید.

سعی کنید یک تن از مواد موجود در صفحه ای که تنظیم می کنید را پاک نکنید ... از جمله در هنگام پاک کردن محتوا در اینجا و آنجا ، رتبه بندی از بین نمی رود.

در مورد مشاغل مبتنی بر کمک ، اتصال به صفحات در سایت شما که افراد می توانند اطلاعات اصلی خود را جمع کنند ، فوق العاده است.

یا از طرف دیگر می توانید به سادگی صفحه ای را که اجاره می دهید اضافه کنید. انواع مانند چگونگی HubSpot شامل فریم های سایت در سایت های آنها است.

من واقعاً فهمیدم که آنها برتر از هر چیزی هستند که به سایت شما متصل می شوند.

در حالی که صفحه ای را که اجاره می دهید تطبیق دهید ، به یاد داشته باشید که به دی نیاز خواهید داشت

کلاهبرداران به افراد بگویند که شما داده های خود را برای اهداف امنیتی جمع می کنید. به همین ترتیب باید پرده اجاره کنید که صفحه را اجاره می کنید و اتصالات را دنبال نمی کنید.

وقتی صفحه را برای یک قطعه تنظیم می کنید ، فکر ناخوشایندی از ارزش آن خواهید داشت و می توانید در صفحه خود ایده بگیرید.

من یک قرارداد یک ساله را برای من تعریف می کنم که بتوانید با یک اعلامیه 30 روزه انصراف دهید.

توضیحی که شما برای درک یک سال نیاز دارید این است که ترجیح می دهید به ادامه مذاکره نیاز نداشته باشید. من همچنین می توانم 30 روز اخطار را کنار بگذارم و شانس اینکه آنها رتبه خود را از دست بدهند ، کنار بگذارید.

علاوه بر این ، برای توضیح در مورد بیانیه عملی ، من آن را دارم تا کسی نتوانم از آن کنار بیایم و آنها برای یک سال در تفاهم گیر کرده باشند.

[ بازدید : 259 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]