6 گزینه برای گواهی های SSL برای ایمن سازی وب سایت شما

شنبه 30 آذر 1398
12:46
hostingtutorial

ایجاد اعتماد مشتری یا جلب اعتماد مشتری به سایت تجاری شما یک شرط غیرقابل انکار است. ایده آل ترین روش برای دستیابی به این اعتماد ، معرفی تأیید هویت SSL است. از گواهینامه های SSL (Secure Sockets Layer) برای تأیید صفحات سایت هنگام ارسال اطلاعات لمسی حیاتی استفاده می شود. داده های ظریف می توانند به عنوان تکنیک های اقساطی ، مدیریت های آنلاین ، به عنوان مثال ، بانکداری مبتنی بر وب و سایت های ورود به سیستم ثبت شوند. از گواهینامه های SSL نیز می توان برای افزایش اعتماد مشتری نهایی استفاده کرد. Google انگیزه هایی را برای صاحبان سایت برای معرفی گواهینامه های SSL برای مزیت های موقعیت یابی خزنده وب دارد. در زمانی که احراز هویت SSL به یک سایت معرفی می شود ، URL از HTTP به HTTPS تغییر می کند. یک قفل در نوار آدرس URL نشان داده می شود. دیدن جمع شدن قفل اعتماد سریع به افرادی که سایت شما را ملاقات می کنند ، می شود.


مرجع صدور گواهینامه (CA) یک شخص خارجی است که مجوزهای SSL را برای سایت ها ایجاد و صادر می کند. مجموعه ای از انواع سطح تأیید SSL وجود دارد. این مهم است که با آنها راحت باشید که بدانند کدام یک را معرفی کنید.

در اینجا انواع مختلفی از انواع اعلامیه SSL ارائه شده است:

  • مجوزهای اعتبار سنجی تمدید (EV SSL)
  • گواهینامه های معتبر سازمان (OV SSL)
  • گواهینامه های معتبر دامنه (DV SSL)
  • گواهی Wildcard SSL
  • گواهی SSL چند دامنه (MDC)
  • گواهی ارتباطات یکپارچه (UCC)

باید هر کدام را فرو کنیم

مجوزهای اعتبار سنجی گسترده (EV SSL)

قابل توجه ترین و پرهزینه ترین نوع تأیید گواهینامه امنیتی ssl ، گواهی اعتبار سنجی توسعه یافته است. این نوع تأیید هویت SSL هنگام معرفی ، چفت ، HTTPS ، نام مشاغل و کشور را در نوار آدرس برنامه نشان می دهد. نمایش داده های دارنده سایت در نوار مکان ، سایت را از افراد محلی توهین آمیز تشخیص می دهد. تنظیم تأیید EV SSL به صاحب سایت نیاز دارد تا یک روش بررسی شخصیتی نهادینه شده را تجربه کند تا تأیید کند که آنها به طور مشروعیت نسبت به حقوق نخبگان منطقه تأیید شده اند. گواهینامه های EV SSL برای سایت های برجسته برای برنامه های کاربردی که نیاز به تأیید شخصیت دارند ، به عنوان مثال ، جمع آوری اطلاعات ، مدیریت ورود به سیستم یا اقساط آنلاین است.

انواع بازدید مرورگرها با گواهینامه های EV SSL

  • Chrome قفل ، HTTPS ، نام مشاغل و کد کشور را به سبک متن سبز نشان می دهد.
  • Firefox قفل ، نام مشاغل و کد کشور را به سبک متنی سبز و HTTPS نشان می دهد.
  • Microsoft Edge یک چفت ، نام مشاغل و کد کشور را به سبک متنی سبز و HTTPS نشان می دهد.
  • صفری قفل سبز و نام تجارت را نشان می دهد.

گواهینامه های معتبر انجمن (OV SSL)

نقش اصلی تأیید اعتبار سازمان گواهینامه امنیتی sslرمزگذاری داده های قابل توجه مشتری در طی مبادلات است. این نوع تأیید SSL دارای تأیید بالایی است مانند عهد EV SSL، که از آن برای تأیید شغل با احترام استفاده می شود. این نوع تست SSL نیز به همین ترتیب داده های مالک سایت را در نوار مکان نشان می دهد تا به شما در تشخیص از مقصد بدخیم کمک کند. گواهینامه های OV SSL رتبه دوم قابل توجه در هزینه هستند. کسب و کار یا سایت های رویارویی با مخالف شرط لازم برای معرفی یک تست OV SSL را دارند تا اطمینان حاصل شود که کلیه داده های مشترک مشتری مخفی می ماند. برای دریافت تأیید OV SSL ، صاحب سایت باید فرایند تأیید قابل توجهی را به پایان برساند. یک اداره صدور گواهینامه (CA) در مورد مالکین سایت تحقیق می کند تا بررسی کند که آیا گزینه آنها را در نام فضای خاص خود رزرو کرده است یا خیر. وقتی تأیید SSL معرفی می شود ، داده های کسب و کار در نوار آدرس برنامه ظاهر می شوند.

انواع نمای مرورگر با گواهینامه های OV SSL

  • Chrome قفل ، نام تجاری ، کد کشور و HTTPS را به سبک متن سبز نشان می دهد.
  • Firefox نشانگر سبز ، نام تجاری و کد کشور را به سبک متنی سبز و HTTPS نشان می دهد.
  • Microsoft Edge یک چفت سبز ، نام تجاری و کد کشور را به سبک متن سبز و HTTPS نشان می دهد.
  • صفری قفل سبز و نام تجارت را نشان می دهد.

گواهینامه های معتبر منطقه (DV SSL)

مجوز SSL Validation SSL دارای تأیید و رمزگذاری ناچیز است ، به طور معمول برای سایتها یا سایتهای روشنگر. روال تصویب برای به دست آوردن این نوع تأیید SSL ناچیز است. این روش فقط به صاحبان سایت احتیاج دارد که با واکنش به ایمیل یا تماس تلفنی ، فضای مکانی را نشان دهند. این نوع تأیید هویتSSL یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین دستیابی به آن است. نوار آدرس برنامه فقط HTTPS را نشان می دهد و یک قفل بدون نام تجاری نشان داده شده است. در صورت عدم نیاز به تأیید بیشتر برای مهمانان سایت خود ، در این مرحله شما تأیید Domain Validation SSL را معرفی می کنید.

انواع نمای مرورگر با گواهینامه های DV SSL

همه برنامه ها فقط چفت سبز و HTTPS را نشان می دهند.

گواهینامه های SSL کارت Trump

از گواهینامه های کارت گواهینامه امنیتی ssl کارت Trump برای تأیید یک منطقه پایه و زیر دامنه های بی حد استفاده می شود. دستیابی به تأیید SSL کارت ترامپ ارزان تر از خرید چند گواهینامه SSL تک منطقه ای است. گواهینامه های OV Wildcard SSL یا گواهینامه های DV Wildcard SSL برای تهیه در دسترس هستند. گواهینامه های کارت SSL کارت Trump دارای یک نشانگر * به عنوان ویژگی اسمی معمولی است. گلوله * با هر زیر دامنه مشروع که منطقه پایه مشابهی دارد صحبت می کند. به عنوان مثال ، نام اصلی می تواند * .example.com باشد. این نوع تأیید هویت SSL می تواند برای install.example.com ،list.example.com ، و غیره معرفی شود.

گواهینامه های SSL چند دامنه

گواهینامه های چند دامنه می توانند با استفاده از یک تأیید انفرادی که به کمک آن زمان و پول را کنار می گذارد ، تا حداکثر 100 نام فضای فرعی و زیر دامنه را تأیید کنند. شما می توانید فیلد Subject Alternative Name (SAN) را برای کنترل ، تغییر و پاک کردن هر یک از SAN های مختلف کنترل کنید. فضای اعتبار سنجی ، اعتبار سنجی سازمان ، اعتبار سنجی گسترده و انواع SSL Wildcard نیز قابل دسترسی هستند. در اینجا چند مدل از نام منطقه وجود دارد که می توانند امنیت را با تنها یک بیانیه SSL چند دامنه SSL انتخاب کنند:

  • www.domain.com
  • www.domain.in
  • www.domain.org
  • domain.com
  • checkout.domain.com
  • mail.domain.com
  • safe.exampledomain.org
  • www.website.com
  • www.example.co.uk

گواهینامه های ارتباطات (UCC) جمع آوری

گواهینامه های ارتباطات (UCC) با هم آورده شده و گواهینامه های SSL چند منطقه ای محسوب می شوند. UCC در ابتدا قصد داشتند سرورهای Microsoft Exchange و Live Communications را تأیید کنند. امروز ، هر صاحب سایت می تواند از این گواهینامه ها استفاده کند تا بتواند نام مناطق مختلف را به اثبات برساند و در یک Testament Test انفرادی تأیید شود. گواهینامه های UCC بصورت سلسله مراتبی تأیید شده و چفتی بر روی یک برنامه نشان می دهند. UCC ها می توانند به عنوان گواهی های EV SSL مورد استفاده قرار گیرند تا مهمترین تأیید را از طریق نوار مکان سبز در اختیار مهمانان سایت قرار دهند.

کلام اخر

در داشتن سایتهای تأیید گواهینامه SSL اهمیت باورنکردنی وجود دارد. اعتماد به مهمانان سایت به امنیت آنها برای داشتن یک سایت مثمر ثمر بسیار مهم است.

یادت باشه

در صورتی که یک سایت به جای HTTPS دارای HTTP باشد ، این برنامه تمام داده ها را به عنوان محتوای ساده به وب سرور می فرستد. به شرطی که هر کسی ترافیک وب را مشاهده می کند ، می تواند آن داده ها را مشاهده کند.

در صورت خاموش بودن سایت دارای تأیید SSL و استفاده از HTTPS ، ترافیک وب رمزگذاری می شود. رمزگذاری برای جمع آوری داده های ظریف مشتری بسیار مهم است.

در نهایت ، گوگل برای سایت هایی که دارای گواهینامه های SSL معرفی شده اند دارای نیروهای انگیزشی می باشد. کمک به Google برای رتبه بندی سایت شما بالاتر باید در بالاترین اولویت در رده بندی شما قرار داشته باشد.


[ بازدید : 265 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hosting tutorial است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]