الگوهای سئو در سال 2020 که روی کار شما تاثیر می گذارند

سه شنبه 5 آذر 1398
16:02
hostingtutorial

Google قصد دارد هدف نهایی ماجراهای مشتریان خود باشد. این ، بیش از هر چیز ، الگوهای اصلی سئو برای سال 2020 را نشان می دهد.

صحنه سئو پویا است. بدون تردید ، چند مورد معادل آن باقی مانده است: عبارت های قابل اعمال را در عناوین خود قرار دهید ، برای مشتری های همه کاره و موارد دیگر آن را به روز رسانی کنید.

به همین ترتیب ، اتفاقات مختلف در یک سیم پیچ بی پایان تغییر می کنند. امسال ، گوگل در کنار سایر مراحل عظیم ، تلاش می کند به طور فزاینده ای هدف نهایی ماجراهای مشتریان خود باشد.

این ، بیش از هر چیز ، الگوهای اصلی سئو را برای سال 2020 مشخص می کند ، زیرا اکنون باید ایده آل ترین رویکردها را برای ماندگاری در سیستم مورد نظر خود توسط گوگل پیدا کنیم.

1. نگاه صفر کلیک معمولی جدید است

با توجه به چنین SERP شامل بیت های برجسته ، بسته های محلی Google ، نمودار دانش و غیره می باشد ، بخش عمده ای از سرمایه گذاری ها در حال حاضر "نگاه صفر کلیک" دارند. این بدان معناست که سؤال مشتری در مورد SERP پاسخ داده می شود ، بدون اینکه آنها در هر مکانی بی وقفه کلیک کنند.

چه کنیم؟

سعی کنید یخ نزنید. فکر کنید این نوع جستجوها به چه صورت است: اینها افرادی هستند که آدرس و شماره تلفن شما را جستجو می کنند. یا بعد دوباره افرادی که در جستجوی پاسخی برای یک سؤال سریع و سریع هستند. آن میان وعده های خاص به احتمال زیاد در هر صورت تغییر نمی کند ، بنابراین نباید نگران این موضوع باشید.

تشخیص دهید که کلمات کلیدی سازمان دیده بان واقعاً برای شما کلیک می کند. با استفاده از ردیاب ردیاب مربوط به حساب Google Search Console ، می توانید آنچه را که می توانید از کلمات کلیدی Google's Console Console خراب کنید ، کلیک کنید. به این ترتیب ، خودتان را برای ایجاد سؤال با کلمات کلیدی ، مثلاً "چه زمان" ، "چه تعداد" ، "چه سال و غیره" ، خودتان را دچار سر و صدا و وقت خود می کنید.

بدیهی است که این موارد برای محتوا بسیار مهم هستند ، اما نباید نقطه همگرایی در تلاشهای SEO شما باشد.

2. برای پیشبرد قطعات غنی و برجسته ، تلاش شجاعی کنید

در شرایطی که نگاه با کلیک صفر بسیار غالب است ، داده های ظاهر شده در خود SERP در حال حاضر از حافظه های اخیر مهم تر از هر زمان دیگر هستند. دو رویکرد باورنکردنی برای جدا کردن ، ثروتمند کردن ضایعات ثروتمند یا برجسته است.

ضایعات غنی - مواردی که علی رغم عنوان و تصویرگری ، تصاویر ، ستارگان برای ممیزی ها ، هزینه های اقلام و مواردی از این دست را نشان می دهند - ساده تر می شوند ، اما به همین ترتیب پیشرفت های CTR کمتری را در تضاد با یک بیت برجسته به ارمغان می آورند. با این وجود ، بدون در نظر گرفتن اینکه وضعیت شما در SERP مانند گذشته ادامه خواهد یافت ، نتیجه شما به تدریج قابل درک خواهد بود.

بیت های موجود - کل مربع داده ها که در بالاترین نقطه SERP ظاهر می شوند - CTR های باورنکردنی را می سازند. همانطور که ممکن است ، گرفتن یکی از موارد بسیار بی خطر است.
چه کنیم؟

بدست آوردن هر دوی این انواع قطعات ، بیشتر از همه ، نیاز به سازماندهی اطلاعات شما دارد. به حسابرس WebSite بروید و بررسی کنید که آیا اطلاعات موجود در صفحه وب شما سازماندهی شده است یا خیر.

در صورت عدم وجود این ، به استفاده از اطلاعات سازمان یافته به این راهنمای درستی بروید.

از ردیاب ردیاب برای کشف درهای باز برای بیت های ویژه استفاده کنید. به سادگی در مورد بندهای تماشایی که برای آنها موقعیت تعیین کرده اید کاوش نکنید. به صراحت مراقب کلمات کلیدی باشید که رقبای شما در حال حاضر یک قطعه برجسته را دارد.

به طور مداوم به یاد داشته باشید که هیچ چیز ، از جمله موقعیت یابی اول ، واقعاً به شما قول ثروتمند شدن یا بیت های برجسته را نمی دهد. به طور همزمان ، افزودنیهای بالقوه کاملاً ارزش پیشرفت برای آنها را دارند.

3. سئو در نزدیکی در حال تحول است

تعداد عظیمی از تصاویر صفر کلیک که قبلاً ذکر شده است ، اسکنهای در نزدیکی هستند که نتایج آنها در خود SERP ، در بستههای محلی به نظر می رسد. برای تلفن های همراه ، یک بسته محلی منزوی ممکن است فضای زیادی را در اختیار داشته باشد ، زیرا SERP کاملاً برای مشتری ظاهر شده است.

چه کنیم؟

شما می توانید با ایجاد یک صفحه Google برای کسب و کار من برای همه ، یکسری جستجوگرها را پوشش دهید ، برای مثال کسانی که حاوی اصطلاحات عکاسی هستند ، به عنوان مثال "نزدیک من" یا "آدرس" و "شماره تلفن".

با این حال ، این فقط باید شروع تلاش های شما باشد. تعداد زیادی جستجو در بسته های محلی به پایان نمی رسد. افرادی که نیاز به تجزیه و تحلیل موارد دارند ، به جستجوی داده های فزاینده و غیره توجه می کنند و به همین ترتیب به سایت شما می روند و این همان جایی است که تمرین های SEO معمولی قابل توجه می شوند.

در امتداد این خطوط ، داشتن نمایه بک لینک قوی بسیار محوری است. بررسی کنید که رقبای شما از چه نوع بک لینک استفاده می کنند ، و سعی کنید مواردی را برای خود بدست آورید.

یک عنصر خاص از سئو محله این است که شما باید هر بک لینک داشته باشید ، با این حال مواردی که گوگل از نظر محلی قانونی ارزیابی می کند.

علاوه بر این ، بدیهی است ، حتماً از اجرای موقعیت یابی محله خود پیروی کنید. به یاد داشته باشید که تغییر حداقل در ناحیه بر نوع نتایجی که مشتری به دست خواهد آورد تأثیر می گذارد. برای جستجوی رتبه بندی برای کلمات کلیدی در جاده و یک خانه ، باید از یک پرسپکتیو در مورد ابزارهایی مانند Rank Tracker استفاده کنید.

برای بالا به رباتراهنمایی تام ، به این کنترل سئو محله نگاه کنید.

4- ماشین ها برای مسافت طولانی در حال حفاری هستند

در طی سالهای اخیر ، گوگل از محاسبات یادگیری برای بهبود درگیر شدن مشتریان خود در نگاه و کمک به دوری از صفحات سایت پر شده از صفحه اصلی استفاده کرده است. در سال 2020 با جدیدترین محاسبه گوگل با نام BERT ، این اولویت بالاتر از هر زمان در حافظه اخیر خواهد بود.

در حال حاضر ، ظاهرا ، گوگل از سه مؤلفه استفاده می کند: اول Neural Matching ، که اهمیت تحقیق را معنا می دهد. رتبه دوم RankBrain است که بسته به اطلاعات جمع آوری شده در مورد رفتار مشتری ، SERP را تغییر می دهد. سوم ، BERT که اخیراً با آن روبرو شده است ، محاسبه ای است که برای پراکنده کردن ساختار استعلام از همه محتمل تر درک تنظیماتی که در آن از مسیرهای دستی استفاده می شود ، استفاده شده است.

چه کنیم؟

تا آنجا که هماهنگی عصبی یا BERT پیش می رود ، درمورد آن محاسبات کار زیادی نمی توان انجام داد - هماهنگی عصبی در واقع آشپزخانه داخلی گوگل است ، و BERT واقعاً از شما انتظار دارد که ماده عالی تهیه کنید.

با این حال ، RankBrain باید با احتیاط نشان داده شود. هدف در اینجا فقط رتبه بندی برای هر کلمه کلیدی نیست. در حال حاضر ، و به طور فزاینده بعداً ، هماهنگی هدف برای ساخت ماده مثمر ثمر است.

از این لحظه ، فقط موقعیت یابی و بدون هماهنگی انتظار ، شما را از SERP های بی شماری دور می کند.

برای درک هدف جستجوی صحیح ، باید دست خود را در این لحظه نگه دارید. با استفاده از برنامه نویسی رتبه ردیاب ، نتایج را نمایش دهید تا درک کنید محتوا دقیقاً گوگل برای اسکن هایی که برای رتبه بندی لازم دارید چه چیزی را مهم می داند.

پس از تصمیم گیری صحیح از انتظار در مورد سوالات پیگیری لازم برای رتبه بندی ، این ماده را برای هماهنگی هدف مشتریان خود در شکار خود تهیه کنید.

5- ساختمان برند باید یک نیاز باشد

یک الگوی قابل درک برای هر تبلیغ کننده ای که امروز کار می کند این است که اجتماعی طبیعی عملاً مرده است. در حالی که تبلیغات تبلیغاتی با شکوه هنوز هم به شکلی باشکوه برای اجتماعی کار می کند ، روشی که تعداد زیادی از سازمان ها در حال انجام آن هستند ، الگویی اصیل ایجاد می کند که در آن ROI برای تبلیغات پولی کاهش می یابد.

اکنون آشکار است که تبلیغات پولی به طور فزاینده ای برای هر کسی که باید از طریق آن جاده توسعه یابد متداول و پرهزینه است. در این شرایط ، ذهن آگاهی و برندسازی به مرز خونریزی از تلاش تبلیغ کنندگان رایانه ای می رود. دوباره ، اعلامیه های بی سیم به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن هستند ، با گوگل و بینگ تأیید می کنند که از آنها به عنوان علامت موقعیت یابی استفاده می شود.

چه کنیم؟

از همه مهمتر ، باید به جمع آوری اعلامیه های مربوطه بپردازیم. علاوه بر این ، برای سال 2020 ، ما باید به ساخت پروفایل های اتصال با کیفیت توجه زیادی داشته باشیم ، زیرا مراقبت از و نظارت بر مارک بی پیوند باعث می شود تا به این موضوع توجه شود.

به عنوان مثال ، استفاده از آنچه در شبکه های آنلاین تنظیم شده است ، به شما این امکان را می دهد تا هرکدام را به تصویر خود ارجاع دهید ، هرچند حتی نوع اداره / موردی را که می دهید.

این امر شما را قادر می سازد تا به عنوان یک موضوع مهم ، مستقیماً با مشتریان خود درگیر شوید. دوم اینکه ، این امکان را برای شما فراهم می کند که ذهنیت برند را از طریق آزادانه ارائه مراقبت از مشتری ایجاد کنید.

این مشاوره را به افرادی می دهد که در مورد هرگونه نبرد یا پیشرفت هایی که ممکن است در جریان داشته باشید و موارد دیگر به آنها علاقه مند هستند. به همین ترتیب می توانید به جایی که به رقبای اصلی شما رجوع می شود نگاه کنید و نبردی را برای مراجعه به آنجا آغاز کنید.

با استفاده از دستگاههای گوش دادن اجتماعی ، تبلیغ کنندگان می توانند از طریق ارتباط مستقیم با مشتری خود ، ذهنیت برند را جمع کنند ، بنابراین نباید از انگیزه تبلیغاتی پیشرفته خارج شود.

[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]